Eu, “bolsevicul” !

       
       Acesta nu este un pamflet! Nu mi-am propus să fac concurență nimănui. Este însă monoton, și până la urmă plictisitor ca, de fiecare dată când cuiva nu-i plac ochii mei, să aud aceeași placă: ”Ion Iliescu, bolșevicul!” De ce doar ”bolșevicul”? De ce nu și ”comunistul”? Sună mai fioros bolșevismul? E doar un cuvânt, și nici măcar de rău nu e! Cuvântul rusesc (больше) înseamnă “mai mult”, “mai mare”. În engleză, spre exemplu, pentru o perioadă de timp “bolșevic” a fost tradus ca “maximalist”. Adică radical. Ceea ce, trebuie să recunosc, nu mi se potrivește! Nu sunt un radical. Dimpotrivă. Mereu mi s-a reproșat că gândesc prea mult, că sunt prea moale, că nu iau lucrurile în mână, că nu tai în carne vie! Mulțumesc! ”Chirurgia” asta nu este de mine! Eu cred în democrație, care e operă colectivă. Cu autori anonimi!
        Și cu toate astea pentru unii sunt un bolșevic! Fie! Dar sunt ”bolșevic” pe banii mei, câtă vreme și din taxele plătite de mine sunt înjurat cu sârg, pe acest motiv, la televiziunea publică, de tot felul de indivizi, care fac apologia capitalismului pur și dur, în timp ce trăiesc din bani publici. Și trăiesc foarte bine, să nu le fie de deochi! Dacă și cei de la televiziunile private, care mă înjură tot pe motiv de ”bolșevism”, și-ar plăti datoriile către stat, din care s-ar putea finanța programele sociale, m-aș fi împăcat cu soarta: o fac pentru o cauză nobilă, servesc interesul public. Dar cum n-o fac, pot să mă gândesc că altele sunt motivele ”radicalismului” lor. Și sunt oricum, numai nobile, nu.
        Un discurs aproape fascist ocupă spațiul dezbaterii publice. Discurs care este produsul unei ignoranțe de nimic scuzabilă. Nu ne place felul în care arată societatea noastră astăzi? Atunci s-o schimbăm! Dar nu lipind etichete unora sau altora o vom face. Etichetele nu explică nimic, nu rezolvă nimic.
        Când am arătat pericolele lui ”restitutio in integrum”, un cor de proteste s-a auzit până la cer: ”Bolșevicul Iliescu nu vrea să dea înapoi casele furate de ai lui!” Culmea e că mă înjurau și aceia dați afară din casele revendicate de mafia imobiliară, pe umărul căreia plângeau! Acum vedem că totul a fost premeditat, că jurnaliști și formatori de opinie, intelectuali publici, oameni puși să apere legea, au fost plătiți de mafie, pentru a-și atinge obiectivele, și pentru a fura cu acte în regulă sume uriașe din bani publici. În schimb eu eram ”bolșevic”, pentru că mă opuneam jafului premeditat!
        Același cor de bocitoare plătite mă înjura și când atrăgeam atenția asupra pericolului reprezentat de destructurarea sistemului de administrare a fondului forestier. ”Bolșevicul de Iliescu nu vrea să ne dea pădurile înapoi!” Acum plângem după păduri, și admirăm munții cheliți de vegetație!
        Să amintesc și de pledoaria mea pentru păstrarea unui sector public semnificativ în economie, mai ales în sectorul bancar, în energie și în alte zone, monopol natural. ”Bolșevicul de Iliescu, nu vrea capitalism!” Acum avem capitalism. Și nu ne place? Parcă ieri a fost ieri momentul în care eram apostrofat chiar și de muncitori și de sindicate, care vroiau musai privatizarea fabricii lor, spre pildă. Fabrică luată de un capitalist de bine, rasă de pe fața pământului, și transformată, ca multe altele, în afacere imobiliară. Dar nimeni nu-i vinovat, în afară de ”bolșevicul” de Iliescu! Care nu vrea privatizare!
        Ca și democrația, și ceea ce este România azi e operă colectivă. Regret s-o spun: țapii ispășitori nu țin de foame! Deciziile nu le-am luat eu singur. Am avut și avem un Parlament, am avut și avem partide, avem societate civilă, suntem liberi să ne informăm. Deciziile au fost luate în comun. În democrație majoritatea decide. Și își asumă consecințele deciziilor. Democrația nu există fără responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Eu, ”bolșevicul”, așa văd lucrurile. Dar poate greșesc. Poate democrația este despre altceva. Poate este despre cei puțini care profită, și foarte mulți care plătesc pentru a le face profitul mare. Dar, cum spuneam, eu nu așa văd lucrurile. Și nici nu le pot accepta așa, oricum aș fi etichetat. 

One Response to “Eu, “bolsevicul” !”

  1. krudus Says:

    Domnule Presedinte, vreau sa stiti ca:

    -nu toti care traiesc in aceasta tarisoara(pe vremuri era o mare tara) si care ii respecta legile bune ,rele, va considera bolsevic sau comunist.

