STIREA ZILEI

Astazi, miercuri 8 iunie particip la emisiunea Gabrielei Vranceanu Firea :”ŞTIREA ZILEI”, difuzata de postul TV Antena3 incepand cu ora 20:00.

5 Responses to “STIREA ZILEI”

  1. cenacluldinbar Says:

    Poate va intreaba de a treia cale. Sunt curios ce raspundeti.
    Succes!

  2. cenacluldinbar Says:

    Nu am mai auzit pana aseara ca economia sociala de piata are organisme care sa se ocupe de saracie.
    Daca PSDul are in program o radacina de acest fel, sunt dispus sa ma agat de ea.
    Asadar, va rog sa ma ajutati sa intru in contact cu comisia care se ocupa de saracia Romaniei fiindca vreau sa ma pregatesc si sa-mi aduc aportul in aceasta directie.Mentionez ca nu ma intereseaza sa accesez functiile de conducere ale PSD, cel mult voi dori, probabil, daca voi fi bun, sa conduc aceasta structura.

    pot fi contactat la
    http://www.fortamorala@gmail.com

  3. cenacluldinbar Says:

    eroare adresa, fara “www”.

  4. cenacluldinbar Says:

    revin, nu-nteleg cum de mi s-a modificat comentariul, ca eu n-am scris asa ceva.

  5. Victima lui Băsescu | Pensiuneaedenjibou's Blog Says:

    […] ION ILIESCU: […]

Leave a Reply

