PRECIZARE

In aceasta seara. intamplator , deschizand “un anumit canal TV” am fost surprins de titrarea (majuscule, pe fond rosu) “Iliescu loveşte din nou” .prin aceasta vehiculandu-se ideea ca “Ion Iliescu este gata să meargă pe mâna lui Adrian Năstase în cursa pentru preşedinţia PSD “(afirmatia apartine realizatorilor).

Fata de aceasta situatie, am simtit nevoia unei interventii in direct. Apreciez deontologia jurnalistilor care au transmis corect, de aceasta data, interventia mea.

Pentru cei interesati, public in continuare textul interventiei referitoare la afirmatia jurnalistului TV : “Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat joi că Adrian Năstase are toate calităţile pentru a candida la şefia partidului, dar că dezavuează ca dezbaterea din partid să se poarte doar în jurul persoanelor care să conducă PSD.”

” Într-o intervenţie telefonică, Iliescu a dorit să explice că nu şi-a exprimat sprijinul, prin această declaraţie, ca Adrian Năstase să devină şef al PSD :

“Am intervenit tocmai pentru că nu îmi place stilul dvs. bombastic de a prezenta lucrurile la modul :”Iliescu loveşte din nou” :

Am fost azi la o lansare de carte la Fundaţia Titulescu şi în final au venit un număr de gazetari care mi-au cerut câteva păreri în legătură cu  discuţia din PSD. Eu mi-am exprimat dezavuarea în legătură cu limitarea întregii dezbateri, astăzi, pe probleme de persoane. Le-am spus că noi trebuie să abordăm cu seriozitate acum dezbaterea din partid şi pregătirea Congresului.

Trebuie să ne concentrăm in primul rand pe problemele de fond şi analize în legătură cu întreaga evoluţie a partidului, să elaborăm materiale serioase programatice ale partidului, să actualizăm şi statutul partidului şi să îl transformăm  într-un instrument de întărire a vieţii politice de partid şi în ultimă instanţă va fi problema echipei conducătoare capabilă să promoveze o asemenea politica. Eu promovez în ansamblu echipa viitoare şi structura ei formata din oamenii şi cu experienţă şi cu charismă şi cu pregătire.

In acest context am fost intrebat: “Dar Năstase poate fi un candidat?”. Raspunsul meu a fost : “Bineînţeles că poate fi. Are toate calităţile pentru asta. Dar vom discuta totul în contextul acestor dezbateri privind viitoarea echipă, pe baza  materialelor programatice”.

Tin sa precizez ca ruperea din  context a unor declaraţii nu slujeste deloc intelegerii firesti a lucrurilor si nici interesului populatiei aflata actualmente intr-o stare de totala incertitudine.

72 Responses to “PRECIZARE”

  1. emigrantul Says:

    Deci, sa inteleg ca, pe data de 14 Ian. 2010, Ion Iliescu a fost la sediul Fundatiei Europene Titulescu, unde a avut loc lansarea volumelor 6 si 7 ale cartii lui Adrian Nastase, “Romania dupa Malta”.
    Cu acest prilej a fost intrebat daca Adrian Nastase poate fi un candidat la sefia PSD, la care Ion Iliescu a replicat: “Bineînţeles că poate fi”.
    Dupa asta, prin ziare (a se vedea adresa de mai jos) si la televizor, anumite persoane au interpretat raspunsul presedintelui de onoare al PSD drept o declaratie de sustinere preferentiala a candidaturii lui Adrian Nastase la sefia Partidului Social Democrat.
    De fapt, Ion Iliescu a furnizat asa o replica politicianista si ar fi raspuns identic (“Bineînţeles că poate fi.”) la o intrebare similara (“Dar Ionescu poate fi un candidat la sefia PSD?”) daca s-ar fi intimplat sa participe la o lansare de volum apartinind politicianului PSD-ist “Ionescu” (presupus o persoana capabila).

    http://www.gandul.info/politica/ion-iliescu-l-ar-sustine-fara-indoiala-pe-adrian-nastase-la-functia-de-presedinte-al-psd-va-fi-unul-dintre-oamenii-de-baza-in-noua-conducere-a-partidului-5334933

  2. florinmihai Says:

    Buna seara Venerabile Domn,Ion ILIESCU,
    Buna seara Stimate Domn Presedinte -Ion ILIESCU,

    Va rog sa imi permiteti aceasta interventie pe care ma vad nevoit sa o fac ca unul din cei care au alta perceptie ,diferita,fata de clasa politica si membrii de partid.Nu sunt membru PCR,nu am facut parte din nici un partid si ma inchin la Dumnezeu ca nu am facut prostia sa ma inscriu in partidul AntiCristului Traian BASESCU.
    Sa fie clar: singurii politicieni care se identifica total cu imaginea PSD ,dar mai ales trag partidul ca VERITABILE LOCOMOTIVE sunteti,in primul rand dumneavoastra si Domnul Adrian NASTASE!
    Vreti sa candidati la functia de Presedinte al PSD sunteti indreptatit si partidul in ceasul al doisprezecelea ar trebui sa trezeasca.
    Domnul Adrian NASTASE ,sprijinit de dumneavoastra inseamna in acest moment cea mai buna optiune pentru conducerea PSD.
    Domnule Presedinte Ion Iliescu manifestati-va fara rezerve in favoarea Dlui Adrian Nastase,nu mai faceti greseli de imagine care va zapacesc electoratul.
    In situatia in care Domnul Adrian Nastase nu este sprijinit de intreg partidul ,PSD-ul va cobora sub PNL,undeva deasupra PRM-ului.
    Mircea Geoana,Miron Mitrea,Viorel Hrebenciuc sunt politicieni veritabili ai PSD-ului,alaturi de dvs. trebuie sa va uniti in jurul Dlui Adrian Nastase.
    Inclusiv AntiCristul a spus ca este un om inteligent,ma rog nu stiu daca Domnul Adrian Nastase s-a simtit onorat de o apreciere care vine de la un derbedeu.
    Domnul Cristian Diaconescu este intr-adevar un politician bun,dar fara forta unui leader, intr-adevar,imi cer scuze este mai “molau” continua traditia (pe placul lui Basescu).
    Aduceti-l in partid pe Sorin Oprescu si altii ca dansul,aveti nevoie!
    Asa ati facut si la ultimile alegeri….fasarai pe la closet tip Hrebenciuc.
    Dl Viorel Hrebenciuc este un politician experimentat insa daca continua cu aceste “fasarai” poate fi numit …GROPARUL PSD-ului.
    Aceleasi aprecieri pentru membrul partidului democrat cu carnet PSD ,Ioan Rus , “Alipirea-Anscluss-ul” lui Boc.
    CONCLUZIE:
    Tara voteaza cu PSD ul lui Ion Iliescu si Adrian Nastase,punct.
    Mircea Geoana nu trebuie criticat foarte aspru si trebuie mentinut in staff.
    Eu nu vad PSD-ul decat in formula :Adrian Nastase,Ion Iliescu,Mircea Geoana.
    ps

    Politicienii astia mai tinerii sa mai lase afacerile cu PDL-istii.
    La televizor se cearta si in carciumi impart banii,am eu cateva cazuri.

  3. tudor68 Says:

    Este evidenta nevoia de spectaculos pentru presa romaneasca. In cazul de care vorbiti (pe care l-am urmarit in direct), aceasta nevoie a fost dublata de interesul pentru acutizarea disputelor interne pentru conducerea partidului, poate si de interesul pentru sustinerea unui anume candidat. Va apreciez reactia, deoarece foarte multi politicieni se complac in propagarea unor manipulari care se fac in numele lor, doar din dorinta de a fi lasati in pace de presa.
    Ar fi in sprijinul opiniei publice si chiar a presei multiplicarea acestui gen de atitudini.

  4. amycommunications Says:

    Bună dimineaţa! Foarte diplomatic, răspunsul dumneavoastră şi eu l-aş fi compus întocmai. În detrimentul faptului că l-aş fi structurat altfel, adică conform preferinţelor mele în combinaţie cu rezultatele brainstormingului făcut împreună cu ceilalţi, la sediul partidului. Atâta vreme cât am nevoie şi de alte opinii ale persoanelor cu experienţă în justiţie şi în diplomaţie şi doresc ca internetul să îmi fie protejat de influenţele Udrei şi ale celorlalţi. Punct.

  5. Sibilla Says:

    D-le Preşedinte, Ion Iliescu
    Cu tot respectul şi admiraţia pe care vi le port dintotdeauna, şi eu merg pe tandemul Salvator al României şi-am argumentat pe Sfinx de ce :
    * … am încredere în tandemul Iliescu – Năstase, ei bine am şi ca mine, pe zi ce trece tot mai mulţi români pentru că ei ne cer să ne implicăm spre deosebire de partidul de * succesuri * ce impune românilor să se resemneze. ( … ) *
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/01/15/ce-am-invatat-in-2009-leapsa-cu-care-m-a-blagoslovit-an-ul-nostru-al-romanilor/
    D-le Preşedinte, tot mai mulţi români rostesc Ion Iliescu şi Adrian Năstase cu Speranţa renaşterii social-democraţiei Autentice şi vrem să ne implicăm, să punem umărul să ne scuturăm de canaliile pentru moment la putere, trebuie !
    stimă şi deosebită consideraţie, Echilibrului nostru,
    Sibilla

  6. theodora0303 Says:

    Eu votez PSD-ul domnului Ion Iliescu.
    Eu am incredere in aprecierile si deciziile dansului.
    Este cea mai credibila si puternica voce social democrata.
    PSD-ul a pierdut prea multe alegeri.
    PSD-ul a pierdut prea multi simpatizanti.
    Cu deosebit respect

  7. a1a1a2 Says:

    Este o perioadă cînd orice vorbă spusă de dvs., pe tema situaţiei din PSD, poate şi va fi speculată sau exagerată de ziarişti. Sunt provocări obişnuite pentru un om de stat, care s-a aflat în lumina reflectoarelor în ultimii 20 de ani. Deci, nu ar fi trebuit să fiţi surprins de modul în care a fost titrată prezenţa dvs. la lansarea cărţii lui Năstase. Intervenţia dvs. în direct a atenuat titlul de pe ecran. Dar…
    Apropierea Consiliului Naţional şi a Congresului va amplifica presiunea asupra dvs. Datorită autorităţii, pe care v-aţi cîştigat-o în partid şi, mai general, în viaţa publică, toţi vor dori să ştie, pe cine susţineţi ca viitor preşedinte al PSD. Cuvîntul dvs. la Congres, dar mai ales în pregătirea lui, va avea suficientă greutate să încline balanţa în favoarea unuia sau altuia dintre candidaţi. Prin urmare, dacă vreţi într-adevăr să vă menţineţi neutralitatea declarativă faţă de toţi viitorii candidaţi, aveţi o singură opţiune: „silenzio stampa”. Pe de altă parte, teza dvs., că discuţia referitoare la persoana care va conduce PSD este mai puţin importantă în acest moment, nu mi se pare corectă. Iată, ce s-a întîmplat cu partidul, care a pierdut tot ce se putea pierde, dacă a fost condus de Mircea Geoană. Degeaba va adopta Congresul cele mai potrivite rezoluţii, dacă în fruntea PSD se va afla un personaj incompetent sau nepotrivit pentru această funcţie. De aceea cred, că dezbaterea, privind viitorul preşedinte al partidului, este mai importantă decît alte teme. Cu respect.

  8. Victor Says:

    Televiziunile care procedeaza in felul asta se discrediteaza automat. De altfel nu vad o televiziune de stiri serioasa procedand in felul asta. Nu-mi imaginez CNN-ul titrand “Bush strikes again” indiferent de ceea ce spune Bush si de modul cum interpreteaza jurnalistii. Este un stil bombastic specific tabloidelor nu unei televiziuni de stiri. In goana dupa audienta de proasta calitate jurnalistii romani au uitat sa-si faca meseria.

  9. Victor Says:

    PS.

    Legat de comentariul lui a1a1a2 eu gasesc corecta pozitia Presedintelui. Partidul trebuie sa clarifice intai statutul partidului ,sa faca o analiza serioasa a ultimilor 5 ani sa pregateasca materialele programatice si abia apoi sa stabileasca cine este potrivit pentru a conduce. Este de bun simt sa gandesti si sa procedezi in felul asta. Oamenii trebuie gasiti dupa ce stabilesti ce vrei nu intai pui oamenii si apoi stabilesti ce se poate face cu ei. Este o chestiune de management elementar. O chestiune de prioritati , nu de importanta.

  10. dorucoarna Says:

    Asta cu ‘materialele programatice’ e cea mai tare, e exact ceea ce trebuie pentru a umple timpul tuturor; parca PSD-ul are 3-0 si mai sunt 5 minute pana la fluierul final…

    Cat timp e necesar pentru reorganizarea partidului ? (din pozitia de invins, N.B.)

    Aici se discuta despre doc. programatice, dl. Nastase este preocupat de gardul Parlamentului…pentru ce anume este nevoie de timp?

