1 ianuarie – Sf.Vasile

La multi ani, astazi 1 ianuarie,  tuturor celor care poarta numele de Vasile sau Vasilica. Este un nume frecvent la romani.

Copilaria mi-am petrecut-o in casa bunicului – Vasile Iliescu – la Oltenita.

Era un om evlavios. In aceasta zi de sarbatoare, ducea o coliva pentru a fi sfintita la slujba de la biserica. Noi copii il asteptam cu nerabdare, la intoarcere, pentru a gusta din coliva adusa de bunic.

9 Responses to “1 ianuarie – Sf.Vasile”

  1. ondin Says:

    LA MULTI ANI DOMNULE PRESEDINTE SA aveti parte de un an mai bun si de impliniri de noroc si multa sanatate

  2. quinnlatifa Says:

    LA MULTI ANI DLE PRESEDINTE! Anul 2010 sa va aduca multa sanatate, noroc si bucurii.
    Am fost si eu astazi la biserrica intrucat la catolici se sarbatoreste astazi Sf. Maria ca Maica Domnului, si stim ca de la ea vine pacea caci l-a nascut pe Iisus – Printul pacii, si de la Ei s-a creat Biserica.
    Mi-am amintit cum scriam intr-un comentariu dinaintea alegerilor din 2000 ca daca indrumati lumea mai mult spre Dumnezeu si produceti reconcilierea romanilor ati putea fi onorat precum Nelson Mandela.
    Astazi mi-am dat seama ca aveti menirea de a face pace, iar asta se VA putea numai facand sa se vorbeasca mai mult in mass media despre aparitiile Fecioarei Maria si promovand Rozariul.
    Poate credeti ca am un fix, dar daca ne gandim ca Ioan botezatorul era var cu Iisus, m-am intrebat din Ce parte venea rudenia? Or in Evanghelie scrie ca Fecioara Maria, dupa ce a vizitat-o ingerul si era insarcinata cu Iisus, a mers in vizita la verisoara Elisabeta – care era in sase luni insarcinata cu cel ce avea sa fie numit Ioan. Asta se spune de fapt la Rozariu.
    Despre importanta Rozariului VA veti convinge si citind despre cazul Immaculée Ilibagiza (b. c. 1972) is a Rwandan author and motivational speaker, care a scapat de holocaustul din Rwanda recitand incontinuu rozariul. She was featured on PBS on one of Wayne Dyer’s programs, and also on a December 3, 2006 segment of 60 Minutes (which re-aired on July 1, 2007), iar eu am vazut-o intr-un interviu pe canalul catolic EWTN.
    Left to Tell recounts how Immaculée Ilibagiza survived for 91 days with another seven other women during the holocaust in a damp and small bathroom, no larger than 3 feet (0.91 m) long and 4 feet (1.2 m) wide. Immaculee speaks all over the world and is the recipient of the 2007 Mahatma Gandhi Reconciliation and Peace Award.
    Desi bisericca catolica promoveaza rozzariul destui dintre ei l-au cam abandonat, si, din pacate, nu se vorbeste suficient despre mesajele din Aparitiile Sf. Maria (in ebraica, MIRIAM – Dupa cum se numea si sora lui Moise, care canta si dansa impreuna cu femeile la festivaluri, si deci ajuta la producerea MIRACOLELOR), ca SA nu mai vorbim ca unele aparitii importante, precum cel de la Garabandal, din 1961-65, n-au fost inca aprobate de Vatican. Miracole se produc numaii folosind cuvintele corespunzatoare: MIRIAM – MIRACOLE – MIR.
    Deci, aici vine rolul dvs de a ace SA se discute despre aparitii si invatamintele Ce se desprind pt ca numaii asa societatea va fi canalizata spre ce vrea Dumnezeu.
    Uite de ex. am scris ieri despre nevoia de reinfiintarea izlazurilor comunale. Cum nu mai sunteti la putere se VA putea convinge lumea de asta numai VAZAND FILME despre APARITIA de la Fatima sau Garabandal, cu discutii la masa rotunda asupra invatamintelor ce se desprind de-acolo, plus rezultatele obtinute de catre cei ce au ascultat – combinat si cu Ce zice Biblia despre viitor.
    Nimic din cea facut acolo n-a fost intamplator. Aseara ma gandeam, uite cum a facut numeroase exercitii de zboruri la mica distanta de pamant, si se ridicau una pe-alta cu cea mai mare usurinta s-o sarute pe Fecioara, in timp ce doi barbati n-au putut ridice o fetiscana in timpul transei. DAR ridicarile astea le-au facut si fetele inainte SA le apara ingerul – cand s-au ridicat una pe alta pt a sari gardul ca SA fure mere din gradina profesoarei. Mai intai au avut loc ceva discutii intre ele, iar dupa ce au mancat merele aveau mustrari de constiinta si au inceput SA arunce cu pietre in coltul unde credeau ca se ascunde diavolul Ce le-a tentat. Intrucat roadele s-au facut ca urmarea rugaciunilor rozariului locuitorilor in comun, ce se adunau zilnic la biserica, S-ar mai pune aici intrebarea daca nu cumva merele AR fi trebuit SA fie proprietate comuna – si de aici SA vina si profetia ca daca lumea nu se VA intoarce la credinta nici dupa MARELE MIRACOL, atunci va urma MAREA PEDEAPSA – Ce are cumva legatura cu comunismul (una e comunismul materialist dialectic, si alta cel al lui Iisus). Probabil ca asa cum se spune si ca va fi asa o lupta pt pace incat nu va mai ramane nimeni.
    Asa stand lucrurile cred ca sunteti omul indicat SA conduceti discutiile publice spre descalcirea itelor – lucru pt care VA doresc mult succes spre invigorarea si intinerirea natiei si a noastra – dupa cum ne promite Dumnezeu.

