CONVORBIRI

1.-  Ovidiu Iti confirm ca fotografia pe care ai publicat-o pe blogul d-tale este autentica : eu, la 8 ani, impreuna cu parintii ( in anul 1938). Interesant – de unde ai obtinut-o?

 2.-  dorucoarna –  In cartea sa, tradusa in limba franceza, (“Avant – memoire”) Gorbaciov se refera pe larg la intalnirea sa de la Malta cu presedintele Bush. In dialogul lor nu exista nicio referire la situatia din Romania; si nici schimbarile din alte state nu formeaza obiectul dialogului lor. Gorbaciov se refera doar la preocuparea sa pentru promovarea programului sau de reforma in URSS (Perestroika) si abordeaza cu interlocutorul sau relatiile bilaterale, preocuparea pentru destinderea politica internationala si deci, masurile comune de limitare ale programelor de inarmare.

Asa incat, toate speculatiile ca la Malta “s-a complotat” pentru promovarea schimbarilor din tarile central-europene si “mai ales pentru rasturnarea lui Ceausescu”, sunt simple speculatii, fara temei.

 Occidentalii, toti, cu toate serviciile lor de spionaj, au fost, literalmente, surprinsi de schimbarile rapide produse in a doua parte a anului 1989, inclusiv de prabusirea regimului lui Ceausescu.

3.-  a1a1a2 –  ai coborat stacheta si…ai dat-o si mai rau in bara ! Adica, pe mine m-ar preocupa revenirea in functia de Presedinte al PSD drept o confirmare a recunoasterii meritelor mele ? Sa fim seriosi !

 4.- Maria Barbu  – Salut cu placere revenirea Dumneavoastra pe blog, cu multa sensibilitate poetica.

8 Responses to “CONVORBIRI”

  1. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu,
    Va multumesc frumos pentru confirmare.
    Nu pot sa va spun de unde am obtinut-o, asa m-a rugat “sursa” (nu este vorba de cineva care va vrea raul, este vorba de o fosta jurnalista atat pot sa va spun).

    Vreau sa precizez ca o am de trei ani, nu i-am dat mare importanta, credeam ca nu este autentica, dar m-am uitat de mai multe ori si am comparat-o cu alte poze cu o mare atentie , si mi-am zis s-o public.

    Semanati perfect cu tata-l dumneavoastra Alexandru Iliescu, femeia din poza este mama adoptiva ? Marita?

    Ps. tatal meu Dumnezeu sa-l ierte era un fotograf cunoscut in Bucuresti si va cunostea, asa mi-a zis, a murit in 1995. Probabil ca am mostenit pasiunea.

  2. Presedintele Ion ILIESCU, confirma: “fotografia pe care ai publicat-o pe blogul d-tale este autentica!” « StireaPress Ediţie OnLine Vedete Istorie Politică Says:

    […] Presedintele Ion ILIESCU, confirma: “fotografia pe care ai publicat-o pe blogul d-tale este autentica!” 2009 decembrie 29 tags: Alexandru Iliescu, Ion Iliescu, Maria Iliescu by Ovidiu CONVORBIRI […]

  3. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu,
    v-am intrebat daca femeia din fotografie este mama naturala? de ce va intreb, pentru ca Vladimir Alexe, asa-zisul cercetor a publicat biografia dumneavoastra, si a scris ca mama dumneavoastra s-a divortat de Alexandru Iliescu in anul 1932, (cand ati avut doi ani) tot in acelasi an s-a stins din viata.

    Dumneavoastra la un interviu in Cotidianul ro. ati afirmat. Citat:

    Ion Iliescu: “Da, mama mea, mama adoptiva. Mama care m-a nascut s-a despartit de tata inaintea nasterii celui de-al doilea frate, care a ramas la ea. Eu am ramas la bunici, la parintii tatalui meu. Ea s-a recasatorit, iar taica-miu, cind a revenit, a gasit-o recasatorita, in casa pe care au construit-o impreuna, in Bucurestii Noi, si si-a refacut viata cu cea care a devenit mama mea adoptiva, Maria Iliescu, femeie din Maramures, de pe Valea Izei.”

    Daca fotografia confirmata de dumneavoastra din 1938 dupa Alexe ar insemna ca femeia din poza este mama adoptiva.
    Cu respect,
    Ovidiu.

  4. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu,
    Incerc sa dezleg daca femeia din fotografie este mama care v-a nascut.

    Tot de la Cotidianul ro citat:

    “Deci intilnirea cu tatal dvs. s-a produs prin 1937, dupa revenirea lui din URSS?

    Da, el a revenit in Bucuresti. Dupa ce a fost dat afara de la CFR in 1931, a lucrat in diferite fabrici de prelucrare a metalului. In 1939 a fost implicat intr-un proces impreuna cu Ilie Pintilie, condamnat si apoi dus in inchisoare la Jilava, iar in 1940 a fost internat in lagarul de la Caracal, apoi in cel din Tirgu-Jiu. Acolo a avut o operatie de prostata, era bolnav si de inima si a iesit din lagar cu o sanatate subreda. In plus, in 1944 se confrunta si cu situatia inlaturarii din colectiv si, practic, si din partid. Mai mult, Gheorghiu-Dej a chemat-o pe maica-mea, care era la “Apararea Patriotica”, si i-a pus in vedere sa se desparta de tatal meu. Ea a avut o reactie brutala, chiar de respingere, si a fost data si ea afara de la “Apararea Patriotica”. La rindul ei, s-a angajat la Calea Ferata, la o directie de personal, de invatamint. Taica-meu, angajat in 1944 la remiza de Telecomunicatii a Cailor Ferate la Filaret, a fost ales de muncitori presedintele comitetului din aceasta intreprindere. Era o prima forma de sindicat. A murit insa la mai putin de un an de la eliberare, in august 1945.”
    ——————————————
    Fotografia e din 1938, iar din articol reiese ca parintii dumneavoastra s-au despartit in 1937. (totusi cred ca este vorba de mama naturala dar nu sunt precis 100%, astept sa-mi confirmati daca se poate).