  11. arte Says:

    De ce nu ma mir? Am vazut stirea cum ca dvs. il sprijiniti pe Nastase “public”. Dar ma intrebam, daca e asa, de ce nu va dau pe dvs zicand asta personal? Din stirea asta lipseati exact dvs. Ciudat, nu? Deloc, pentru ca lucrurile stateau altfel. Asteptam reactia dvs si uite ca a venit.

    Numai bine.

  12. instalatorul Says:

    Daca media nu a adaugat si titlurile “Iliescu rupe tacerea” si “Iliescu rupe lanturile”, atunci media nu a facut nimic. Si sunt convins ca dl Iliescu a avut nevoie de toate cunostintele sale politice si de toata experienta sa de viata pentru a raspunde la intrebarea de mare profunzime “Dar Nastase poate fi un candidat?”

  13. Victor Says:

    Da…sunt unii care s-au nascut cu smecheria in sange si carora li se pare ca politica se face dupa ureche. Chestiuni gen “materiale programatice” li se par aberatii si in general documentarea in orice domeniu li se pare nedemna de inteligenta lor. Daca ar fi dupa mintea lor, medicii nu ar invata intai si apoi ar opera. Ar spune ca invatatul este o pierdere de vreme. Ce rost mai are sa piarda timpul sa invete cand deja altii le-au luat-o inainte si opereaza deja? Sa treaca direct la operatii. Probabil ca asa a gandit si Geoana cand s-a prezentat fara sa se documenteze temeinic la confruntarea cu Basescu…

  14. amycommunications Says:

    Dragă emigrantule, cred că ăsta este până la urmă un atribut al tuturor celor care lucrează ca jurnalişti şi, tocmai de aia, se cred f.dăştepţi şi singurii cei mai asupriţi între toţi. Şi aşa-i peste tot, dovadă ce le-a făcut Obama de exemplu, sau ce pâţiseră la alte întruniri internaţionale anul trecut, de pildă. Când am fost invitată, în toamna asta, de către P.S.D. care erau pe atunci în conducerea de la Externe, să iau parte la întrunirea anuală a diplomaţiei, mi s-a făcut de a dreptul jenă că numai pt. a evita cocălărismele de toate felurile m-am înscris ca simplă ‘ziaristă’ de la Amycommunications şi am refuzat să particip la toate convorbirile între reprezentanţii statelor, în calitate de manager al domeniului pe care mi-l plătesc şi de care am grijă cu sacrificii crescînde, de 2 ani de zile. În detrimentul inteligenţei profesioniste peste care dădusem acolo din partea P.S.D.ului dar şi a unora dintre ambasadorii străinătăţii(doamna Ambasad. a Egiptului de pildă cu care am avut o mică discuţie aşa, ca între femei care se înţeleg şi se ajută reciproc, tocmai fiindcă ambele sunt fiinţe umane), m+a enervat şi-am reuşit să fac să fie observabil faptul că sunt supărată de prezenţa PD-Lului(fostul Min. al Culturii diplomatul Paleologu şi restul de portocale aflate în rândurile din faţă se hlizeau ca idioţii pe acolo). Reântorcându-ne la vorba noastră, ziariştii şi jurnalistele cei tineri(mai mici sau de o vârstă cu mine de exemplu) au dat dovadă de imbecilitate crasă de la-nceput şi pân’ la capăt..aşa că M.A.E. ne-a invitat pe toţi..afară. Reântorcăndu-ne acuma la exemplul luţ coana Udrea şi la cel al Bocului-Videnilor care habar nu au ce zice legea internaţională, vă amintesc de dra EBa manechina( nici să nu îi mai amintiţi dnei. Cindy Crowdford despre ea, vă rog, că ne râde la toţi în faţă) vă amintesc căasta este masterandă cu nota 10 şi o mare agramată în timp ce eu care sunt lăsată în totalitate singură şi fără bani şi fără scule de toate felurile de ani de zile sunt acuzată câ nu sunt Dumnezeu ca să deţin perfecţiunea în toate pe care mă câznesc să le fac de una singură.
    Şi am mai fost şi ne-admisă la examenul de master din vară..şi-n fapt, nu ştiu cît este vina mea că atunci când sunt răcită sau stresată sau pur şi simplu dorm în picioare fiindcă vecinul leu-sau iepure sau în alte feluri a avut grijă să afle de acţiunea personală din ziua următoare şi m-a ţinut noaptea în şocuri(ah, să nu uităm nici de adolescenţşii netrebnici de pe stradă): automat în ziua următoare nu mai am chef să-mi bag ciocul şi am automat +eşecuri+. Sau ‘eşece?’
    aŞA CĂ, DEŞI EXISTĂ BINEÂNŢELES EXCEPŢII ORIŞIUNDE, VĂ ROG SĂ VĂ AMINTIŢI Câţi dte membrii unei clase luau premii, la sfărşitul anului şi, mai ales, câţi dte ăştia nu erau preferaţi de către profi dt-un motiv -material, relaţional, financiar etc.. Astfel încât să fie răsplătiţi, pe merit. Punct.

  15. quinnlatifa Says:

    Tot cautand niste date, pt a completa ce vroiam SA scriu, mi-am dat seama ca situatia internationala e mult mai grava decat credeam incat nici nu stiu cu ce SA incep. Si cand nu stim cum merge treaba e foarte usor SA ne indreptam spre dezastru, cum s-au trezit cei din Haiti cu acel cutremur peste ei.
    Fiind vorba de fenomene astronomice Ce trebuie interpretate stiintific DAR legate si de religie, VA scriu dvs. dle Iliescu, stiind ca aveti posibilitatea SA le discutati in anumite organisme internatioale, ca un semnal de alarma.
    De cum am auzit despre furtunile solare, cu vreo 10 ani in urma, am facut legatura cu semnul de inceperea RM II, profetit de Vergin Maria la Fatima, cu o noapte luminata neobisnuit deasupra Europei – si am scris mai multe comentarii despre asta. Abia acum vad ca Edgar Cayce a facut referire in cateva lecturi asupra petelor solare si legatura cu psihicul si activitatile oamenilor. Raye Mathis, de la Atlantic University, publica un foarte interesant articol – WE INFLUENCE THE COSMOS – , in Venture Inward din martie 2010, in care scrie: “Global noi ne aflam intr-un moment de schimbari. Richard Tarnas exploreaza aceasta schimbare in Cosmos si Psyche unde scrie, ‘ Era noastra este una intre viziuni ale lumii…o era de tranzitie cand vechea viziune culturala nu mai tine, iar cea noua n-a fost inca constelata.’ Pana acum 500 de ani, omenirea credea ca universul avea un suflet sacru si era un simtamant de inrudire cu natura. Era noastra stiintifica, desi a adus umanitatii multe avantaje tehnologice si intelectuale, deasemeni a separat fiinta uman moderna de restul naturii si cosmos…
    Stiinta si tehnologia Au produs o foarte intunecata umbra: nu numai devastarea culturilor traditionale indigene darr si ‘ o criza – una de complexitate multi-dimensionala, afectand toate aspectele vietii de la ecologic si economic pana la psihologic si spiritual.’”
    Ei spun ca astrologia vede cosmosul ca avand viata cu inteles si sugereaza ca o relatie co-creativa exista cu planetele si sistemul nostru solar – dupa cum reiese din lecturile lui Cayce. Nu numai ca planetele influenteaza viata oamenilor, DAR si oamenii au influenta asupra planetelor: “…soarele, luna si planetele sunt la fel de mult afectate de acea influenta a unei nasteri, ca si afectand – or mai mult! (2326-1)
    Cat priveste Petele Solare, lectura spune: “Cu cat mai mult esti constient de relatia ta cu universul si acele influente Ce il controleaza, cu atat mai mare abilitatea ta de a ajuta …pt ca, dupa cum faci celor mai marunti, asa faci pt Creatorul tau – chiar si soarelui care reflecta acea harababura (vacarm) ce-o faci… Atunci, Ce sunt petele solare? O consecventa naturala a acelui vacarm pe care fiii lui Dumnezeu il reflecta de pe pamant.” (5757-1)
    S-a observat ca ciclul furtunilor solare este de aprox 11 ani, si cum asta s-ar potrivi in 2012-2013, ne putem astepta la mari intreruperi ale comunicatiilor, sateliti, electricitate, computere, etc pe pamant. Cum discutiile politice in mass media sunt tot mai aprinse, si ei se intreaba cat de ridicat VA fi nivelul activitatilor solare.
    Ca SA putem intelege mai vine interdependenta si cum activitatile oamenilor in nesocotirea invataturilor lui Dumnezeu au atras calamitati in trecut, AR trebui citita cartea “SENT TO EARTH – DUMNEZEU si Reintoarcerea Dezastrelor din antichitate”- a lui Michael H. Brown – pe care am cumparat-o din 2000, de pe canalul catolic EWTN. Autorul – desi catolic – nu se sfieste SA vada si greselile bisericii, Facand o analiza f documentata din discutiile cu multi oameni de stiinta. L-am vazut dealtfel si intr-o emisiune pe Discovery sau TLC, prin 1995, privind profetiile despre viitor. Era atuncii si nepotul lui Cayce – presedintele ARE – Ce zicea ca nu trebuie multi ani ca masinile SA rugineasca de nu se mai stie c-au existat vreodata – cum s-a intamplat cu Atlantida. De-atunci am inceput SA citesc biblia si profetiile si SA merg la Biserica.
    Punctez cateva pasaje din cele scrise de M. Brown:
    Zice ca la 26 ian 1938 a fost o furtuna solara f puternica Ce a produs aurora boreala deasupra multor tari europene, descrisa in ziaree vremii. Lucia de Santos privind fascinata de luminile nordice de la fereastra manastirii din Spania, si-a amintit de secretul spus de Fecioaraa Maria: “Cand vedeti o noapte luminata de o lumina necunoscuta…” si a scris: Dumnezeu a manifestat acel semn, pe care astronomii aleg sa-l numeasca aurora boreala. Eu nu stiu sigur, darr cred ca Dacca eii investigheaza materia vor descoperi ca, in forma in care a aparut, nu era posibil SA fie aurora boreala. Oricum, Dumnezeu a facut uz de asta spre a ma face SA inteleg ca justitia SA este pe cale SA loveasca natiunile.”
    “A fost un ‘MARE SEMN’ care Maria a zis ca VA preceda razboiul, si intr-adevar la 4 feb 1938, o saptamana dupa aurora, Hitler s-a promovat comandant militar in Germania si o luna dupaa aia a marsaluit in Austria…Curand Hitler s-a intalnit cu Mussolini in Italia, unde fusese data legislatie antievrei, si Au inceput pogroms in Germania.”
    Situatia e grava intrucat lumea gandeste ca s-a ridicat un nebun de Hitler si alti cativa de Au provocat razboiul Ce a facut atatea victime. Fara insa a face legatura cu profetia de la Fatima, 1917, si ca razboiul a venit ca o pedeapsa a neascultarii. Nici macar Vaticanul nu a dat importanta la Ce spuneau acesti copii de la Fatima, insaa vazand razboiul, si fiindu-le teama ca Lucia SA nu moara din cauza infectiei Ce o avea, abia in Ian 1944 au pus-o SA scrie profetia (ii cerusera in oct 1943 darr ea a fost impiedicata SA scrie, “ de cauze nenaturale”).
    Rezultatul s-a vazut f repede intrucat pe 13 mai 1944 – aniversarea primei aparitii de la Fatima – s-a produs “victoria de la Garigliano” Ce a eliberat Roma, iar la aniversarea ultimei aparitii, pe 13 oct, 1945, aliatii Au bombardat Nuremberg.
    Explicatia acestui fenomen o gasim in Ce spune ingerul profetului Daniel – cap 12, ca vorbele i-au fost auzite de cand isi fixase inima SA inteleaga mai mult si SA fie umil fata de Dumnezeu si pt asta a venit, DAR a fost retinue 21 de zile in lupta cu printul (ingerul) Persan, insa Michael – seful printilor, i-a
    venit in ajutor. “Acum am venit SA te fac SA intelegi Ce VA cadea peste oameni in Aces zile din urma pt ca viziunea e pt multe zile.
    Si cand e spunea Aces vorbe, eu mi-am pus fata la pamant, si am devenit mut de uimire (DUMB – in engleza).”
    Acesta este un ex de cum Sf. Spirit ne poate vorbi prin cuvintele biblice – caci eu scrisesem inainte despre Dambovita si Brezoaiele , cautand semnificatia cuvintelor. Cand oamenii vedeau aparitiile “iele” – Zane fecioare – normal ca deveneau DAMB- NAUCITI – ca si Daniel. Dealtfel se mai spune, in zona, si “naluca” la astfel de aparitii.
    Daniel scrie ca tremura de frica si ss-a simtit slabit cand i-a aparut ingerul, DAR cand acesta l-a atins si i-a vorbit a fost intarit (deci prin electricitate sau vibratia vietii), si i-a zis: “Sti tu de unde vin la tine? Si acum ma intorc SA lupt cu printul Persiei; si cand ma duc printul Greciei VA veni; DAR mai intai iti spun Ce este scris in Cartea Adevarului: Nimeni nu ma sprijina contra lor exceptand Michael – printul tau. Si in primul an al lui Darius the Mede, eu m-am ridicat sa-l sustin si sa-l protejez.”
    Intelegem ca in Cer se da o lupta permanenta intre ingerii rai si ca buni, iar faptul ca Daniel a tinut post 21 de zile si s-a rugat a facut ca Arh. Michael sa-i vina in ajutor si SA invinga.
    Sf. Fecioarra este numita si Regina ingerilor, actionand in favoarea noastra impreuna cu Michael, si de aceea ne facem o mare defavoare cand nu ascultam de ea si nu raspandim profetiile ca lumea SA stie ce-i asteapta daca nu urmeaza Calea lui Iisus. Din pacate, profetii importante recente, precum cea de la Garabandal (1961-65) si Medjugorje (1981 -) inca n-au fost aprobate de Vatican – nemaivorbind SA transmita credinciosilor pt a se produce schimbarea. Asta pt ca vorbeau despre lucruri neplacute Ce se petrec printre clerici – care oricum au iesit la suprafata.
    Si dupa Aparitia din 1846, din Franta, La Salette, pt ca continea acuzatii grave asupra clericilor si profetea razbaoaie si foamete Grin tari europene, Au verificat si interogat mult pe cei doi copii – Melanie si Maximin – DAR dupa cinci ani Au trimis plicurile cu profetiile secrete la Papa si Au aprobat ca adevarate.
    Secretul continea 38 de paragrafe, DAR pe scurt, vorbea de coruptie in riandul clericilor, ca lumea cauta numaii amuzament, tori ochii privesc spre pamant in loc de Cer; idolatria intelectului – idolatria umana – a inlocuit idolii din antichitate; era o intensificare a Modernismului – stiinta luand locul lui Dumnezeu; era asalt asupra Crestinsimului de catre oameni precum Karl Marx, care a petrecut ceva timp in Paris si care, cinic, numea religia “opium pt popor”; putini mai mergeau la Biserica or SA CITEASCA BIBLIA.
    Duppa multe discutii, Episcop Bruillard a proclamat autenticitatea profetiilor spunand ca mesajul de la La Salette era “ca obedienta si supunerea la avertismentele Cerului pot SA ne scuteasca de noi pedepse de care suntem amenintati, in timp Ce PREA LUNGA REZISTENTA NE POATE TINE DESCHISI LA EVIL DINCOLO DE A MAI PUTEA FI REPARAT.”
    ASA AR TREBUI GANDIT SI ACUM PRIVIND APARITIILE MAI RECENTE.
    CA O DEOSEBIRE INTRE EUROPA SI AMERICA, e de observat ca nici Maximin si nici Bernadette – de la Lourdes – nu puteau invata putinele lucruri din Catehism pt Prima Comuniune – nemaivorbind SA citeasca Biblia. Spre deosebire de copilul Edgar Cayce – in SUA – care citise Biblia de 13 ori pana la 12 ani (pt ca ii auzea pe altii la biserica laudandu-se de cate ori citisera ei), cand i-a aparut “Zana buna”. Aceasta a facut posibil sa-l inzestreze cu noi haruri – de a facut atatea vindecari prin lecturiel sale, ramase in Biblioteca de la Virginia Beach pt a lumina omenirea asupra misterelor biblice. In timp Ce Bernadette – ca si alti copii vizionari – a trebuit SA se chinuiasca bolnava la manastire pt ca si altii SA fie iertati de pacate si sa-l imbuneze pe Napoleon III SA dea drumul liber la apa izvorului spre vindecarea bolnavilor. (initial ingradise si pusese amenda – de-aia a si pierdut razboiul cu Prusia si a fost nevoit SA abdice).
    Asa cum au zis profetiile, “Peste tot , incluzand America, a fost razboi civil, DAR iata Ce zicea Abraham Lincoln intr-o adresa catre popor: “Cu mangaiere speram – fervent ne rugam – ca aceasta mare clamitate de razboi SA poata trece rapid. Totusi, daca Dumnezeu vrea ca SA continue pana Ce toata bogatia adunata de munca grea de 250 de ani a sclavilor SA fie scufundata, si pana Ce fiecare picatura de sange scursa cu biciul trebuie SA fie platita de altul scursa cu sabia, cum a fost zis acum trei mii de ani, asa inca trebuie zis. Judecatile Domnului sunt toate adevarate.”