  3. stansebastian Says:

    LA MULTI ANI CU SANATATE !

  4. amycommunications Says:

    În spiritul a ceea ce poartă numele, în relaţiile internaţionale(ălea pe care Băsescu le stăpâneşte bine, precum şi coana Maria-soţia, aia care nu-ştiu-di-ce îmi aminteşte de ’11 minute’ al lui Paolo Coelho, de: tipuri de negociere în perspectivă interculturală; subscriu subscrierii dlui Ion Iliescu la acel articol hamerican despre Romania.Şi-i arăt dnei Ella că nu este vorba neapărat de lipsa valorilor şi a moralităţii cea care ne împiedică să nu facem o revoluţie adevărata anti-portocalie d.e., dar este vorba de handicap la cap de-a dreptul ca, deşi unii dt. noi dăm pe gratis, de ani de zile, nu ni s-a dat înapoi nimica. Vorba lu Orhan Pamuk care este un turc de treabă-contra Băsescu & violetele & şi gaşca lui de portocale: ‘poţi recunoaşte fără frică adevărul graţie speranţelor de fericire care îţi copleşesc inima din când ăn când de pildă. Cu toate ăstea, io nu am fost vriodată nici popă/prioteasa căsătorit(ă, nici nu am stat în casă îngenunchiată în faţa patului ca să mă dau credincioasă(ca maică-mea, de pildă)deşi nu am distrus-ca ea, ca ei, ca ele, ca el, viaţa celorlalţi întotdiună şi n-am fost la biserică de ziua Sf. Vasile cel Mare, crezăndu-mă şi io, ca fii-mea, o ‘cultă intelectuală’
    Şi nu, nu îi vorba di fapt di cultură ca să vezi cari îi diferenţa între a fi musculos-sportiv şi a fi gras-grasă, îi vorba numa’ di simţ al observaţiei, pînâ la urmă. De aci ne întoarcem iară la ‘Man in a mirror a lu’ Michael Jackson şi observăm cretinitatea care pluteşte atât ăn cadrul bărbaţilor care nu au simţul valorii şi pun tâmpenia fufelor şi a copiilor în faţa altoraş dar mai ales în cayul fufelor care, fie că fac sau nu sport, nu au capacitatea decât să se gândească la cât e lumea de grasă sau de slabă. Punct.

  5. amycommunications Says:

    I’ve been hurried up typing these, but i hope you’ve noticed the real meaning> B[sescu stăpâneştete înfiorător de prost rela’iile internaţionale, dovadâ cultura lui ne/tehnocrată care a dus ţara de râpă, anii ăştia. Sorry, i’m into a great hurry..

  6. amycommunications Says:

    Pentru quinnlatifa> Hello! Şi eu sunt catolică şi am mers de Crăciun la Bis. Italiană de pe Magheru. Nu sunt însă uşor de dus-ă la biserică şi mai ales de când catolicii nu m-au ajutat numai prin catolicismul lor!! să scap de analfabetismul pârinţilor şi, c.m. mult, de acel al guvernului-întreg-de portocale şi de răutatea prin care mă distruge maică-mea, de ani de zile(şi nu ştii câţi ani m-au ţinut bolnavă după accidentul meu şi cât face orice maică-mea acum numai ca să mă facă să îmi doresc să mă sinucid mereu. După aceea uită totul..şi nici la ANPH nu are certificat de handicapată mentală, ca să mă scape în sfârşit de grijă. Şi nici taică-meu nu are, din păcate..deşi el nu este rău, precum ea, de pildă.)

  7. Nițuleac Mihai Says:

    LA MULTI ANI de Sfantul Ion lui ION ILIESCU!

  8. amycommunications Says:

    Credeam ca s/a inteles ca a posta pe blogul dansului, in aceasta perioada in care noi suntem bataia de joc a tuturor, dupa 5 ani de yile, semnifica ca ne luam din timpul nostru pretios ca sa il cinstim, prin vorbele si sustinerea noastra..iata de piulda> Ai perfectâ dreptate, domnule tânăr ca şi mine de altfel şi care, fără să- şi dea seama, preţuieşte îm fapt pacea şi civilizaţia catolkică, însă citesc acum Pactul Internaţional cu privire la Drepturile Civile şi Politice şi deduc 3 lucruri clareŞ a-de ce dracului nu îşi cere Geoană reyolvarea fraudei electorale si nu contesta deciyia Curţii de Magistratură, în străinătate_ Legea îi da o mare dreptate si tot legea asta internationals si echilibrata ii permite lui reyolvarea si, prin el, rezolvarea problemelor fiecaruia!! Imi stiti web-siteurile, de ce nu ma contactati-telefonic-ca sa mergem impreuna(si) la P.S.D. si astfel sa nu mai pierdem timp nefolositor pe net, fiecare__ De ce nu ne unim, impotriva bleu-galbenilor)PNLul) şi al portocaliilor(PSD=ul care ne incalca tuturor si fiecaruia, de fix 5 ani de zile, drepturile noastre civile dar mai ales pe acelea particulare?? At\t guvernan’ii c\t ;i priva’ii laolalt[ care ]si apara prea mult ‘independenta’, fara sa spuna pe ce si/o intemeiaya insa, atata vreme cat au in 1ul rand responsabilitati si obligatii civile?? Nu mai am timp, scuye ..la revedere!!

Leave a Reply