    Adevarul ca-mi place tare mult istoria. Dumneavoastra ati fost presedintele Romaniei timp de 11 ani.
    Cu stima,
    Ovidiu.
    La Multi Ani !

  5. ligianitulescu Says:

    Va rog sa analizati toata activitatea din timpul cand ati condus aceasta tara, si, cu tot respectul va asigura ca ati facut si rele si bune, dar daca cele bune au fost multe, si totusi, unul dintre cele rele a avut un impact dureros si pe termen lung pentru tara si poporul ei, ar trebui sa stiti cat ati contribuit dvs. si dl. Nastase la esecul alegerii presedintelui. Dl. Geoana a platit si acele graseli facute de dvs. si dl.Nastase. Aceasta nu inseamna ca dl.Geoana a fost perfect, dar cred ca a invatat din acest esec. Ar trebui sa luati in calcul ca a pierdut,dar, a avut un rezultat onorabil. In partid trebuie un suflu nou, pe care dl. Geoana poate sa-l impuna,dar, nu singur. Dumneavoastra il puteti ajuta. Lasati rautatile si galceava starnita de anumiti membrii. NU AVEM NEVOIE DE RUPERE PARTIDUI, avem nevoie de O STANGA PUTERNICA. Ne-am saturat de orgolii si ambitii prostesti pe seama noastra, a celor multi. Va multumesc.

  6. Victor Says:

    Problema se pune putin diferit : Ion Iliescu nu a facut greseli pe care ulterior sa le fi platit Geoana ci Ion Iliescu i-a creat lui Mircica toate premizele pentru a ajunge presedintele tarii. Spre exemplu i-a creat un partid. Bun, rau cum o fi dar un partid care in cele din urma i-a asigurat lui Geoana circa 30 de procente. Mai departe, peste scorul partidului ar fi fost cazul sa mai poata si Geoana. Este drept, nu a pierdut la un scor rusinos asa cum a pierdut cand a candidat la Primaria Bucurestiului. Dar asta pentru ca cel putin in al doilea tur a avut de partea lui liberalii, taranistii, udemeristii, becalistii, peremistii, voiculestii, Vantu, Patriciu adica cam tot ce misca in tara asta in materie de partide importante, afaceristi – sa le spunem- importanti, si intreaga presa care conteaza. Astia nu au venit in sprijinul lui Geoana pentru calitatile acestuia – din punctul meu de vedere nu are niciuna decat aceea de cameleon care dupa ce a fost numit de Presedintele Iliescu ambasador in SUA, i-a trimis o scrisoare slugarnica presedintelui Constantinescu in care se dezicea intr-un mod josnic de acelasi Presedinte Iliescu- asadar scriam ca toti cei enumerati nu au venit in sprijinul lui Geoana datorita calitatilor acestuia ci datorita urii impotriva actualului presedinte. Numai ca martoaga nu a fost in stare nici asa sa castige.

    Geoana nu a avut niciodata “suflu” in el, nici nou si nici macar vechi. Desigur daca Geoana considera ca Presedintele Iliescu sau/si Nastase l-au incurcat, nu are decat sa candideze la viitoarele alegeri – e inca tanar- din pozitia de independent. Sunt convins ca atunci nu va mai avea cine sa-l incurce si va putea sa se duca noaptea sa se relaxeze la Vantu sau sa-si petreaca timpul liber in casele de vacanta ale lui Patriciu.

    Doamna ligianitulescu cred ca ar putea la fel de bine sa considere ca Geoana a pierdut si pentru ca a platit greselile lui Vlad Tepes numai ca oamenii normali vad putin diferit cauza : a pierdut pentru ca este incapabil.

  7. ligianitulescu Says:

    Va multumesc domnule Victor pentru precizari.Eu m-am adresat domnului Iliescu, pentru ca am mare incredere in dansul si ca doresc sa face ceva pentru revigorarea acestui partid de care eu sunt foarte atasata, pentru ca il doresc puternic, credibil si mai ales unit. Dar, nu trebuie sa uitam ca s-au pierd multi simpatizanti tocmai datorita greselor din acea perioada.
    Cu respect L.N.

  8. Victor Says:

    Cu placere doamna ligianitulescu. Si eu tot Presedintelui Iliescu m-am adresat.

    PS. Simpatizantii s-au pierdut datorita greselilor din ultimii 5 ani. O data inlaturat Ion Iliescu de la conducere, Geoana a fost preocupat doar de mentinerea pozitiei castigata in stil mafiot . Tot ce a facut in ultimii 5 ani nu a avut niciun sens. Ba era prieten cu Basescu si sustinea scoaterea de la guvernare a PNL-ului , ba trimitea astronauti la NASA sau pe Luna -el si mintea lui stie mai bine unde, ba dadea 25,000 de Euro fiecarui repatriat, ba il dusmanea pe Basescu, ba intra la guvernare alaturi de partidul lui Basescu, apoi a iesit de la guvernare, apoi a vrut sa fie presedinte, apoi a castigat in mintea lui de prostanac si totul a culminat cu atacul martienilor asupra creierului sau mic care l-a impiedicat sa distruga si tara asa cum a distrus PSD-ul.

    Cu deosebit respect,

    VB

Leave a Reply