  16. krudus Says:

    Aveam nevoie de acesta precizare d-le Presedinte !

    Sunt multi romani de stanga care au fost revoltati de acesta “noua” candidatura a d-lui Nastase.

    Personal consider cariera d-lui Nastase incheiata, inca din momentul sustinerii lui Gabriel Bivolaru in fata Parchetului.
    [Gabriel Bivolaru, un deputat sarlatan care a devalizat bancile romanesti.Justitia si-a spus cuvantul, desi, anii de puscarie au fost exagerat de putini comparativ cu fraudele aduse.Nu a primit o candamnare mai severa, datorita faptului ca i-a vandut terenul din Zambaccian, d-lui Nastase Adrian].

    Dl. Nastase, in afara razboiului personal cu dl. Basescu, penitentele autoimpuse si sfidarea justitiei din ultimii ani, nu imi amintesc sa mai fi facut ceva constructiv….pardon, scrie carti pentru cei bogati si apropiati..

    Cred ca este loc pentru toata luma in acesta tarisoara.Vreau sa vad si alte chipuri noi.Poate ca cei noi vor fi mai buni.
    Despre dl Nastase stim tot, nu mai vrem !
    Sa dam sanase egale tuturor iar cel mai bun sa castige.

    Stanga insemana oameni corecti,cinstiti si populari asa cum sunteti dumneavoastra, d-le Iliescu!!!
    Politicianul de stanga trebuie sa-si iubeasca poporul, nu sa-l sfideze cu aroganta.

    Corina Cretu si Cristian Diaconescu.
    Doi oameni de omenie.Doi romani adevarati care fac politica din convingere, nu pentru foloase personale si interese meschine de grup.Sper ca unul din cei doi sa ajunga presedinte de partid si apoi de tara.

    p.s- de cazul Bivolaru poate oamenii au uitat dar sa nu uite niciodata de cazul Mugur Ciuvica.

  17. amycommunications Says:

    CC & CD. Am retinut ;i sunt de acord..de la distanta, fiindc[ nu am toate detaliile discutiilor. Punct.

  18. fragmentariumpolitic Says:

    PSD – intre infrangere si victorie

    Daca electoral anul 2009 nu s-a dovedit, finalmente, a fi unul al PSD, ideologic si politic situatia a fost mai complexa si mai putin transanta. Din aceste ultime doua puncte de vedere, au existat cateva varfuri de imagine, care, chiar daca nu au fost suficiente pentru a castiga, au reprezentat, comparabil cu aliniamentele initiale, un avans notabil vizibil.

    Practic, dupa multi ani de recul si stagnare, s-a inregistrat o revenire in forta a ideilor stangii, care au (re)sensibilizat o buna parte a electoratului, pregatind, cum nu se putea mai bine, pozitii inaintate pentru asaltul decisiv pentru o Romanie de stanga.

    Mai plastic spus, PSD s-a situat undeva intre o infrangere si o victorie. O infrangere care a fost una salvatoare (fapt care ar trebui recunoscut de catre PSD, daca ar fi cinstit cu el insusi), pentru ca social-democratii erau nepregatiti pentru victorie, atat datorita slabiciunilor interne, cat si conditiilor externe nefavorabile, care l-ar fi facut inapt pentru o exercitare stabila si indelungata a puterii (se stie ca, uneori, o victorie este mai greu de pastrat decat de castigat).

    Orice proiectie cat de cat rationala ar dezvalui ca o victorie a unei stangi relativ slabite, precum PSD, impotriva unui adversar de talia PDL si intr-un context intern si extern potrivnic s-ar fi putut transforma cu usurinta intr-una a la Phyrus, ce ar fi redus-o din nou si pentru mult vreme la tacere, oricat de generoase i-ar fi fost ideile politice.

    Care ar fi fost soarta programelor social-democrate daca acesta ar fi castigat alegerile prezidentiale de la finele lui 2009 ? In mod categoric, nu prea stralucita. Ceea ce nu ar fi reusit strategii lui Traian Basescu ar fi obtinut generalii “Criza” si “Iarna“, adversarii cei mai de temut ai oricarei puteri.

    Fara a fi de acord cu criticile dreptei europene la adresa stangii privind acumularea-distribuirea (care au bantuit mai multe tari, inclusiv Franta postmitterrandista, cu accente sarkoziene indeosebi), pentru ca ambele procese au drept motor cresterea economica, care este obtinuta intr-un cadru si prin eforturi sociale (motiv pentru care trebuie sa existe o raspundere sociala a corporatiilor, iar limitele egoismului trebuie depasite in favoarea echitatii si solidaritati sociale), nu ar trebui subestimata insa nici relatia dintre acestea.

    A simtit, oare, generalissimul Mircea Geoana aceste pericole care pandeau din umbra si care erau greu de perceput si de inteles in afara unui vizionarism propriu sau a unui ajutor venit din partea unui “ezoteric” (de care s-a vorbit) ? Nu si-a fortat norocul, simtind ca ar fi fost o victorie amagitoare si efemera ? Imi este greu sa cred contrariul, avand in vedere “softul” intelectual si strategic de care dispune si ezitarea de ultim moment.

    Ce-i drept, este greu sa patrunzi in mintea unui strateg care poarta povara raspunderii pentru decizii si consecinte si putini pot cunoaste ce gandeste acesta cu adevarat. Oricum, ceea ce au realizat Mircea Geoana si echipa sa in aceasta batalie pe care asi numi-o de etapa reprezinta o platforma robusta pentru cele care vor urma. Osana, Mircea Geoana ! Concluzia practica privind constructia PSD se refera la faptul ca masurile imediat urmatoare nu vor trebui sa fie grosiere si radicale, ci unele de finete si stilizare ideologica, politica si organizatorica.

  19. amycommunications Says:

    Sunt de acord cu aceste 2 persoane la conducerea partidului dar nu mai sunt de acord cu folosirea internetului de la distanta(me, only( pt. a face politica. Chiar nu am nevoie si nu pot sa ii mai ajut pe Romani si pe alti oameni civilizati din intreaga lume de la distanta, eu am fost si voi fi intotdeauna o veverita de actiune, chiar daca imi trebuie si perioade de relaxare in timpul saptamanii si de alte activitati, ca orisicine pe lume de altfel. Faceti click pe urmatoarea si lasati/ma in pace pana ma chemati-peste cateva zile, i wish/in focul actiunii -sa fiu cu voi, adica. Punct. http://amycommunications.blogspot.com/2010/01/scriam-astazi-de-dimineata-dupa-ce.html

  20. stansebastian Says:

    Scurt.Adrian Nastase=M. Mitrea=V. Hrebenciuc=Mazare=Oprisan=
    cei mai corupti PSD-isti
    M.Geoana =prostanac
    M. Vanghelie = analfabet
    Cristian D.,Corina C. , Soprin O.= viabili
    Mare atentie la tipul cu legea imp pe avere ca Ponta e prea de dreapta.
    Va urez sanatate dvs. si fam. dvs.!

  21. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Eu una nu mai suport discutiile astea despre ezoteristi. Daca Basescu a fost ajutat de oameni cu puteri paranormale de ce nu am avut si noi ezoteristii nostri? Daca am avut, de ce au fost mai slabi decat ai lor?
    http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/17/ezoteristii-lor-si-ezoteristii-nostri/
    Din cate am inteles deputatul PSD Mugurel Surupaceanu a depus miercuri la Parlament un proiect de impozitare a averilor. Ar fi interesant sa aflam continutul acestui proiect.
    http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/17/ion-iliescu-sustine-legea-impozitarii-averilor/
    Cu deosebit respect

  22. arte Says:

    Domnule presedinte,

    Va rugam sa ne lamuriti asupra viitorului PSD si ca oameni. Ati spus de Nastase ca poate fi presedinte, dar nu neaparat. Sunt perfect de acord cu dvs ca A.N. ramane o personalitate si ar trebui sa faca parte din conducerea partidului.
    Dar cine sa fie presedinte?
    Mie mi se pare evident ca Geoana nu poate ramane la conducere, dupa atatea esecuri: alegeri pierdute inexplicabil, alianta cu PDL, acum mai nou si problema vrajitoriilor electorale.
    Despre A.N. am spus deja ca il respect si chiar il simpatizez, dar d-le presedinte, nu as vrea ca la conducerea PSD sa vina o persoana care a pierdut alegeri in fata lui Basescu. Daca s-ar intampla asta ar insemna ca cel mai bun PSD-ist e totusi sub Basescu. Deci tot partidul e intr-un fel perdant.
    Dar atunci cine? Eu personal il simpatizez pe Diaconescu, dar daca ma gandesc ca a fost printre primii care au sarit in guvernarea cu Basescu si a fost ministru, iar acum il vad foarte ezitant… ce sa spun? Parca nu mai imi este asa simpatic… In plus daca mai vad si ca il sprijina Mitrea si piticii politici de la Cluj (ca rezultate) poate sa-mi devina complet antipatic…
    In plus suntem pregatiti ca partid sa raspundem pe acelasi ton miilor de latrai portocalii care se ivi pe tv sa acuze iar ca PSD e corupt, iar PSD face zid in jurul lui Nastase si tot folclorul manelistic specific. Sa ne amintim ca in aceste alegeri latracii au tinut-o cu comunismul si cu mogulii si au luat 5 mil. de voturi. Noi nu prea am fost in stare sa dam un mesaj puternic si unitar, acuzand ipocrizia lui Basescu in aceste acuze. Si mai mult, sa explice oamenilor ca stanga nu inseamna comunism, ci sanse egale pentru toti. Sanse egale zic, nu neaparat asistenta sociala masiva.
    Va rog sa scrieti un articol despre asta, pentru ca eu personal nu vad o solutie buna.