    -nu am fost membru de partid niciodata, am 47 de ani si am participat direct la Revolutie ca simplu soldat.

    Stiu cu certitudine ce a facut Presedintele Iliescu si ce au facut si altii….

    Repet si o voi face mereu si nu doar eu ci si urmasii mei care stiu adevarul real despre domnul Ion Iliescu, cel care a aparut la televiziune in Dec 1989 si a reusit sa ne capteze atentia.

    Omul Providentiei, ne-am spus atunci cu totii.

    Oricine poate revedea filmarile , cel mai calm, cerebral,echilibrat, profesionistul, cel mai bun emitator de mesaje erati doar dumneavoastra.
    Noi,restul, eram ca nea Mircea Dinescu cu ochii bulbucati si foarte speriati.

    Invidia, rautatea ,prostia, frustrarea ca au pierdut startul, dar mai ales goana dupa bani fara munca a celor care au aparut dupa 1990, a fost una din cauzele primelor articole denigratoare LA ADRESA DOMNIEI VOASTRE.

    Sincer sa fiu nici eu nu mi-am dat seama imediat care este scopul acestor articole impotriva lui Ion Iliescu, presedintele ales de o mare majoritate.

    Habar nu am avut ca in momentul Decembrie 1989, am avut o datorie externa ZERO si in plus, ceva miliarde de dolari de incasat de la altii.
    Creeantele Romaniei am aflat mult mai tarziu ca au fost incasate de unul, Patriciu.Cel care a cumparat o intreprindere bolsevica (Petromidia) si a vandut-o rapid, aratandu-ne noua, celor multi si fara scoala cum se fac banii rapid in capitalism.Si nu este singurul caz dar este emblematic.

    Poporul roman a construit cu truda in cateva zeci de ani si vine cumatrul capitalist care imi vinde tot si devin sclav la mine in tara , nu doar prin Europa.
    Capitalismul de cumetrie despre care tot doar dvs ati avut curajul sa vorbiti pentru prima data.

    Astazi , tarisoara noastra are aproape 100mld euro datorie.

    Este perfect adevarat ca domnia voastra sunteti unicul politician sicel mai curajos care a spus ca restitutio in integrum este o mare cacialma.

    Providential in Revolutie si un patriot adevarat, acesta este adeevaratul Ion Iliescu.
    Da, trebuia sa fii curajos si mare patriot ca sa poti spune asa ceva cand toata presa si presarii platiti au dorit privatizarea si restituirea rapida, cat inca eram buimaci.

    Astazi sunt amenintati reporterii straini cu drujba daca indraznesc sa faca reportaje despre cum se fura lemnul.Aceiasi reporteri care au dat crezare in anii “90 doar mociornistilor revendicaci.

    Fac o paranteza si spun ca daca “terenul din Zambaccian este obtinut cu buna crediinta de Nastase de la Bivolaru, atunci si terenurile de la Nana sunt obtinute cu aceiasi buna crediinta”.

    In ambele cazuri au fost folosite acte false dar asta este, cui ii mai pasa acum?!?!

    Personal am peste 15 ani de cand fac memorii si petitii despre cum se fura statul roman in mod organizat-in cel mai pur stil mafiot.Am fost etichetat ca fiind “pui de comunist”, desi eu nu fac decat sa prezint documente originale prin care statul roman, adica si tara mea este talharita de smekeri.

    Se folosesc acte din 1920-1940-1948-1962 si se revendica de cate trei, patru ori, inclusiv prin Fondul Proprietatea, unde nimeni nu verifica pertinenta si verosimilitatea actelor.
    Chiar si instantele din Romania refuza sa anuleze Titlurile de proprietate false, este politica generala si imi asum aceasta afirmatie.

    Daca procurorii si judecatorii din Romania nu vor aplica pedepse maxime( ca in cazul Poteras) si nu vor redeschide toate cazurile celebre de retrocedari(romalo, cocoru,tiriung, tatarici, samd) datoria externa a noastra va creste rapid iar eu unul, nu vreau sa ajungem in situatia Greciei.

    Vreau sa am o pensie decenta, nu am furat de la nimeni asa cum au facut altii, merit macar o pensie de bun simt daca o viata normala nu am avut.

    Cei dinaintea noastra au spus ca au fost generatii de sacrificiu, dar noi, ce am fost???

    Dl Ponta a promis impozitarea cu 90% a drepturilor litigioase, ne-a dus de nas in vreme ce socrul sau si Hrebeciuc ne-au vandut jumate de judet.Noroc cu DNA-ul.

    Domnule Presedinte, indiferent de ce barfesc lasii pe la colturi, dumneavostra ati scris o istorie curata in Romania.

    Sunteti politicianul atipic care isi iubeste tara si poporul si nu fura din banul public.

    Daca mai aveam cativa oameni ca dvs prin anii “90 eram mult mai departe astazi si nu aveam datorii externe.

    Noi, astia fara dosare penale la activ, suntem alaturi de dumneavoastra si vom continua sa spunem doar adevarul despre cel mai mare LORD din politica romaneasca.

    Va doresc multa sanatate la toata familia !

Leave a comment