  23. Paul Octavian Grigoraş Says:

    Domnule Iliescu,

    După cum l-am rugat şi pe domnul Adrian Năstase, am să vă rog şi pe dumneavoastră să spuneţi ce părere aveţi despre faptul că Radu Stroie a fost surprins în campania electorală făcînd cadouri votanţilor din circumscripţia sa, adică celor care urmau să iasă la vot?

    Eu cred că acest lucru este atât ilegal, cât şi imoral.

    Aştept cu interes opinia dumneavoastră.

  24. fragmentariumpolitic Says:

    Va cadea un cap. Ce va urma ?

    Prea mic pentru un razboi atat de mare. Pe zi ce trece, semnele unei apropiate “executii” publice a invinsului Mircea Geoana se inmultesc. Printre acestea, lista lui Miron Mitrea (http://blog.mmitrea.ro/2010/01/12/greselile-facute-de-geoana-co-in-anul-electoral-2009/) si raportul ISD, condus de Adrian Severin (http://www.ziua.net/news.php?data=2010-01-18&id=49140) seamana foarte mult cu o cronica a unei “morti” anuntate. Multe dintre cele 12 capete de acuzare formulate de Mitrea sunt intemeiate. Ratarea stupida a victoriei in confruntarea finala, necuratele legaturi cu “Maleficul” (Vantu), prostescul episod “Timisoara”, inhaitarea electorala nefasta cu “Ezotericul” (Hrebenciuc) sau folosirea contraindicata a “Agramatului” (Vanghelie) in jucarea mizelor partidului sunt cateva dintre acestea. Dupa cum, la fel de corecta este si concluzia raportului ISD, care invedereaza responsabilitatea lui Mircea Geoana in pierderea alegerilor prezidentiale, acesta dovedindu-se incapabil sa valorifice uriasul avantaj strategic dat de sustinerea unei coalitii de proportii, care nu a existat la alegerile din 2004. In plus, in absenta unei sustineri interne, prin care tot mai multi lideri social-democrati se distanteaza de perdantul Geoana face ca acesta sa se plaseze, inevitabil, in postura ingrata a unui general fara armata. Cum democratia este neiertatoare, cand ii sunt inselate asteptarile, singura solutie ramasa pentru Mircea Geoana este demisia de onoare.

    Suspiciuni, erori sau pericole ? Toate ar fi bune si frumoase in legatura cu documentele amintite, daca la o analiza mai amanuntita nu ar aparea unele semne de intrebare. Un astfel de sambure al indoielii, existent in demersul lui Miron Mitrea, se refera la o incredibila tentativa de dezarmare a luptei antibasesciene, calificand atacarea lui Traian Basescu drept o idee exclusiva si gresita (?!). Hopa ! Ce-i cu mesajul asta defensiv si capitulard, coane Mitrea ?! Pai din ce armata faci parte si in solda cui te afli ?!… Si, atunci, cum sa nu pleci urechea la banuielile ca Miron Mitrea , supranumit de unii “Uzurpatorul”, ar subordona PSD-ul lui Traian Basescu, in cazul in care ar fi ales presedinte al partidului ?!… O alta sursa de nedumerire se afla in raportul Severin, care incepe, nici mai mult, nici mai putin cu “Cezarul a invins !”, semanand cu un fel de laudatium sau o prosternare. Mai, sa fie !… Asa mostra licentioasa (chiar daca, probabil, involuntara), care ar putea parea unora a fi de obedienta slugarnica, mai rar ! Nu negam validitatea concluziilor, ci doar vrem sa reamintim ca, uneori, un cuprins bun poate avea, din graba sau neatentie, o introducere proasta.

    Privind inainte. Este absolut necesar ca perioada tanguirilor sa se termine cat mai curand posibil, pentru a se putea trece cu toate fortele la cea a regandirii, readaptarii si reconstructiei PSD, in raport cu noile conditii. Este nevoie, mai mult ca oricand, de un nou PSD, puternic si aplicat, care nu va putea fi infaptuit decat de o noua echipa, avand in frunte un nou lider. Un lider puternic si combatant, calit in luptele politice, cu viziune strategica si idei de substanta, capabil sa uneasca, sa mobilizeze si, mai ales, sa fie urmat. Acesta nu poate fi decat Adrian Nastase.

  25. amycommunications Says:

    Drag domnule ‘Arte’, sunt perfect de acord cu afirmaţiile dumneavoastră, mai ales în contextul în care până şi una dintre cele vreo 2 vecine(şi mai sunt încă vreo 2 vecini, în afară de ele) cu care mă înţeleg în întreg blocul de 10 etaje(toţi sunt persoane mature, însă) mi-a reamintit astăzi ceea scriam eu pe internet, în urmă cu vreo 2-3-4 ani de zile. Anume că, pentru a fi la puterea politică şi în orice conducere de exemplu, un bărbat este obligatoriu să aibă forţă între picioare, în contextul în care va rămâne întotdeauna un domn(şi nicidecum marinar) însă. În condiţiile în care nu mă refer nicidecum la acea capacitate de a produce sau de a avea copii biologici, ai insului sau ai insei, dar numai despre aceea care la americani se numeşte +potenţă’ iar la ruşi se numeşte..spuneţi-ne dumneavoastră cum, dle Ion Iliescu: afirm că domnul Diaconescu nu este potrivit pentru conducerea partidului. Dar nici vreun-alt-gras de exemplu, însă am nevoie de cineva care să fie de genul Barack Obama. Şi la fel de fără grăsime adiţională(vă rog puneţi-i şi pe dnii Corlăţean dar mai ales şi pe domnul Şova să pună mâna să scape rapid de grăsimea care nu face altceva decât să dea impresia de ‘prigoniţi’ ai societăţii. Astfel, ca o artistă esteticiană, constat că nu mai sunt la modă de mult timp: schizofrenia, debilitatea, grăsimea sau contrar, ‘sfrijismele’. Şi nu am adus în discuţie aici, neapărat preferinţele-mi personale. Punct. Noapte bună..aştept telefonul!!

  26. Paul Octavian Grigoraş Says:

    O Revoluţie pe care nu am făcut-o încă. O Revoluţie Morală.

  27. emigrantul Says:

    Citat:
    Este nevoie … de un nou PSD … avand in frunte un nou lider. Un lider puternic si combatant, calit in luptele politice, cu viziune strategica si idei de substanta, capabil sa uneasca, sa mobilizeze si, mai ales, sa fie urmat. Acesta nu poate fi decat Adrian Nastase.

    Si cu cele sase case cum ramine?

  28. tuteavsnietzsche Says:

    daca doriti sa aruncati PSD ul in pod… il sustineti pe Nastase
    daca doriti sa aruncati PSD ul in pod… il sustineti pe Geoana
    daca doriti sa aruncati PSD ul in pod… il sustineti pe Ponta

    Daca doriti sa obtineti rezultate il sustineti pe Cristian Diaconescu. Dar nici asa succesul nu este garantat! Trebuie sa scapati de rigiditatea specifica partidului. Rigiditatea este de domeniul trecutului… si dumneavoastra o stiti cel mai bine.

  29. amycommunications Says:

    http://my.opera.com/Amycommunications/blog/

  30. amycommunications Says:

    Drag domnule Ion Iliescu, nu cunosc structura P.S.Dului in detaliu, insa de un lucru sunt foarte sigura> desi intru in categoria =tineret=, nu mai sunt asa de tânără şi în plus, am absolut toate calităţile şi atributele necesare care să facă din mine o femeie.
    În cazul acesta in care dovedesc mult mai multe decat restul si imi doresc sa nu ma discriminati precum PD-Lul si chiar şi P.N.Lul si U.D.M.Rul de exemplu: in cayul in care in categoria ‘tineret’ intră persoane care au varsta mai mica de 29 ani impliniti de multa vreme, nici sa nu va mai ganditi ca am de gand sa mai calc pe acolo. Ideea este ca, indiferent de preferintele mele intime despre care va spun numai dumneavoastra ca sa ma ajutati RAPID !! sa nu mai fiu singura ziua si mai ales noptile, eu vreau sa invat permanent si nu sa ii invat pe altii, mai mici decat mine. Eu trebuie sa ma dezvolt si am ales sa o fac impreuna cu dumneavoastra..apelez numai la cultura bunului simt si al fostului curaj al dumneavoastra cand doresc sa va imaginati ce aer proaspat v-as aduce eu personal, in interiorul partidului si sa stiti ca, desi sunt actrita si am un conglomerat de gene prioritar de la alte naţii, am crescut de mica cu acele reguli de politete din
    cartea dnei Aurelia Marinescu despre politete(prima ei editie) si parintii nu m/au ajutat decat cautandu-mi carti si hainute frumoase si alegandu/mi mancarea potrivita..adica mi/au cultivat necesitatea studiului frecvent, pentru reusita.
    Ideea este ca nu pot fi frumoasa de una singura si nici nu pot, de altfel, sa invat de una singura si fara profesor justitie si diploma’ie/afaceri externe, asa cum nu a putut nimeni in lume sa o realizeze vreodata de unul singur, oricat ar fi fost de mutant/a. Si va repet, inca de mic copil am crescut in spiritul principiului egaslitatii americane si maturizarea m/a facut din ce in ce mai pragmatica..si mai nordica totodata..referitor la transparenta actiunilor si a comunicarilor, nu vreau sa mai repet episodul sexual din 1a tinerete..sper ca ati inteles ideea.
    Haideti sa avem zile bune..impreuna!!
    Amy Neagoe Manager & jurnalist of 1. http://www.Amycommunications.com 2. http://amycommunications.blogspot.com/
    Pers. nmb. 0722601525

  31. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Potrivit unui studiu efectuat in 2008 privind starea sociala în Uniunea Europeana, studiu care ia in calcul indicatorul riscul de saracie si rata de privatiuni materiale, cel mai mare risc de pauperizare se înregistra în Letonia 26% in România 23% si in Bulgaria 21%.
    Romania se afla si în topul tarilor europene cu cea mai mare rata a privatiunii materiale cu 50%, depasita doar de Bulgaria, cu 51%. Pentru comparatie în Luxemburg, Olanda si Suedia, privatiunea materială este de 5%.
    Conform acestui studiu:
    1. 76% dintre români nu-si permit nici măcar o săptămână de vacantă
    2. 19% nu-si permit o masă cu carne măcar odată la două zile,
    3. 49% nu îsi permit să aibă o masină personală,
    4. 25% nu au resurse materiale ca să-si încălzească adecvat locuinta.

    PSD-ul este singurul partid care ii poate reprezenta pe acesti romani.
    http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/19/romania-o-tara-saraca/
    Cu deosebit respect

  32. SorinPLATON Says:

    Prin definitie, termenul de reforma in acceptiune filozofica inseamna “inspre mai bine”, fiind opusul stagnarii sau evolutiei inspre mai rau, reprezentate firesc de termenul contrareforma. In aceasta ordine de idei “inspre mai bine” incumba (automat) si termenul “inoire”, ori nu se poate vorbi de reforma de fond avansand solutii din trecut, cu atat mai mult cu cat in cazul PSD, mitologia prezentului spune ca este cel mai dotat rezervor politic cu personalitati si profesionisti.

    Ei bine, atunci pentru vremuri noi se impun oameni noi, oameni ce sa erupa pe verticala in cadrul competitiei interne dogmatic-doctrinare. O mai mare asezare pe institutionalizare, pe procese, pe programe si politicile publice sunt de preferat unei vesnici rocade si ofertari de personal (subiecti). Oamenii (personalitatile) sunt trecatori, dar opera lor are sanse de eternizare. Mai putin se vorbeste azi de un Maniu sau Ratiu interbelic cat de un PNT si rolul sau “civilizator”. La fel se va vorbi in viitor si de PSD-ul prezentului (sau nu se va mai vorbi deloc daca nu va invata din greseli si se lasa “timonat” de marineri) …speram…

    D-ul presedinte Iliescu prin functia ce o ocupa are rolul supervizarii cadrului propice de evolutie a PSD ce sa se ancoreze solid in realitatile prezentului. O competitie fair este cea mai importanta etapa daca se urmareste modernizarea si resuscitarea partidului, iar oamenii cu “prezumtii de vinovatie” chiar nu mai au loc in acest moment pe scena tabloului de comanda national. Nimeni nu este de neinlocuit, iar cine se identifica cu acesta viziune narcisistica, nu poate fi decat o veriga slaba a intregului sistem prin aroganta prestata.

    “unul sintre egali”
    SorinPLATON

  33. Victor Says:

    Repet, PSD trebuie sa stabileasca intai regulile in care va juca de acum incolo -cel putin pt o perioada- si abia apoi sa aleaga oamenii potriviti. Am mai scris: intai stabilesti ce vrei si abia apoi te gandesti la persoane. Nu invers cum s-a facut cu Geoana si apoi un intreg partid s-a comportat haotic dupa mintea atacatului energetic. Sunt unii care nu vad in PSD decat un megalider, un Barack Obama scos din palarie de vreun magician… Nu exista! Nu mai exista unul ca Ion Iliescu care sa traga partidul dupa el. De aici trebuie sa plece partidul in constructia dorita. Liderul providential trebuie inlocuit de un program atractiv pt cetatean. Se muta accentul de pe liderul providential pe ideologie, pe programe si pe echipa! Locul “Conducatorului” trebuie sa fie luat de catre o echipa de conducere , purtatori de mesaj, credibili, capabili. Nu suntem la casting pentru lenjerie intima, ce dracu e aia : nici gras, nici slab, nici blond , nici brunet…

    Insistenta cu care unii simpatizanti cer numele unui potential lider dovedeste slaba intelegere a ultimilor 5 ani si a motivelor pt care PSD a ajuns intr-o situatie critica. Din fericire exista o minte limpede acolo unde e nevoie : Ion Iliescu.

    • amycommunications Says:

      Eu am convingerea profunda ca exista mai multe minti limpeZi in acest partid al trandafirilor decat in oricare altul..cu toate astea, este absolut necesar sa fii trecut de o varsta ca sa detii experienta caRE SA TE FACA INTEGRU. iNSA DESTEPT[CIUNEA SINGURA EVIDENT C[ POATE EXISTA LA ORICE VARSTA..CA SI GENIALITATEA DE EXEMPLU. iNSA, ATENTIE!! IN INFIM DE PUTINE PERSOANE.
      Si, daca salut colaborarea PSD si PNL cum am scris pe siteul meu de pilda, nu insemneaza[ ca nu detin acea capacitate de a face selectie corect[ intre personaje de pilda, datorata fiind in primul rand inteligentei + experientei mele complexe de viata. PUNCT. LA REVEDERE!!

  34. amycommunications Says:

    e parcursul maturizarii mele ulterioare, intăi l-am citit pe Serghei Moskovici şi apoi am crescut mare si am constatat la sfarsit ca ma dezvoltasem totallmente intr-un mod american si pragmatic, simtind ca este necesar sa imbin stiinta cu arta(va amintiti titlul primei mele licente, la Arte? Asa incăt, vorba sociologului rus: nu va exista vreodata si nici nu este normal sa existe o lume in care misticul sa nu fie completat de ratiune si invers. Asa incat, sunt catolica si nu imi doresc sa imi pierd mintile asteptănd ca Dumnezeu prin rugaciune sau prin magie de pilda, sa imi rezolve problemele. Insa, atata vreme cat lucrurile in lume nu sunt cu adevarat cunoscute(vorba lu Platon), de ce sa nu ma simt bine stiind ca am o prietenă astroloagă renumita in lumea întreagă de exemplu, care sa faca pe toata perioada zilelor noastre si chiar atunci cand eu nu voi mai avea timp sa apelez la serviciile sale ‘de specialitate’: vraji benefice care sa imi asigure fara oprire si asa cum imi doresc eu, reusita__
    Este de ajuns sa ne uitam pe National Geographic si pe Discovery Science ca sa înţelegem ca Iisus nu a fost atat de prost pe cat presupune religia asta Crestina..care a luat fiinţă mai ales datorita femeilor super-dotate in minte, pănă la urmă..iar ucenicii au fost in fapt ‘trepadusii’ managerului. Any comments..la sediul partidului, only!! Pentru ca trebuie sa ii distrug pe acei care mi-au si ne-au si ne fac rau tuturor prosti si destepti in continuare, pana la urmă…i’m waiting but only today..
    Cu toate acestea, este o idioţenie să umbli cu astrologul după tine şi să încerci să cauţi rezultatele nereuşitelor în lucruri paranormale, cum face doamna Mihaela Geoană de exemplu, care numai de profesionism în orişice nu dă dovadă prin asta, până la urmă(!!) Şi vă scriam eu despre acestea, pe siteul Realitatea TV de pildă, acum vreo 2 zile, însă, ca să ne meargă într-adevăr foarte bine, să ştiţi că energiile noastre individuale sunt date numai de către creierul nostru şi de acea experienţă pe care o are fiecare, cu stresul şi cu oboseala. Astfel vă amintesc ce lucru inteligent făcuse dl. Mircea Geoană când afirmase că îl dă în judecată pe Băsescu pentru corupţie..la CE însă sunt surprinsă că nu a făcut-o, fiindcă îi demonstrasem cu toţii că dânsul a învins, de altfel şi nu iarăşi marinarul-Băsescu, oricât de cretini sunt de fapt majoritatea Românilor noştri.
    Cu tlet
    ‘s have nice meetings together..!!

  35. Victor Says:

    Or exista mai multe minti limpezi “in PSD”- eu am fost clar : o minte limpede “unde trebuie”. Este altceva.

  36. Victor Says:

    …sau “unde e nevoie”. Tot aia:)

  37. amycommunications Says:

    Şii chiar de te înjur fără să te cunosc de fapt cum trebuie, mie îmi este infinit mai dificil ca ţie însuţi fiindcă eu, spre deosebire de tine, am fost întotdeauna singură. Iar voi sunteţi atât de mulţi şi de uniţi..
    Şi tocmai datorită trecutului-prezentului-şi viitorului nostru comun, de-asemeni, noi trebuie să ne unim şi numai astfel vom fi noi, cei mai potriviţi aleşi de-acolo de sus ca ca să conducem.
    Ia spune-mi, ai ascultat vreodată versurile cântecului ‚Mila 2 de lângă 3 de Phoenix’? Acolo unde spune că ‚laşul doarme lângă Cluj’ ca şi în Timişoara!? Sau cele din ‚Baba Novac’ asemeni!?

  38. amycommunications Says:

    Şi, ca să continui postarea despre dl. Dan Puric, citez de la pg. 55 a cărţii dânsului: ‘Cine suntem’.
    Şi aici este întrebat: cine este această Românie profundă d.care tot vorbiţi atâta_
    Şi dânsul răspunde: este cea de a 3a forţă..

  39. florinmihai Says:

    SALUT PSD!
    Subiectul interventiei mele pe blogul dumneavoastra este unul care este ocolit cu obstinatie in randul PSD,cel putin in mediul „internaut”:„VOCALIZELE”
    Domnul Miron Mitrea este un om politic foarte vocal,apropo de vocalize,cu apucaturi canibalice uneori,este un fost lider de sindicat…
    Impotriva cui este Domnul Miron Mitrea ,canibal,vocal si asa mai departe?
    Impotriva Dlui Mircea Geoana ,actualul presedinte al PSD.
    Sotia Dlui Geoana este o persoana draguta,simpatica,care apare si la televizor.
    Doamna Geoana vorbeste despre coruptie…
    Impotriva cui ridica glasul Doamna Geoana?
    Impotriva Dnilor Ion ILIESCU si Adrian NASTASE.
    Domnul Oprisan ,fostul manechin,crescut doar de mama,tata nu a avut,este un lider important PSD, de la Focsani.
    Cativa prieteni de ai mei faceau turism sexual la anumite sarbatori finantate din fondurile electorale ale PSD.
    ”Serbarile betiei si prostitutiei”
    Domnul Oprisan mut in timpul campaniei a devenit foarte vocal si a inceput sa articuleze „vocalize de iubire” imediat dupa castigarea alegerilor de catre dictatorul Traian Basescu,fata de dictator si implicit fata de progenitura sa, notareasa la Gugesti…”iubire bibelou de portelan”.
    Domnul Ioan Rus a disparut din mass media ocupat de afacerile comune cu camarila portocalie de la Cluj.
    L-ati auzit sa critice vreodata guvernarea Bocilor sau Dictatura Chiorului?EU,NU!
    La Cluj,la Tg.Mures ,rezultate dezastruoase pentru PSD
    O serie de membrii marcanti ai PSD-ului afiseaza fete de milogi care cersesc ciolanul unei guvernari ,cu orice pret ,alaturi de Elena Udrea si piticul din Twin Peaks-Emil Boc.
    Astia nu fac nimic pentru partid
    De ce lideri vocali, ca sotia Domnului Geoana, nu articuleaza nimic despre coruptia din PDL,despre afacerile de coruptie ale fratilor Basescu ,ale cuplului Udrea-Cocos sau fraudele lui Videanu,Stolojan,Berceanu,Gheorghe Bebe Ionescu si altii?
    De ce Doamna Geoana nu a avut astfel de iesiri in timpul campaniei electorale,de ce nu l-a atacat astfel pe Basescu?Diplomatie?Nu,lasitate!
    „E ceva putred in Danemarca!”
    De ce liderul de sindicat,Domnul Miron Mitrea ataca ceafa Dlui Mircea Geoana iar fata de Traian Basescu este mielusel?
    Unde sunt vocalizele ANTIBASESCU?
    „E ceva putred in Danemarca!”
    Noi ce trebuie sa facem cand Doamna Geoana incaiera partidul la televizor?
    A uitat cumva ca se afla in fata camerelor de filmat?
    A crezut ca e la „Mama Omida”?
    Noi simpatizantii PSD ce trebuie sa facem cand Domnul Miron Mitrea ataca presedintele formatiunii din care face parte?
    Observ ca acesti domni /doamne critica in mod abundent PSD-ul, dar fata de PDL sau Basescu sunt muti cu desavarsire,vocalize antibasescu?
    Sa intelegem ca Traian Basescu este curat ca lacrima ?
    Dle Mitrea,Dna Geoana,Dnul Oprisan…astept raspuns!
    Ati uitat sa spuneti de fiecare data in fata camerelor de luat vederi:
    JOS BASESCU!

    Adrian Nastase este viitorul Presedinte al Partidul Social Democrat,Adrian Nastase in scurt timp va fi…PRESEDINTELE ROMANIEI,un Presedinte din randul PSD-ului!
    Este singurul politician capabil sa stopeze atitudinile,actiunile ,manifestarile,dictatoriale ale lui Basescu.
    Adrian Nastase,Ion Iliescu,Mircea Geoana,Dan Voiculescu,Liviu Dragnea,Miron Mitrea,Viorel Hrebenciuc,Cristian Diaconescu,Victor Ponta……UNITATE PSD!
    PSD,sustineti in mod neconditionat candidatura la presedintia PSD a Dlui Adrian Nastase!

    O barfa spune ca Traian Basescu a fost consultat de un medic strain.Daca medicul este din Viena?Nu,din Italia,in ai nostri nu are incredere.
    Medicul italian este specialist oncologic .Zodia Cancerului?
    Lui Traian Basescu ,se spune ,i-ar fi aparut pete rosii pe fata si ar fi acuzat dureri groaznice intr-o stare vecina cu nebunia.
    Simptomele ar corespunde si maladiei necrutatoare….SIDA.
    Traian Basescu,mai spune barfa ,nu ar fi dormit decat doua ore.
    Babele din jurul Palatului Cotroceni si-au pregatit vesmintele cernite si au plecat sa cumpere arpacas de coliva.

    O alta barfa spune:
    Organismele internationale pregatesc arestarea dictatorului Traian Basescu.Arestarea dictatorului roman,Traian Basescu,are un precedent in istoria recenta:dictatorul Noriega ,presedintele Republicii Nicaragua.
    Pus in garda de serviciile romanesti,Traian Basescu,s-ar fi imbolnavit subit de o boala care nu permite cercetarea acestuia:CANCER.
    Din Italia a sosit de urgenta omul potrivit pentru astfel de trebusoare.
    Suna a barfa,rau?

  40. amycommunications Says:

    Manipularea pe care am descris/o pe Amycommunications.com Stop.

  41. Victor Says:

    Bati campii.

  42. Larisa Says:

    Concurs de tzurtzuri:

    http://ratonov.wordpress.com/2010/01/21/pune-ti-tzurtzurul-pe-blog/

    Ratonov

  43. Sibilla Says:

    @Victor,
    F Corect!
    respecte,
    Sibilla

    De citit:
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/01/21/flacara-portocalie-la-frunzaverde-n-mosie-de-succesuri/

  44. Ovidiu Says:

    http://stirea.wordpress.com/2010/01/21/%c2%abbahaian-m-a-agatat-intr-o-carciuma-la-unirii%c2%bb/

    Băhăian, omul de afaceri acuzat a fi fost în spatele crimelor oribile de la Constanţa, este susţinător al PNL, conform contului său de Facebook, insa preşedintele organizaţiei sector 4 a PNL, Cătălin Micula, spune că Băhăian nu este membru de partid şi că nu l-a văzut niciodată pe la sediile liberale.

  45. Cele mai bune bloguri din 2009, în viziune proprie ! « [D][S][N] Says:

    […] mai bun politician dintre bloggeri – Ion Iliescu, Crin […]

  46. Gabriela Savitsky Says:

    Domnul Marian Sârbu are probleme de “mecanică internă ale deciziei în partid” în ce vă priveşte.
    Se îngroaşă rândurile viitorului Partid Prostănac Român (sub sigla PPR) care se prefigurează după congres…
    Cine se aseamănă se adună, constat.
    Cum ar putea cineva întreg la cap să creadă într-un destin politic al lui Geoană cel aflat Pe aripile Vântului? Nu mă pot dumiri. Oricum, e un moment bun ca partidul să se cureţe de aceste adăosături conjuncturale, nocive pentru adevărata social-democraţie.

  47. Victor Says:

    Dancu si Rus… Primul o japita ordinara, al doilea un infatuat obraznic inventat de Nastase. Daca nu ma insel, a intrat in PSD chiar in 2001 direct la guvernare. Asa zisii reformatori ai PSD-ului. L-au reformat pana aproape l-au distrus. “Roadele” reformelor asa zisului “grup de la Cluj” se vad cel mai bine astazi intr-un PSD ros de ambitii personale condus haotic de un presedinte inventat de reformatorii lui peste, un partid care a pierdut tot ce se poate pierde dar mai ales directia ideologica.

    Acum ca vor fi alegeri in PSD, reformatorii lui peste s-au trezit iarasi. Este ceea ce stiu sa faca mai bine. Sa dea din gura in preajma alegerilor interne si sa traga sfori. Ma intrebam astazi ascultandu-i pe cei doi : “cine dracu sunteti mah voi in sensul atasamentului fata de partid si rezultatelor sa va exprimati in felul asta despre creatorul partidului? Si daca sunteti asa de potenti, de ce nu va faceti propriul partid si sa va impuneti ideile paguboase cu “ajutorul” carora v-a spulberat Boc la Cluj? De ce ati intrat in partidul lui Iliescu daca il considerati asa cum pareti a o face?

    Eu inteleg ca la momentul cand au intrat in partid, Iliescu era bun. Pentru ca era presedintele Romaniei… Acum daca nu mai poate detine puterea executiva in stat, nu mai e bun…

    Pai bine bai amaratilor, cum sa se dezica partidul de Iliescu cum propovaduiti voi si alti neinceputi si neterminati ca voi, cand Iliescu odata ca este creatorul partidului si apoi este singurul din partid care are principii, singurul om cu adevarat de stanga? Partidul asta, adica PSD-ul si asa a ajuns vai steaua lui din cauza Dancilor astora ca voi, daca ramane si fara Iliescu o sa ajungeti toti sa-i maturati curtea lui Basescu. Leprelor!

    • cirlovacristian Says:

      @Victor
      1.Atita timp cit ai fost ales “pa liste” nu ai dreptul de a te exprima in public pentru public iar “exprimarea” ta sa inglobeze opinia ta
      2.Daca “iesti” ales pa uninominal nu ai dreptul de a te da drept formator de opinii si nici macar ca ai reprezenta partidu’ in raport cu statu’.

  48. florinmihai Says:

    Dle Ion ILIESCU,
    S-au trezit “din adormire” agentii de tip Dancu?Cred ca acum ar fi nimerit sa folositi vorba aia celebra pentru care si asa ati fost balacarit ani in sir:
    “Mai animalule!”

    Postarea de mai sus(de ieri), am postat-o pe mai multe bloguri printre care si al Dlui Geoana Mircea .Domnul Geoana Mircea nu mi-a aprobat postarea desi am fost unul din suporterii sai activi.
    Domnul Miron Mitrea mi-a raspuns azi prin angajarea in cursa pentru presedintia PSD si formularea a ceea ce se poate numi “vagi vocalize antibasescu”,e bine si atat decat nimic.Multumesc,Dle Mitrea.
    Ioan RUS ,fostul ministru de interne implicat in afaceri necurate cu petrol,(Statiile OMW si ROMOIL) alaturi de chestorul Bucur Mircea de la Brasov si altii ,blogul meu se constituie intr-un desfasurator al actiunilor mafiei lui Ioan Rus,l-a “asmutit” azi pe acest Popa Prostu care raspunde la numele Dancu impotriva dumneavoastra.Domnule Ion ILIESCU,pentru mine nu sunteti un simbol al trecutului sunteti un garant al viitorului democratic in Romania.Va spun asta si nu astept nici macar un “oscior” si cu atat mai mult vreun CIOLAN de la dumneavoastra.Eu sunt unul din cei care chiar au fost nedreptatiti de escrocul Talpes Ioan ,unul din cei care v-au tradat la nevoie,un apropiat perfid al dvs..
    Uneori ma intreb si eu cum de am ajuns sa va apar chiar eu…

    Am fost bucuros azi ca Domnul Adrian Nastase si-a demonstrat clasa de POLITICIAN RASAT,il felicit pe blogul dumneavoastra tocmai ca nu imi plac “pupincuristii” care posteaza osanale,am cateva exemple si pe blogul dvs:la Dl Mircea Geoana ii spune ca este cel mai frumos,la Dl Nastase acelasi lucru,aici idem,ma tavalesc de ras cand ii vad…”postacei” .
    Felicitari si dumneavoastra Domnule Iliescu,nu va lasati calcat in picioare si va rog sa convingeti PSD-ul care va este dator sa sustina candidatura dlui Adrian NASTASE la conducerea partidului.
    Observati si dumneavoastra ca ati “pripasit” o gramada golani care nu va respecta macar pentru varsta.
    Eu nu sunt un foarte mare invatat dar am citit si eu cateva dintre scrierile lui Confucius.
    Unul ca Dancu cred ca nu a citit decat etichetele de pe sticlele de vin si inscriptionarile facute pe bilete (bani)de BNR.
    Fata de filialele Cluj si Targu Mures trebuie sa adoptati masuri RADICALE ,sa mergeti pina la EXCLUDERE.

    Va rog cu tot respectul sa il sprijiniti pe Domnul Adrian NASTASE!

    PS.
    Azi au aparut pe bloguri cateva atacuri venite de la cativa “neica nimeni” impotriva dumneavoastra.
    Daca intr-adevar este adevarat,ceea ce nu cred,va felicit pentru virilitate.
    Uite asa il ingropati si pe FIDEL-CASTRO-BASESCU,bolnav de cancer.
    CANCERUL LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA A ROMANIEI,AFECTEAZA SIGURANTA NATO | OTAN.
    PS 2
    Sunt paranoic daca declar ca toate iesirile de azi, au fost provocate de postarile mele,am gresit?

  49. florinmihai Says:

    DICTATORUL BASESCU,FOST COMUNIST,ESTE BOLNAV DE CANCER,
    Presedintele Romaniei,Traian Basescu,este bolnav.
    Fostul comunist,membru al Partidului Comunist Roman ,intocmai ca vechea nomenclatura de partid ,a apelat la un alt sistem de sanatate decat cel sortit propriului popor.Un medic italian a sosit din Italia la Palatul Cotroceni sa il consulte.
    Nu este prima data cand Traian Basescu procedeaza asa:ultima oara s-a internat intr-o clinica din Viena,asigurarea a fost facuta cadou de catre Ioan Niculae,asociatul Elenei Udrea si a lui Mihaiu Iacob la fituica santajista numita „Curentul”.
    Traian Basescu este bolnav de cancer,dureri insuportabile ii dau stari vecine cu nebunia.
    STAREA SANATATII LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA si SIGURANTA NATO!
    http://florinmihai.wordpress.com
    http://dinscarbadebasescu.blogspot.com
    http://my.barackobama.com/page/community/blog/florinmihai

  50. florinmihai Says:

    „MORTUL VIU” ,DICTATORUL TRAIAN BASESCU,PURTAT IN SAUA CALULUI ELECTORAL
    Membrii Partidului Democrat Liberal au ascuns faptul ca Basescu este bolnav de cancer ,cu multa grija, inaintea alegerilor prezidentiale.
    Opozitia nu a reusit sa foloseasca acest amanunt in campanie,iar PDL-istii lui Boc l-au purtat in scinduri ,asezat pe saua calului , intocmai ca pe legendarul El Cid,viteazul rege care a castigat o batalie prin simpla prezenta in fata vrajmasilor pe campul de lupta.
    Comparatia nu este cea mai buna,dar daca „Mortul Viu”,Traian Basescu nu ar fi fost purtat in saua calului electoral, Serviciul Special de Telecomunicatii(STS),nu ar mai fi conectat serverele din Modrogan pentru a se frauda alegerile in favoarea lui Traian Basescu,nu stiu daca serviciile secrete,in ansamblu,l-ar mai fi sustinut in…MINCIUNA!
    STAREA SANATATII LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA si SIGURANTA NATO!
    http://florinmihai.wordpress.com
    http://dinscarbadebasescu.blogspot.com
    http://my.barackobama.com/page/community/blog/florinmihai

  51. florinmihai Says:

    STALIN,FIDEL CASTRO,SADDAM HUSSEIN ,EXEMPLE PE CARE DICTATORUL BASESCU LE URMEAZA
    Diagnosticul medicului italian a fost,probabil,necrutator ,Traian Basescu, a cerut sa se tina secreta starea acestuia de sanatate.
    Stalin si Fidel Castro au procedat in acelasi mod,asa procedeaza toti dictatorii lumii ,gasim mult mai multe exemple in istorie.
    Serviciului Secret de Paza si Protectie (SPP), i s-a incredintat misiunea de a cauta medicii, cei mai buni, pentru a ii prelungi ultimile clipe ,celui ce a fost,Dictatorul Traian Basescu.
    Solutia de moment a fost Indonezia,tara unde s-a tratat si Saddam Hussein,un alt dictator.
    Una din cele mai scumpe clinici din lume examineaza fisa medicala a Dictatorului Traian Basescu
    STAREA SANATATII LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA si SIGURANTA NATO!
    http://florinmihai.wordpress.com
    http://dinscarbadebasescu.blogspot.com
    http://my.barackobama.com/page/community/blog/florinmihai

  52. florinmihai Says:

    EMIL BOC SE DORESTE A FI NOUL LEADER AL PARTIDULUI DEMOCRAT LIBERAL.FRAMANTARI IN PDL
    Emil Boc si Vasile Blaga ,instalati in fruntea partidului sunt primii care speculeaza boala dictatorului.
    S-a inceput deja inlaturarea din stafful care ia deciziile importante a amantei prezidentiale ,aceasta a fost exclusa de la discutiile cu Fondul Monetar International (FMI).
    Stafful fostului Partid Democrat (PD) s-a intrunit in secret si au luat decizii de inlaturare a membrilor proveniti din Partidul National Liberal (PNL) si de izolare a fostului presedinte al PD-Traian Basescu prin stoparea actiunilor , ce vizeaza consolidarea pozitiei sale, amenintata de criza economica ,care se adanceste,peste care se suprapune eterna criza politica provocata de administratia Basescu,inca de la inceputurile primului mandat.
    Emil Boc se doreste a fi Noul Leader al Partidului Democrat Liberal (PDL).
    STAREA SANATATII LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA si SIGURANTA NATO!
    http://florinmihai.wordpress.com
    http://dinscarbadebasescu.blogspot.com
    http://my.barackobama.com/page/community/blog/florinmihai

  53. florinmihai Says:

    PRIMUL MINISTRU A FALSIFICAT DECLARATIA DE AVERE.AVEREA SA ESTE DISTRIBUITA CATRE FAMILIE,CATRE PRIETENI SI CATRE AMANTE.
    Primul Ministru al Romaniei,Emil Boc a falsificat declaratia de avere,afacerile sale si mare parte din avere ,a fost dispersata,distribuita,in acte,catre membrii familiei sale,catre prieteni sau apropiati ,catre amanta/amante.Pentru a ascunde provenienta ilegala a averii sale,s-a folosit de studiile de drept,deoarece este un fost avocat implicat in numeroase afaceri de coruptie.
    Majoritatea acestor apropiati au fost instalati in fruntea Primariei Cluj,ca in acest moment sa fie cooptati in Guvernul Romaniei
    STAREA SANATATII LUI TRAIAN BASESCU AFECTEAZA SIGURANTA NATIONALA si SIGURANTA NATO!
    http://florinmihai.wordpress.com
    http://dinscarbadebasescu.blogspot.com
    http://my.barackobama.com/page/community/blog/florinmihai

  54. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Cine sunt domnii astia Dancu si Rus?
    Sunt membrii PSD? Dupa rezultatele pe care le-a avut PSD-ul la Cluj imi vine sa cred ca nu sunt membrii PSD.
    Acum este un moment bun ca PSD-ul sa faca curatenie. Ar trebui sa plece toti cei care nu au nici o legatura cu partidul. Si am o propunere… mai multa atentie pe cine sustine partidul in alegeri. Nu avem nevoie de oameni care la primul esec trec la PDL.
    Sunt multi in PSD care nu inteleg ca dumneavoastra aveti un electorat propriu care voteaza cu PSD in primul rand pentru ca dumneavoastra sunteti acolo. Pentru noi prezenta dumneavoastra in PSD este o garantie.
    Cati votanti au domnii Dancu si Rus?
    Cu deosebit respect

  55. George Costin Says:

    alegerea lui Adrian Nastase ar fi singura solutie de relansare a PSD, un partid cu mult prea multe personalitati puternice (ceea ce s-a dovedit a nu fi foarte bine de nenumarate ori) si mult prea inert in a dizolva ura ancestrala si acuzele de “partid comunist” si “corupti”

  56. Ovidiu Says:

    http://stirea.wordpress.com/2010/01/23/meciul-generatiei-de-aur-golul-lui-hagi-contra-argentinei-cel-mai-frumos-gol-pe-contraatac-din-istorie/
    1994 ROMANIA ARGENTINA 3-2

  57. krudus Says:

    @D-le Victor, foarte dur si foarte bun comentariul dvs.

    Toti cei care il ataca pe dl. Presedinte Iliescu, de fapt lovesc in aproximativ 80% din romani.Sunt naivi daca spera vreodata sa reuseasca fara dl. Iliescu.

    Ma sperie insa, ca nu au invatat nimic din greselile trecutului.

    Cine mai crede in stanga politica astazi in Romania, o face doar pentru ca exista dl. Ion Iliescu si alti cativa oameni de bun simt in acest partid.

    Multa sanatate d-le Presedinte, sunteti unica noastra speranta in viitor !

  58. Larisa Says:

    http://nordiclarisa.wordpress.com/2010/01/23/critica-neosocialismului/

    Conferinta organizata de Inst Sincai

  59. Victor Says:

    Si Sarbu se plange ca datorita autoritatii Presedintelui Iliescu el si altii din PSD au acceptat unele pozitii in care nu credeau…citatul este aproximativ. Intrebarea mea pt cameleonul astalalt care din reprezentant al intereselor sindicale s-a transformat in politician, intrebarea este de ce atat pe el cat si pe ceilalti din PSD nu-i influenteaza Iliescu intr-atat incat sa nu mai fure? Spune Sarbu ca de rusine au adoptat uneori pozitii in care nu credeau. Dar de furat nu le-a mai fost rusine? Atunci nu s-au mai uitat la Iliescu? Cand fura, magarii astia din PSD, il intreaba pe Iliescu daca este de acord?

    Cameleonic s-a comportat si in politica Sarbu asta. Ba il lingusea pe Iliescu, ba pe Nastase, ba pe Geoana, functie de cine a avut puterea in partid. Din linguseala in linguseala si-a aranjat-o pe fiica-sa la Bruxelles si uite asa a procedat si marinarul. De ce sa-l acuzi pe Basescu presedinte cu 2 mandate pentru ca si-a bagat-o pe EBA in PE daca un slugoi ca Sarbu a instaurat moda??

  60. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Am simtit nevoia sa fac cateva comentarii la articolul publicat ieri, in Evenimentul Zilei, de domnul Mircea Cărtărescu:

    Domnule Mircea Cărtărescu nu ati avut, nu aveti si nici nu veti avea vreodata vreun drept sa cereti reformarea PSD-ului. Membrii PSD-ului, cei care voteaza PSD-ul, cei care cred in valorile social democrate, cei din interiorul partidului, pot cere reformarea acestui partid. Din pozitia de “neprieten” al PSD-ului dumneavoastra nu aveti acest drept. Cum ar fi ca eu sa cer reformarea PDL-ului sau a Partidului Laburist din Regatul Unit al Marii Britanii? Cu ce drept as cere eu asta?

    In ceea ce priveste „eticheta” pe care presedintele de onoare al PSD-ului domnul Ion Iliescu a „lipit-o pe spinarea domnului Mircea Geoana” din pacate s-a dovedit a fi o apreciere corecta. Spun din pacate pentru ca si eu ca orice om de stanga mi-am dorit ca dansul sa se insele. Acum regret ca, in gandul meu, fie macar si pentru o secunda m-am indoit de aprecierea domnului Ion Iliescu.

    Domnul Ion Iliescu reprezinta pentru PSD o garantie a echilibrului si a victoriei. Impreuna cu dansul putem sa reconstruim ce a daramat preferatul dumneavoastra.

    Cu preferatul dumneavoastra in frunte PSD-ul a pierdut sapte alegeri. Asta intelegeti dumneavoastra prin reformare, desfiintarea PSD-ului?

    Stanga nu are cum sa dispara domnule Cărtărescu. Oricat de mult ati dori dumneavoastra asta. Saracii Romaniei au nevoie de PSD si vor face tot ce va fi nevoie ca acest partid sa reajunga acolo unde ii este locul adica la guvernare.

    Expresia „sinistra umbra” nu va face cinste.

    „E adevărat, a fost un moment, cam pe vremea în care Ion Iliescu îi lipise pe spinare bileţelul cu „prostănacul”, când mi-am legat de Geoană speranţele de reformare a PSD-ului, de scoatere a lui de sub sinistra umbră a celui mai sus pomenit.”

    Domnule Mircea Cărtărescu, nu stiu daca aprecierea dumneavoastra este corecta. Nu stiu daca PSD-ul a fost cel mai venal partid din Romania. In acest moment insa, sunt sigura ca locul acesta il ocupa fara discutie PDL-ul. De ce nu va doriti o reforma in PDL? Va place cum arata acum PDL-ul?

    „Scriam atunci, chiar în titlul articolului, „Sprijiniţi-l pe Mircea Geoană”. Nu regret niciun moment acel text, tot ce regret e că promisiunea de primenire a celui mai venal partid din România, de douăzeci de ani încoace, nu s-a realizat.”

    Dumneavoastra, domnule Cărtărescu, chiar credeti ca Domnul Mircea Geoana ar fi venit la lansarea volumului dumneavoastra daca nu ati fi scris acel articol favorabil dansului?

    „Imediat după apariţia acelui articol s-a întâmplat să-mi lansez, la Librăria Humanitas de la Kretzulescu,volumul „Baroane”. Ploua cu găleata. Practic, nu se vedea, în rafalele de ploaie, celălalt trotuar de pe Calea Victoriei. Pe când Gabriel Liiceanu tocmai vorbea, am văzut o siluetă murată care intra, luptându-se cu o umbrelă, pe uşa de sticlă a librăriei. Era Mircea Geoană.”

    Ma dezamagiti domnule Cărtărescu si probabil ca ii dezamagiti si pe o parte dintre cititorii dumnevoastra. Pe dumneavoastra va impresioneaza atentia pe care v-o arata la un moment dat un politician? Adica “nenea Gigel” care sta la coada pentru autografe, este mai putin important decat domnul Geoana? Am crezut ca sunteti mai profund. Pentru mine “nenea Gigel” ar fi mai important. Stiti de ce? Pentru ca el va cumpara cartea pentru CA II PLACE. Nu pentru ca scrieti de bine despre el la un moment dat. Aceast “nenea Gigel” este adevaratul dumneavoastra admirator domnule Cărtărescu si nu politicianul care „va cultiva prietenia” de nevoie.

    „Niciodată înainte, niciodată după, n-a asistat vreun politician la o lansare de-a mea. Nu-mi venea să-mi cred ochilor. Geoană a stat cuminte în public până ce povestea s-a sfârşit, apoi a stat la coadă să-i scriu un autograf pe o carte. Domnul Liiceanu a făcut nişte remarci tăioase atunci, dar eu, mărturisesc, am fost impresionat”

    Hai sa imi imaginez….…. pe domnul Boc l-as intreba cum s-ar descurca el cu pensia NESIMTIT DE MICA a tatalui meu….. Cu domnul Hrebenciuc nu cred ca as avea ce sa vorbesc iar domnului Becali i-as ura sanatate si l-as felicita pentru toate actele caritabile pe care le-a facut. Pana in prezent domnul Becali este singurul bogat roman care a spus ca este de acord cu impozitarea averii. Nu sunt un votant al domnului Becali dar pentru aceasta pozitie are tot respectul meu.

    „Stimate cititor, eu sunt un om foarte modest, un om oarecare. Imaginează-ţi că dumneata ai fi sunat, chiar acum, de Hrebenciuc, de Boc sau de Becali, adică de personaje care pentru noi nici nu au realitate, care trăiesc doar la televizor. N-ai fi uimit? Odată m-a oprit pe stradă Geanina Corondan. S-a învârtit atunci totul cu mine, s-au năruit, ca să zic aşa, bazele ontologice ale lumii mele..”

    http://theodora0303.wordpress.com/2010/01/23/cateva-comentarii-la-articolul-lui-mircea-cartarescu/

    Cu deosebit respect

  61. telkon Says:

    Domnule Iliescu,iar ma folosesc de blogul dumneavoastra pentru a transmite diverse opinii la altii.
    De data asta este vorba de domnul Ion Sandu,directorul INMH sau ANMH cum vi se pare corect.
    Deci domnule Sandu,eu,Zoli Konyar am anumite pareri legate de activitatea dumneavoastra pe care as dori sa le expun.
    Totusi,aveti timpul necesar ca aceste lucruri sa nu fie facute publice.
    Cu stima.

  62. cirlovacristian Says:

    Unde-i raspunsu’ meu?

  63. Victor Says:

    Theodora, nu am citit ce a scris Cartarescu legat de PSD si nici nu am de gand, asa cum nu a de gand sa citesc nimic din scrierile sale. Ma gandesc insa ca o explicatie a faptului ca se baga in politica este aceea ca de voie de nevoie Basea incultul i-a acordat Ordinul “Meritul cultural” în grad de mare ofiţer plus reclama pe care i-a facut-o din 2005 incoace prin faptul ca de cate ori era intrebat, marinarul pretindea ca citeste Levantul :) Iti dai seama ca omul se simte obligat…

  64. Sibilla Says:

    @Victor,
    La ce să te aştepţi de la RĂSPOPITUL MITOMAN …
    Sibilla

    @theodora0303,
    Ajentul Volo Tismăneanu şi M Cărtărescu, ambii pupincuriştii Băsescului, nişte nefericiţi, NU trebuie decât ignoraţi , aceşti * analişti * cu simbrie.
    Personal mi-e silă şi scârbă de spionul Volo, de Cărtărescu… milă.
    După cum ai observat şi pe blogul AN-ului subliniez mereu : AN are nevoie de Echilibru, NU să i se tot fluture/impună Volo în preajmă de către tot soiul de exaltaţi.
    Geoană să se spele pe cap cu guşă-căpuşă şi baronii locali şi să-şi asume greşelile incalificabile.
    În opinia mea, Ion Iliescu rămâne Vocea cea mai credibilă şi Politicianul Autentic de la care mulţi au de învăţat. Tristeţea mea e că în spaţiul mioritic sunt tot mai puţini Politicieni, şi, după cum bine observăm, tot mai mulţi * analişti *, d-aia merge ţara de-a dura… AN să ia aminte cu cine se însoţeşte! Cu Echilibru alături are numai de câştigat. * Consilierii * din imediata-i apropiere… vorba maicii mele, distanţă… regulamentară, prevenţie, că nu strică.
    Anumite găşti din PSD se tem de… ordine şi disciplină, căci, i-a obişnuit Geoană să-i lase-n voia lor, trebuie s-o spunem limpede. Fără Ion Iliescu, să ferească Tatăl, PSD, adio direcţie. Cu Ion Iliescu aproape, vorba colegilor Victor, Platon, da, vorbim de reformă, care reformă NU înseamnă ce-au înţeles impostorii şi oportuniştii, adică domnia bunului plac şi scăunele călduţe. Am încredere în Ion Iliescu, nu în măscărici şi diversioniştii ce bântuie hălăduind prin grădiniţa AN-ului, nici în analiştii de doi bani şi nici în anumiţi cioflingari pripăşiţi pe la PSD şi care se impune a fi măturaţi.
    Theodora, felicitări!
    respecte,
    Sibilla

  65. amycommunications Says:

    Si numai pt.cei pe c.numai eu ii aleg si sa nu mai prind vrevn popa ortodox dar nici vreun corupt egoist catolic in casa si chiar d.e normal sa nu,mi placa batranii nu o amestec cu prefectura si partidul celor 3
    Trandafiri rosii nu e nimic fara deosebitul domn ion iliescu.ziua buna sa fie!

  66. amycommunications Says:

    Vedeţi ce am scris astăzi pe http://www.Amycommunications.com şi pe Amycommunications.blogspot.com. Spasiva punct.
    Şi, one more thing:
    ! am primit astăzi un mail despre cum anume le-a sfătuit urgente!! gaşca marinarului, pe broaştele alea care arată ca naibii atît în pagina de net al PD-Lului dar mai ales în viaţa reală!! să pună mîna şi să îşi facă bloguri. Nu-i logic că nu marinarul a căştigat alegerile, dacă acum se grăbeşte Băse să acapareze şi internetul__ Vom ajunge, oare, mai rău ca în China_ Sau suntem, deja, acolo_
    2. Şi am mai primit 2 notiţe: cică ‘frumoasa’ aia de EBa(aşchia nu sare departe de trunchi, are o vorbă romănu nostru vesel de pe vremuri) scrie, inspirîndu-se din viaţa mea şi mai ales din comentariile mele: îdacă mă voi însura vreodată, o voi face ca la carteţ(Be-he-he, fata luî mama-tata
    Şi asta este o notiţă care contravine atît cu viaţa madmoazelei, dar mai ales cu acele constatări ale ziarului Times, despre Romînia: că este ţara care exportă cele mai multe tîrfe în lume. Alături de Moldova..Ceva nou să fie, oare, dacă ne uităm la componenţa guvernului ăstuia de portocale!

  67. amycommunications Says:

    Sybylla, Theodora, un cadou pentru dumneavoastra 2 fiindca nici eu nu am incredere in măscărici care sunt pripăşiţi prin orice partid şi din cauza cărora nu am fost lăsată să fiu de la bun început P.S.D.istă: dar am încredere în domnul Ion Iliescu şi mi-a plăcut aseară cum Roşul şi Albastrul au ajuns pe Vox News sau pe TVR2 nu mai ştiu, la aceeaşi opinie pe care am avut-o întotdeauna eu despre cum anume merge de fapt economia, în orice stat al lumii:
    Pe curînd, Amy your devoted to trust Mr. Ion IliescuŞ
    La încheierea zilei şi a serii, citesc acum din ‚Animalul inimii’ de Herta Muller şi simt acum cum mi se adînceşte din ce în ce mai mult tristeţea în suflet în timpul în care privirea şi chipul meu continuă să joace teatru .
    În acelaşi timp se întâmplă în care îmi amintesc ce vă scriam pe internet continuu în urmă cu mulţi ani de zile şi era ceea ce am văzut în filmul de aseară despre o legendă din istoria sîngeroasă a foştilor barbari anglo saxoni ajunşi în Nordul Lumii.
    Şi-aici se povestea despre Diavolul generator de răutate şi care avea chip şi minte de bătrăn care ureşte de fapt femeile şi tot ceea ce înseamnă şi compune principiul egalităţii de şanse. Fiindcă în fond asta a făcut de veci ăntreg statul ista romîn adică începînd cu cetăţenii de pesti tot şi terminănd apoi cu politica care a generat continuarea permanentă al răului.
    Că ăsta, la fel ca un moş şi-un fuf şi-o fufă care se agaţă în neştire cu labele de viaţă chiar dacă nu sunt în stare să o ănţeleagă: l-a omorât pe acela ca şi pe aceea care au continuat să îl iubească cu stăruinţă., cu toată tinereţea acestora pe care el însă statul romăn -adică politica şi cetăţenii o priveşte ca fiind bolnavă fiindcă simte altfel, asemenea unui ţigan de pildă.
    Şi asta se tot întămplase după ce le comentase ăn fel şi chip lor chipurile şi mai ales acele forme birocratice ale cunoştinţelor spirituale ale acestora ăn cauză.
    Şi tocmai de aceea eu îmi amintesc exact ce mi se întîmplase în timp ce mă duceam la mahalagii şi la băseştieni şi la portocalii ca să mă ajute şi-aveam tupeul să îmi fi exprimat anterior eu opţiuneea mea politică: ‚ cînd tăceam, eram dezagreabilă. Cănd vorbeam, deveneam ridicolă’. Şi eu eram privită mereu ca fiind prea grasă ori prea slabă ba ăncrezută ba temătoare cam ca o pisică ba îmbrăcată mult prea bine în ochii lor din simplul motiv că se refuza să se observe că tremuram de frig şi foame şi durere în primul rînd a sufletului şi că eu mă luptam cu toţi în timp ce eram îmbrăcată sumar din lipsă de finanţe şi i că mereu mă tot goniseră băieţii voştri romîni ca şi străini care se speriau mereu de mine şi nu avui de ani de zile o relaţie şi vreo fărîmă socială şi materială de independenţă completă de femeie liberă şi de parcă nici nu ar fi fost de ajuns se întămplase exact ca în piesa de teatru al lui Caramitru ‚7 dintr-o lovitură’ însă de fapt făptaşul era domnia mafiei de portocale şi a moşilor politicieni şi a picilor şi fufelor de orice vîrstă.
    Şi tot eu am fost în opinia lor o tîrfă şi atunci cînd nu le convine că îmi place în continuare şi negrul la fel precum iubesc albul sau griul, fiindcă refuz în continuare să dau din mine pe gratis şi mai ales refuz să vă ameţesc cu prostie şi minciună.
    Şi-apoi de 5-6 ani exact de cînd a candidat Băsescu eu am descoperit precum unul din personajele doamnei Herta că, deşi oraşul secetos din sudul ţării şi cu acela friguros de munte îmi mînase părinţii ăn Capitală precum o mănase ăn oraş foamea pe aceea din romanul doamnei Herta. Şi eu am descoperit toate acestea de una singură prin pielea mea într-una şi cu întreg ajutorul vostru al nebunilor tîmpiţi din ţară şi din toată lumea şi mai ales fiindcă de-acuma nu îmi mai zic romîncă însă îmi zic europeancă . Şi-am constatat cum voi cu toţii mi-aţi adus mie moartea în permanenţă şi cel mai mult am experimentat-o cu misoginismul moldovenilor şi cu multe dintre tinerele femele ale ruşilor dar cel mai mult cu moldovenii şi cu tot ceea ce le formează acestora handicapul mental şi comunismul care a luat în prezent forma misoginismului acut în lumea întreagă . Şi vă generează toate ăstea egoismul şi prefăcătoria care în izolarea inimii mele m-au făcut să mă simt şi să gîndesc de ani de zile exact ca în ‚Animalul inimii’.
    Fiindcă ceea ce învăţ eu şi am făcut-o mereu fără oprire mult prea bine nu mă opreşte de la concepţia raţiunii care mişcă munţii. Şi asta fiindcă în definitiv doar eu am în mine atîta bine pentru noi şi voi însă este aşa de uscat peste tot în Romănia precum este în romanul doamnei Herta.
    Şi mă vedeaşţi în toate felurile cele urîte atunci când vă spuneam şi eu ca dînsa deşi nici eu nu ştiu acum de-a fost întăi oul sau găina.
    ‚cu vorbele în gură calci la fel de multe cum ai călca iarba cu picioarele. Dar şi cu tăcerea.’ De-aia iată cum am căutat întotdeauna echilibrul şi-mi amintesc cum specialistele în fraudă şi-n copiere care sunt numai şi numai portocalii din politică aproape care vă tot ameţesc cu simboluri şi culori şi aparenţe şi sigle şi cuvinte după cum constată că îmi bate mie frigul de exemplu vă tot manipulează prin mine, o găză care s-a transformat în porumbelul păcii care este colorat însă în roşu şi în gri şi negru şi în galben şi albastru.
    Şi prin urmare chiar nu înţeleg ce incredibil de idioţi continuaţi să fiţi oricănd şi mai ales oriunde că nu simţiţi nici musca cînd vi se cacă că căciulă .
    De-aş fi eu preşedintă or aş face parte din familia preşedintelui sau colaboratoarre din mijlocul acestora mie mi s-ar face ruşine de voi m-aţi duce în faţa oglinzii şi de m-aţi arăta cu degetul la fel cum eu şi mulţi ca mine vă arătăm de pildă pocitele foarte machiate şi pociţii de ambele sexe ale portocaliilor de la putere care se îngrijesc de ei şi ele însele ca de nişte fufe şi perverşi cu hobbyuri de ‚manechine’ şi foste gheişe ‚avocate sau doctoriţe’.
    Şi te-am văzut aseară moşule marinar pe tine în figura lui Adolf Hitler şi mi-a venit uşor să-ţi recunosc întreaga-ţi familie pocită.

  68. amycommunications Says:

    Re: Stimat domn Judecător, look how Mircea Geoană strikes back again today!!
    I’ve just seen on RealitateaTV how Mr. Geoană striked back to my postings this morning, as Basescu the President has also done .

    Şi, fiindcă tot se chinuie domnii Geoană şi Frunzulică în P.S.D. să nu înţeleagă absolut nimic din toată politica externă pe care o fac eu personal de ani de zile şi pînă în prezent şi de asemeni doresc să o continui şi în viitor, vă amintesc (şi văd că mereu trebuie să vă o reamintesc, deşi nevasta dlui Geoană este medic şi ar trebui să facă dînsa această treabă, în locul meu): tot ceea ce am redactat anii aceştia ca să vă ajut şi mi-am dorit să nu o fi făcut degeaba pînă acum. Astfel, concluziile la care ajunsesem practic şi susţinută de cei mai mulţi dintre jurişti ne-portocalii fiind, ar fi trebuit să vă arate că, în cazul în care doriţi schimbarea în bine pentru cetăţeni, nu trebuie să fiţi pupincuriştii lui Băsescu şi ai lui Putin şi ai molfdovenilor de peste Prut, deşi este normal că trebuie să încercăm să ne unificăm cu ei.
    Şi fiindcă tot concluzionez acum precum o avocată ce sunt permiteţi-mi doamnelor şi domnilor să urmez exemplul intelectualului adevărat domnul Ion Iliescu şi să vă demonstrez cît de pervers berbec este Băsescu împreună cu portocalele lui(finanţiste şi avocate şi europarlamentari fiind) fiindcă a tot încercat în anii ăştia să îşi atragă de partea lui numai neisprăviţii, dar nu oricum: căci a luat cunoştinţă mereu-dracul ştie cum-de acţiunile mele personale şi din familie şi de toate redactările-mi pe calculator(asta se ştie cum) şi s-a strecurat pe lîngă actele mele intelectuale şi demonstraţiile-mi juridice ce au la bază studii de la prieteni diplomaţi şi guvernatori de ai mei din alte ţări.
    Astfel, ca şi în cazul lucrurilor despre globalizare şi încălzire globală şi relaţii externe prin legislaţie şi prin investiţii corecte şi pe care vi le-am predat ani de zile pînă acum, s-a folosit ca un şarpe perfid şi prea cretin la cap, de exemplul despre networking şi acela despre lobby pe care l-a amintit Barack Obama într-una dintre conferinţele lui din anul trecut. Ca să facă tot numai ce îi trece prin cap lui, ca unul ce nu înţelege de fapt nimic din ceea ce citeşte şi îi este poate< explicat.
    Păi, hai să îţi amintesc marinar tembel ceea ce uiţi mata de amni de zile şi nu mă laşi în pace nicidecum: domnul Barack Obama, în această conferinţă despre importanţa lobbyului şi al networkingului, amintea despre importanţa fundamentală în colaborarea şi comunicarea strînsă cu O.N.G.urile şi cu toţi privaţii de pănă acum, incluzăndu-i aici pe bloggerii care îşi -pierd vremea pe internet comunicînd'. Cu toate ăstea, de ai fi fost deşteprt şi la curent cu acţiunile domnului Obama, Dracu să spună de nu s-ar fi înţeles că nu trebuie promovat orice blogger sau stupid la cap cum sunt toţi membrii roz din familia ta, nicicînd. Dar numai aceia care dovedesc.
    Şi, cum partidele politice se pot lesne substitui unor O.N.G.uri în plan formal, e de-nţeles de ce domnu' Geoană şi gaşca lui mă ţine de atîta timp fără să îmi dea nimic chiar dacă eu personal am ales să fac parte din P.S.D., ca să îmi urmez drumul meu spiritual. Şi de aici pînă la misoginismul în ţară, nu mai este decît un pas..mărunt.*(Citi'i continuarea pe blogul meu ;i ac'iona'i dracului odat[, acum!!(

  69. Cele mai bune bloguri din 2009, în viziune proprie ! - [D][S][N] | [D][S][N] Says:

    […] mai bun politician dintre bloggeri – Ion Iliescu, Crin […]

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: