SCURTE COMENTARII


1. Apreciez observatiile pertinente exprimate pe marginea “Marii Confruntari” a celor trei candidati.

De acord, ca cel mai bine s-a prezentat Mircea Geoana – s-a pregatit cu seriozitate si a impus o nota decenta dialogului, inclusiv replicilor, uneori acide, ale partenerilor.

Crin Antonescu m-a dezamagit, in continuare, prin nota “artagoasa” pe care a adoptat-o in ultima parte a campaniei, inclusiv in cadrul dialogului.

Nu are tinuta de om de stat !

Traian Basescu a avut cea mai slaba prestatie, reflectare fidela a adevaratului sau potential. A demonstrat, o data in plus, ce catastrofa ar reprezenta realegerea sa. Pana si la Confruntare a tinut sa repete pozitia sa incapatanata, de nerespectare a regulilor constitutionale – si anume ca el ar apela pentru functia de prim-ministru tot la un reprezentant  al “partidului cu cei mai multi parlamentari” (adica PD-L) – chiar daca aceasta inseamna ignorarea principiului majoritatii parlamentare.

2. Primele informatii despre prezenta la vot sunt incurajatoare. O prezenta buna ar diminua efectele unor incercari de fraude la care se apeleaza in mod evident.

3. Este semnificativ faptul ca prezenta la referendum este mai mica decat la alegerile prezidentiale. Sper sa creasca ecartul anuntat si referendumul dorit de Basescu, in mod demagogic si inutil , dar costisitor – sa fie invalidat de o prezenta insuficienta.

50 Responses to “SCURTE COMENTARII”

  1. ionita ion Says:

    Cum se fraudează alegerile
    Trăim in secolul informaticii şi totul este posibil, atâta timp cât omul controlează tehnica şi nu invers. Vrem nu vrem, trebuie să acceptăm ticăloşia la care persoana umană recurge în diferite etape ale existenţei sale pentru a-şi atinge unele scopuri mai mult sau mai puţin nobile. Nu am pus intenţionat ghilimelele de rigoare lăsând la latitudinea dumneavoastră unde şi când trebuie puse. Pentru fraudarea unor alegeri (parlamentare, locale sau prezidenţiale) s-a recurs la diverse metode ortodoxe sau nu şi nimeni nu a fost condamnat pentru asta. Se vehiculează în mass-media, că trebuiesc pedepsiţi cu vârf şi îndesat cei care au votat de două sau mai multe ori sau au folosit buletine de vot false sau mai ştiu eu ce metode, dar nu s-a pus niciodată problema pedepsirii ceor care au instigat lumea la aşa ceva mituind în stânga şi-n dreapta votanţii, care unii dintre ei, datorită sărăciei au acceptat până şi un litru de ulei şi un kilogram de zahăr, pentru a-şi hrăni familia. Dacă nu ar exista incitatorii nu s-ar mai pune problema fraudării alegerilor de către cetăţenii de rând. Halal clasă politică! Ce îţi trebuie într-o secţie de votare, pentru a vota: actul de identitate, care inserează în pagina sau paginile lui domiciliul şi cnp-ul, pentru a fi trecute în evidenţa ceor care se ocupă de o asemenea activitate şi un buletin de vot, pe care se aplică ştampila ,,votat”. Revin la chestiunea cu era informaticii, unde dintr-un birou călduţ se pot face asemenea operaţii accesând paginile internetului, de unde poţi scoate la nivel de Bucureşti cnp-ul şi adresa de domiciliu şi cu nişte buletine ştampilate anterior pe cine trebuie (pentru că de aceea s-au tipărit mai multe sute de mii de buletine) sunt duse sau introduse în alte urne de vot şi uite aşa s-a făcut ticăloşia. Asemenea mârşăvii se fac în mediul rural, unde oamenii sunt mai uşor coruptibili datorită nivelului de conştiinţă scăzut şi nu în ultimul rând a sărăciei lucii, care predomină acolo unde ar trebui să curgă lapte şi miere. Ţăranul român a ajuns acum batjocora politicienilor noştri, care promiţându-le marea cu sarea âi manevrează pe bieţii oameni după bunul lor plac. Sincer, nu ştiu când va veni ziua aceea de judecată, să cearnă faptele reprobabile comise de-a lungul timpului de falşii oameni politici, de clasa escrocilor de după ’89, pentru că ceilalţi s-au cam dus pe apa sâmbetei, rămânând în urma lor ,,floarea” nesimţirii. Dese sunt cazurile, cand apar pe listele de vot persoane decedate. Este şi normal, din moment ce se introduc nume cu adrese şi cnp-uri fără a fi verificate, pentru că sunt luate aleatoriu numai pentru a fi cât mai multe persoane pe liste. O modalitate mai sigură de furt se practică în secţiile de votare din afara teritoriului ţării, acolo unde verificările sunt aşa cum sunt. Daca vreti cnp-uri dati un search pe dc++ cu ”politia Bucuresti” şi găsiţi un program, care generează tot ce trebuie, pentru a fura voturi şi în felul acesta de a avantaja un candidat sau altul, un partid sau altul. Pentru prevenirea unor astfel de fapte există si nenumărate masuri dar nu se vrea a fi aplicate din simplul motiv, că cei de la putere au tot interesul să câştige cât mai multe voturi, pentru a-şi atinge scopul nobilo-mârşav, acela de a fi aleşi cu orice preţ. Când spun, ca sunt metode de prevenire la îndemâna autorităţilor mă gândesc la: tipărirea unui număr de voturi egal cu cel al votanţilor (cei care le grşesc rămân cu gândul că au votat, pentru că nu-i o mare filozofie să aplici o ştampilă pe locul indicat); interzicerea votării în altă localitate decât cea de domiciliu; controlul strict al buletinelor de vot în raport cu cetăţenii care au votat şi buletinele albe rămase ca urmare a neprezentării la vot. Deci, măsuri de prevenire a fraudelor există şi nu stau eu, să le afişez pe toate, dar repet chestiunea, că din interes nu se doreşte aplicarea măsurilor respective, iar acolo unde se întâmplă ilegalităţi electorale cei care au instigat la asemenea fapte să fie mult mai aspru pesepsiţi decât executanţii.

  2. stansebastian Says:

    Sunt total de acord cu dvs in ceea ce afirmati si ma abtin de a face referiri la candidatul PSD in aceasta zi. Sunt dezamagit de felul cum a decurs aceasta campanie si de modul cum reactioneaza unii concetateni la pomeni, prostituandu-se moral. In anul 1990 eram la 20 de ani de viata si conform legii am mers la vot la o sectie de votare din cadrul Lic Letea, am stat la rand vreo 2 ore si as mai fi stat inca pe atat ca sa votez. Daca atunci ar fi venit cineva la oricare dintre romani sa-i fi dat o simla reclama electorala cred ca ar fi avut mari probleme, acum insa pentru o punga si o ciunga isi vand sufletul. Oare intratat de saraci am devenit incat sa numai avem demnitate? Oare meritam sa mai existam ca natiune? Asta insemna democratie?
    Din cauza faptului ca nu toti candidatii au participat la confruntarea de vineri mi-am schimat optiunea pt unul care nu a participat, facand prin asta un mic gest de reparatie morala prin vot, tot din aceast cauza
    nu am vizionat emisiunea. Oare ceea ce au facut televiziunile nu se cheama discriminare?Ce fac ONG-urile?
    Va multumesc si va urez sanatate dvs si familiei

  3. nae8888 Says:

    TB a propus un referendum pentru un parlament cu maxim 300 de membri dar fara minim. Probabil tinteste un parlament cu un singur membru, el, si de aceea vrea sa fie si unicameral, ca ce-i drept, cum ar putea sta cracanat in doua camere. Se pare ca ONG-urile, Curtea Constitutionala, multimea de analisti, care au studiat zile in sir problema, si-au dat acordul. Daca o analizau mai putin de un minut, se putea ajunge la alta concluzie. Acum ne paste pericolul ca BOU si altii, sa ne intrebe SEVER : – Da, parlament cu un membru, e legal sau ilegal ? – Sa vedeti, nu e ilegal. – Raspundeti la intrebare, e legal sau ilegal ? Ca sa scapi, ca altfel nu “scapi”, iti recunosti rusinat/a ignoranta : – Nu stiu.

  4. Mihnea Georgescu Says:

    Nu am votat la Referendum. L-am ascultat pe Adrian Năstase, Profesor de Drept. Mă mir că Domnul Geoană a votat totuşi la Referendum.

  5. dorucoarna Says:

    Nu are, dar nu are lucruri mai grave: caracter, principii, logica, respect fata de romani, democratie si legea fundamentala. La confruntare a facut o figura trista si prozaica, din nou v-a atacat gratuit, are un fix! Referendumul nu se valideaza, multi nu-l considera, toate fumigenele i se destrama, se vede prin ele teama de realitatea electorala cu toata frauda masiva, aparatul cedeaza sub presiunea votului popular. Dar raman urmele unui regim anacronic, asta e mostenirea ce o lasa in urma sa, asta trebuie sters de pe fata Romaniei! Complet si definitiv! Suntem datori in fata celor ce s-au sacrificat in Decembrie’89!

  6. Calmul Aparent Says:

    Domnule Presedinte,
    Indiferent de rezultatul acestor alegeri, am certitudinea ca Romania nu va avea un presedinte la inaltimea la care ati fost Dvs.
    Va respectam mult si ne sunteti foarte drag.

  7. Victor Says:

    Votul de astazi a fost un vot profund anti-Basescu. Aprecierea lui Basescu cum ca votul a fost orientat spre dreapta politica nu are niciun fundament. In primul rand PD-L nu este si nu are cum sa fie perceput ca un partid de dreapta. Este o strutocamila, un partid care nu are nicio doctrina politica si acest lucru s-a demonstrat in perioadele cat s-au aflat la guvernare. Apoi numai Basescu despre care am mai spus ca “nu are mama, nu are tata” este capabil sa se situeze la nivel declarativ de aceeasi parte a baricadei cu cei pe care i-a terorizat timp de 5 ani respectiv PNL. Acum mai ramane ca electoratul PNL sa-si aminteasca de perioada guvernarii Tariceanu si de “relatia” cu Basescu.

    Interesanta reactia ciutacilor de la Antena 3 care dupa ce si-au manifestat public sustinerea pt Crin Antonescu, astazi dupa afirmatia acestuia cum ca exit-poll-urile sunt falsificate de Voiculescu nu mai incapeau in studiouri din cauza nervilor.

    Iar legat de Crin Antonescu sper ca a invatat ceva din aceasta competitie si macar acum in perioada care va decide presedintele va actiona ca un adevarat politician va lasa infantilismul si orgoliile deoparte si va respecta majoritatea nou creata in Parlament si in care romanii si-au pus mari sperante.

  8. Sibilla Says:

    @all,
    Sigur că ştia, Băsescu oareşce rezultate ale măgăriei şi hoţiei numită * referendum *… din teritoriu… datele s-au tot transmis continuu, au avut tartori peste tot si nu oricum ci f bine organizaţi.
    Un exemplu, azi la 13 şi 20 min, la secţia de votare nr.47, Reşiţa, mere Sibilla să voteze, cum nimeni nu m-antrebat nimic, cu calm spun eu * nu doresc buletinele pt referendum *, la care, aparent zăbăucii de la mese, numai un râs… Fiţi atenţi ce spun, ziceam că ei râdeau de mutriţa mea, ziceam… spun * vă rog să baraţi pe tabel, vreau să văd că-n dreptul semnăturii mele aţi barat *. Un tip , candid * am barat *, * să văd *, trag tabelul cu tupeu, că ţinea de el cu ambele mâini, mă uit şi înmărmuresc… Tipul NU bara prin linie orizontală în căsuţa destinată unei eventuale semnături ci, BIFA nr. crt. !!! Am apucat şi-am văzut că înaintea mea mai fuseseră oameni ce NU au acceptat buletinele pt referendum, ei bine erau BIFATE nr.crt, nicidecum ceea ce trebuia, repet, linie orizontală-n dreptul semnăturii!
    Eu am rezolvat pe loc, căci am dat un pumn în masă şi le-a pierit râsul, au barat cu linie, dar vin şi vă-ntreb, oare câţi cetpţeni ai acestei ţărişoare au păţit la fel, bifare cu cruciuliţă nr. crt. Oare mai apoi nu s-au folosit buletinele de vot în cauză şi … ?? Eu cred că în Caraş-Severin a fost ceva la ordinea zilei… zilei de 22.XI.2009, care de fapt a debutat cu sesizări, căci la una din secţiile de votare din Dealul Crucii s-au găsit ceva zeci de buletine de vot în plus. Ca să nu-mi sară ţandăra iar, mai bine mai spun : în mediul rural, practica Twin-Peakse-ului cărăşan , membrii ai aceleiaşi familii, * foncţi-n aceiaşi secţie de votare *, ca să controlăm, monitorizăm ce naiba… unii cu opt clase, observatori… În comuna Fârliug, microbuzul şcolar ( ?!!!! ) transporta oameni din satele arondate spre secţia de votare specială amenajată doar în comună, numai că, alegătorii erau întâmpinaţi frumuşel de mâna dreapta a tovarăşului fost ajutor de chelner, actual primar Borduz, unul din finii Naşului cu suta de fini, voievodul . Va să zică, în * ajunul * alegerilor şi ÎN ziua alegerilor, numitul Drăgoescu Ionel distribuia alegătorilor alimente, care alimente sunt pomana de la UE, da oamenii ştiu că * a dat primaru… * ( PD-L ), stimulent ca să voteze ce * trebuie *… în fine, s-au vânturat şi ceva maşini de prin Lugoj, Reşiţa, Caransebeş, că deh, secţie specială, aveau oamenii * treabă * în Fârliug…
    Oameni buni, voi pricepeţi cum obţin infractorii PD-L voturi, procente ??? Furt pe faţă !
    Pe cine-am întrebat numai eu azi în Reşiţa, NU s-au barat spaţiile destinate semnăturilor ci s-au bifat nr. crt. că cică ei aşa ştiu, lor aşa li s-a spus, doar cei atenţi şi cu tupeu ca mine au reuşit să vadă şi să ceară insistent bararea! Acele buletine de vot pt referendum au fost folosite, asta e validare sau măgărie pe faţă ?
    În opinia mea infractorul Blaga şi-a dat azi examenul încă o dată, dacă mai era nevoie, iar în C-S cât e frunzăverde încă în peisaj, pe mine una sibilină, NU mă miră absolut nimic !
    Geaba hăhăie Băsescu, din nou umblă cu şmenării ca ultimul prăpădit, numai prin furt a reuşit să intre-n turul doi, altfel încă de azi era la revedere! Pedelacheii sunt f bine organizaţi, sigur că da numai că nu ne scuipă-n faţă * voi votaţi fraierilor, că noi ştim ce-avem de făcut *…
    Păi n-are el dreptate până şi Vadim când spune : * mafie ca-n România, nicăieri altundeva *…?
    Cât despre Jioana, mi-a făcut şi azi un car de nervi nervoşi, io mă dau de ceasul morţii, explic reşiţenilor de ce să NU valideze referendumul, el validează, vorba D-lui Preşedinte Ion Iliescu * fiecare cât îl duce mintea *, deci io-i dau votul meu, că-mi venea să-mi strivesc dejtele cu barosul, el face invers decât noi… c-aşa-mi vine să mă sui pe trin şi să viu până-n capitală să-i dau numa fo două după ceafă… dar, cică bătaia nu-i ruptă din rai, pe ce drak de limbă să i se mai explice ăstuia că fără greii din partid, mă refer la politicienii autentici, fără noi cei pe care NU ne merită, e în aer … în ce dialect să-i băgăm minţile-n cap ? Uf.
    Trebuia s-o spun altfel pleseneam. Măcar atât, că-l votez şi-n turul doi numai să-l văd pe Băsescu plecat dracului cu impertinenta aia de Udrea cu tot şi s-apuc ziua când Mafia PD-L o ia peste bot, apoi pot muri naibii liniştită,până atunci, nici de-a naibii, mor cu ei de gât ! Şi ca mine… câţi, da aude PSD, Geoană???
    Sibilla

  9. tiberiuretu Says:

    D-le Iliescu
    Votul de astazi deschide desigur mari posibilitati de schimbare in Romania dar aceste optiuni nu sint nicidecum univoce. Exista inca posibilitatea reala ca Traian Basescu sa fie reales. Pentru ca sansele realegerii lui Traian Basescu sa devina nule trbuie indeplinite in opinia mea citeva conditii esentiale
    1) Partidele (inafara PDL) sa stie sa dialogheze si sa creeeze o paltforma de guvernare comuna credibila care sa fie agreeata de catre votantii respectivelor grupari.
    2) D-l Geoana sa-si imbunatateasca si sa-si diversifice prestatia si mesajul electoral astfel incit sa-i determine pe acesti alegatorii sa-l voteze pe el personal caci acordul politic intre conducerile partidelor nu va fii un facor decisiv in decizia de vot individuala
    3) Mesajul electoral al noii formatiuni trebuie sa atraga noi mase de alegatori care pina acum au ramas indiferente
    4) Organizarea alegerilor din 6 dec trebuie sa fie mult mai bine organizate astfel incit sa permita manifestarea vointei populare si nu ca astazi cind mari mase de votanti au ramas inafara sectiilor de votare al ora inchiuderii
    D-le iliescu am multe sugestii care pot ajuta cred la realizarea acestor deziderate. Fac apel la dv sa-mi scrieti pe adresa mea de e-mail caci nu am de intentia sa-mi fac cunoscute ideile si simpatizantilor lui Basescu care pot lectura eventual acest blog

  10. dtucra Says:

    Tinuta de om de stat nu tine loc de onestitate, de spontaneitate, de forta interioara, de aspectul general de om viu. Si cu siguranta nu tine loc de coloana vertebrala.
    Nici eu nu am votat la referendum, la sugestia geniala a d-lui Nastase. Pacat ca nu ne-a dat ideea mai devreme, ca am fi reusit sa nu intrunim prezenta si nu se valida, lasandu-l pe TB fara munitie pt. turul 2.
    @Victor: Ciutacii erau “jigniti” ca inca o data CA nu a tacut. Pai daca joi seara il dadeau umar la umar cu MG (“Vorbe grele” cu B. Teodorescu) si chemau lumea la vot sa faca diferenta, iar ieri dadeau cu nonsalanta 10% intre ei, ce sa le fi zis CA daca nu ca e manipulare pe fata?
    @Calmul Aparent: subscriu.

  11. fragmentariumpolitic Says:

    De ce nu l-am votat pe Crin Antonescu

    Cine s-a fript o data, sufla si-n iaurt… Stilul agresiv, certaret al lui Crin Antonescu a fost primul lucru care m-a facut sa suflu in iaurt. Cand era prins cu mata-n sac (ca in episodul cu absentele din Parlament, dar nu numai) riposta necritic si cu vehementa, confundand probabil liberalismul cu libertarianismul. Toata fiinta mea a respins conflictualismul, fiindu-i dor de consensualism… Faptul ca nu-i plac cifrele (probabil d-aia a venit cu mainile goale la dezbatere), desi economia nu se relanseaza cu poezii, m-a facut sa suflu a doua oara… Deh, urechile mele n-ar mai fi suportat sa auda, din nou, de la viitorul presedinte, justificari si disculpari pe motive de… nepricepere economica (!). In sfarsit, o problema elementara de strategie, la care onorabilul prezidentiabil a picat cu brio, m-a facut sa suflu pentru a treia oara in iaurt. Desi orice strateg stie ca lupta pe doua fronturi este in general perdanta, mai ales cand raportul de forte iti este defavorabil, Antonescu si-a ales gresit tintele, incercand sa lupte in acelasi timp cu cei doi contracandidati proeminenti, in loc ca pentru turul intai sa aiba drept tinta eliminarea lui Geoana, iar in turul doi pe Basescu… Deh, neuronii mei de alegator n-au vrut sa accepte, nici macar ipotetic, riscurile decurgand din astfel de inabilitati strategice… Pentru bilele albe, care nu au fost putine, Crin merita insa din plin felicitarile noastre si o melodie cu parfum de …crin.

  12. fragmentariumpolitic Says:

    De ce nu l-am votat pe Crin Antonescu

    Cine s-a fript o data, sufla si-n iaurt… Stilul agresiv, certaret al lui Crin Antonescu a fost primul lucru care m-a facut sa suflu in iaurt. Cand era prins cu mata-n sac (ca in episodul cu absentele din Parlament, dar nu numai) riposta necritic si cu vehementa, confundand probabil liberalismul cu libertarianismul. Toata fiinta mea a respins conflictualismul, fiindu-i dor de consensualism… Faptul ca nu-i plac cifrele (probabil d-aia a venit cu mainile goale la dezbatere), desi economia nu se relanseaza cu poezii, m-a facut sa suflu a doua oara… Deh, urechile mele n-ar mai fi suportat sa auda, din nou, de la viitorul presedinte, justificari si disculpari pe motive de… nepricepere economica (!). In sfarsit, o problema elementara de strategie, la care onorabilul prezidentiabil a picat cu brio, m-a facut sa suflu pentru a treia oara in iaurt. Desi orice strateg stie ca lupta pe doua fronturi este in general perdanta, mai ales cand raportul de forte iti este defavorabil, Antonescu si-a ales gresit tintele, incercand sa lupte in acelasi timp cu cei doi contracandidati proeminenti, in loc ca pentru turul intai sa aiba drept tinta eliminarea lui Geoana, iar in turul doi pe Basescu… Deh, neuronii mei de alegator n-au vrut sa accepte, nici macar ipotetic, riscurile decurgand din astfel de inabilitati strategice…

  13. stef36 Says:

    DOMNULE PRESEDINTE ILIESCU ! Nu este posibil sa nu existe nicio putere privitor la mobilizarea membrilor PSD pentru a castiga in 6 decembrie functia suprema de PRESEDINTE al Romaniei de catre Mircea Geoana ! Va imploram faceti ceva ! Invatatil pe M G. cum sa-si apere functia, sa fie mai la ,,OBIECT “sa puncteze calm, toate magariile facute de Basescu si clica sa de ,, slugoi ” si furtisagurile acestora prin afaceri murdare, in folosul lor ! Am vazut ieri 22 nov., cu ce ,,murdarii “a castigat TB scorul anuntat de BEC ! Dupa vot, am intrat intr-o piata din Bucuresti, in plina zi, ora 10 dim. pentru ceva cumparaturi din piata ! Nu pot descrie ce am vazut ! Oare este posibil ca la 20 de ani dela revolutie, sa avem parte de acest om murdar, numit TB si de slugoii sai ? Ofereau 50 ron taranilor dela tarabe pt vot pentru TB ( TABELE , organizare, mod de explicare, a felului cum sa procedeze ? se amuzau cativa cumparatori,dar cei care ii indrumau aveau si doi reprezentanti mai ,,imbracati” dela centru PD-L, plus 4-5 ,,dulai” drept ajutor, am vrut sa caut din priviri oamenii legii,politia, acestia erau in statia de lang piata, grupati, mancau seminte si admirau ,, cerul ” nu mica mi-a fost mirarea cand unul din cei ,, imbracati bine ” a salutat galant politistii care il cunosteau, erau de la primarie ? dela acelas partid ?Am vrut sa ma apropii cand un glas mi-a soptit la spate, ,,circula babo ” sa nu te impiedici ! Deci erau organizati in haite ca lupii ! Am privit in spate si am vazut mutra unuia din piata, deci stiau ca am privit la scena cu ,,oferta banilor” si erau fara teama, mai ales ca nu aveam dovezi ! Nu stiu daca isi poate inchipui cineva umilirea, neputinta pe care am simtit-o ieri ! Am educat oameni, am facut politica frumoasa, curata am ajutat oamenii si am fost si sunt stimata de toti cei ce ma cunosc ! Sotul meu un um deosebit, integru, a murit cu un an in urma ! In aceasta zi 22 nov., am plans si plang si acum! Unde sunt dreptatea si moralitatea acestui popor daca se vinde pt 50 de ron sau mai mult! Sunt in stare sa te umileasca si sa te loveasca ptca nu esti de acord cu ei ! Am urmarit toata ziua cum se desfasurau alegerile! Va dati DVS., seama daca in plina zi, in capitala tarii se petreceau asemenea fraude electorale, in satele noastre bietii oameni traiesc cu primarii PD-L cu prefectii acestora, cu alte conducerii ale structurilor de stat , acestia nu cunosc nu au puterea sa se opuna cum nu am avut nici eu,eram singura si neajutorata! Imi era frica ! Doamne eu nu am cunoscut frica si acum ma tem pe unda umblu ! Nu este posibil sa iasa acest om mizerabi Traian Basescu cu tot ce a facut pana acum ! Suntem in anul 2009, in turul doi pe 6 decembrie este necesara mobilizarea si organizarea alegerilor pe baza calculatoarelor, sa fie legate in toate centrele de vot pt a se depista prin CNP-ul votantului, daca a mai votat in alta sectie ! La sectiile speciale, verificare prin oameni capabili sa faca acest lucru ! Domnule Presedinte, am plans cand ati vorbit DVS., dupa ce ati votat ! Dece nu putem face nimic ? Ma tem ca acest om murdar castiga iar pentru 5 ani Ma gandesc la copii, la nepoti, D-nul Geoana sa nu-l mai menajeze pe TB am ramas uluita pt ce a votat referendumul lui Basescu ? Este posibil sa cada in plasa acestui rechin ? si sa mai si declare public acest lucru ? Cu deosebita stima si respect , va doresc DVS., si d-nei ILIESCU NINA, SANATATE SI MULTA PUTERE PT., ACESTE ZILE GRELE PT NOI, stefi

  14. Ovidiu Says:

    ACEST MESAJ L-AM PUBLICAT IN Curentul

    TINE-TI MINTE TRAIAN BASESCU PIERDE !
    Multumesc mult v-am citit dar nu sunt de-acord cu voi, cine a vrut sa distruga PNL-ul? Basescu, Udrea PDL, sau Geoana ? Iliescu? PSD ? nu, si mai mult ne-au sprijinit dinafara cu toate ca noi nu am acceptat un guvern PSD-PNL, dar asa-zisul partid de “dreapta” “PD+L” A INCERCAT SA DISTRUGA ACEST PARTID PRIN TOT FELUL DE METODE MURDARE , BA BASESCU PRIN DNA, BA UDREA PRIN BILETELE.
    In sfarsit nimeni nu a reusit sa distruga PNL-ul. chiar daca Basescu a incercat prin fuziunea cu partidul democrat liberal a lui Stolojan ca sa atraga tot partidul nostru, ca sa-l distruga, nu a reusit, ne-au facut si ne fac de oligarhi tot nu le-au mers. Si toate astea le-au incercat BASESCU-UDREA.
    votantul PNL, nu va vota in turul doi cel putin majoritatea, ceea ce inseamna ca Basescu va pierde alegerile daca luam in socoteala pe Becali si Vadim
    .MOARTE PEDELEULUI !

    PS. in 2004 am votat cu Basescu, gata adio ! Dumnezeu e cu noi. Din partea mea sa castige Geoana !
    ——————————————————-

  15. horatiua Says:

    Campania a costat scump, iar sponsorii îi vor reaminti în şoaptă că ei sunt acolo. Dezbaterea s-a terminat, dar premierul şi preşedintele mai au un comunicat important de făcut: Români, lăsaţi portofelele deschise! Urmează taxe şi impozite importante pentru ţară! http://gandeste.org/general/romani-lasati-portofelele-deschise-urmeaza-taxe-si-impozite-importante-pentru-tara/7664

  16. theodora0303 Says:

    Domule Presedinte,
    De aseara ma tot intreb: Ce vor face liberalii? Ce vor vota liberalii in turul 2? Vor vota Basescu? Pot liberalii sa uite tot ce i-a facut Basescu lui Tariceanu? Pot liberalii sa uite ce soarta total nemeritata a avut PNTCD-ul?
    Se simt liberalii reprezentati de Elena Udrea si de Elena Basescu?
    http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/23/depindem-de-votul-liberalilor/
    Cu deosebit respect

  17. bigjoe74 Says:

    Buna ziua,

    Eu vreau azi sa intru in PSD, am sunat la PSD sector 1 dar nu a raspuns nimeni. Ar trebui sa faceti o campanie acuma deoarece acuma este un moment bun in care multi de varsta mea (35) vor dori sa intre in PSD.
    Eu nu intru pentru domnul Geoana ci mai mult pentru domnul Ion Iliescu.

    Trebuie sa recunosc ca in 1990 am fost unul din GOLANI acum sincer trebuie sa recunosc oricat de comunist ati fi domnule Iliescu inainte de toate sunteti un profesionist si educatia repete EDUCATIA se vede din pacate avem un MITOCAN in fruntea statului acuma si sincer ca de la GOLAN la PRESEDINTE va spun….daca ati fi candidat AZI eu v-as fi votat. Eu am fost in 1990-1996 fervent sustinator al domnului Corneliu Coposu si al PNTCD dupa alegeri in 1996 (si sunt multi ca mine NOI suntem cei care am iesit Duminica in numar asa mare), deci dupa 1996 nu am mai votat; ieri a fost prima data si am votat si NU cu domnul Crin Antonescu pe care il respect si admir si pe Domnul Mircea Geoana si nu atat pentru persoana dansului cat pentru ce reprezinta in spate si ce este LOGIC pentru tara asta ROMANIA.
    Ce va rog eu adica sugerez..iesiti la TV mai mult ACUMA si sustineti-l pe domnul Geoana stiu ca e altfel decat dumneavoastra si sustineti-l si pe Crin Antonescu NICI NU REALIZATI cati oameni va respecta din TOATE partidele. Va duceti aminte de Silviu Brucan? Toti ascultau la dansul indiferent ce comunist fusese inainte, de ce? pentru ca era un profesionist. Asa si dumneavoastra multa lume foarte multa lume va respecta punctul de vedere dumneavoastra sunteti CHEIA acestor alegeri!! Nu CRIN nu GEOANA si nici BASESCU ca sa zic POL NEGATIV.
    Este ca in football sa zicem oricati ar fi noii fotbalisti cand apare un HAGI sau un PELE chiar daca sunt mai in varsta se face liniste caci ei chiar daca nu mai rezista 90 de minute dar pot sa aiba o actiune de fix 20 de secunde si sa schimbe soarta unui meci pentru ca au TALENT si au GREUTATE. Asa si dumneavoastra sunteti HAGI al politicii noastre la fel si domnul Petre Roman. Totusi vreau sa va aduca aminte ca in 21 decembrie dumneavoastra ati preluat puterea si amintiti-va ce ati simtit atunci si stiti foarte bine ca TOTI v-am sustinut atunci….lucrurile acestea nu se uita asa usor au murit copii de varsta mea atunci (16 ani) si multi unii mai mari alti chiar mai tineri, erau copii bine crescuti nu mitocani erau elevi silitori nu niste haimanale PENTRU EI trebuie sa va mobilizati pentru o ultima PASA DECISIVA la POARTA politicii romanesti. Acuma e momentul!! Succes!!

  18. bigjoe74 Says:

    Am uitat sa precizez un aspect important eu am lucrat in SUA 6 ani m-am intors. Sunt inginer. Si dupa cum simt eu si noi gandim logic sunt multi foarte multi care va admira si sustin. Iar de Basescu asta clar cade si se alege praful de el. O sa fie exact cum au fost Manelele la TV un praf si un balon de sapun care a durat fix cat o milisecunda pe scara istoriei. Este un oportunist un JEG (Jet EnGine) care ar cam trebui sa decoleze.

  19. Gabriela Savitsky Says:

    Banii irosiți pe referendumul d-lui Băsescu puteau fi folosiți pentru acoperirea lefurilor personalului bugetar obligat de guvernul lui Băsescu să rămână opt zile în concediu neplătit în aceste două luni din an când toate cheltuielile casei cresc. Să trimiți medicii, asistentele, infirmierele, profesorii, educatorii, personalul de la administrația financiară, de la prefecturi și consilii județene să stea acasă! Asta da măsură! Administrația prezidențială a d-lui Băsescu își ia concediu neplătit? Ar putea să-și ia chiar în preajma alegerilor. Și primul bugetar al țării își ia opt zile de concediu neplătit? Să le fie rușine lui Boc și acestui guvern de găgăuți. Stau copiii acasă, nu fac cursuri ca să aibă dumnealor de unde să manevreze banii pentru alegeri.

  20. nae8888 Says:

    Votul de ieri a reconfirmat destinul tragic al poporului roman. Un partid mai mic decide soarta tarii si nu un partid mare, putand-o coti fie intr-un sens fie in sens opus.
    TB vorbi azi la TV, eu il ascult ca la radio, nu trebuie sa-l mai si vad, 15 minute despre referendum si in urmatoarele 2 minute i-a criticat iar pe ANT, HRE, VAN, si vesnicul II, dar zero minute despre situatia grava a tarii, sau o idee pentru viitor ca o luminita pentru acest popor amarat, din care peste 40 % nici n-au mers la vot, de-asta le mai arde lor acum. Cati dintre votanti si-au dat seama ca 10 secunde erau suficiente pentru ce a spus, toate cifrele lumea le stia deja, cat despre povestile cu acei “dusmani inraiti” cred ca li-s-a acrit, nu le-a pus macar pe muzica.
    Cui sa spunem ca e absurd sa mai pomenesti de referendum pana in 7 decembrie, nu serveste la absolut nimic, chiar avem chestiuni arzatoare la ordinea zilei, sa ne ocupam de ele cu bruma noastra de inteligenta.
    M-a dezamagit TAR, fostul sef liberal al lui CA. Afirma ca n-are nicio preferinta in ce priveste colaborarea cu alte partide. Ar colabora deci iar cu partidul lui TB, desi acesta l-a biciuit timp de patru ani, si daca nu-l apara PSD, iesea foarte terfelit de la guvernare, nu-i da fiori ca BOC a cumparat recent un bici nou, mai performant. CA pare mai principial, la liberali.
    O TV-ista cu pretentii cere de multe saptamani sa i se spuna cat ar ramane primarul KJ ca prim ministru, desi ar trebui sa stie singura, dupa atatia prim-ministri raspunsul : nu se stie, nu se incheie un contract cu garantii ! Si nici nu e important. Conteaza omul, cam ce perspective ofera.
    Nu stiu prea multe despre KJ. Dar daca o firma germana, ca recent Mercedes, ar avea de ales locatia pentru o fabrica noua, intre Romania si o alta tara, probabil ar alege Romania.

  21. max777cj Says:

    @ gabriela banii care vor fi economisiti dupa ce vor ramane doar 300 vor fi folositi special pt ce spui tu

  22. ezragsit Says:

    Pentru că dl. Traian Băsescu are o nedumerire, se cuvine să ne facem datoria de cetăţeni şi să-l dumirim:
    D-l Crin Antonescu nu şi-a schimbat poziţia.
    D-lui Crin Antonescu nu-i plac în continuare mogulii şi tocmai de aceea nu-i place în continuare ÎN PRIMUL RÂND Traian Băsescu, Marele Mogul, Mogulul Unico!
    Pentru că alţi moguli au acces la media, dar nu au -aşa cum are Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- un partid propriu, partid cu cel mai mare număr de parlamentari şi totuşi partid atât de umil şi săritor încât este capabil să se mobilizeze în masă doar ca să le trimită fetiţele în Parlamentul European!
    Pentru că alţi moguli au influenţă politică, dar nu au -aşa cum are Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- un guvern propriu, guvern 2 în 1, ai cărui miniştri să le aştepte fetiţele nerăbdători să li se facă cinstea să aibă privilegiul să le (re)înmâneze carnetul de partid!
    Pentru că alţi moguli au afaceri, dar niciunul nu are -aşa cum are Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- marea afacere de-a împrumuta şi manipula după bunul plac 20.000.000.000 euro, luaţi în numele cetăţenilor români, fără să se schiţeze măcar gestul de-a-i întreba pe cetăţeni dacă sunt de acord cu un asemena gigantic împrumut făcut în contul viitorului lor!
    Pentru că alţi moguli poate au influenţă în vreo bancă, dar niciunul nu are -aşa cum are Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- marea influenţă de-a trimite “cea mai mare parte a banilor” împrumutaţi în numele ţării în Banca Naţională, “pentru susţinerea leului” şi de-a scoate de-acolo drept principal şi dobândă un supus candidat la funcţia de prim-ministru!
    Pentru că alţi moguli pot strânge câteva mii de cetăţeni la un spectacol, dar niciunul nu poate strânge -aşa cum poate Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- pe vreme de epidemie, milioane de cetâţeni în spaţii publice aglomerate, doar pentru a-i întreba ceva fără consecinţă, dar cu posibile grave consecinţe în privinţa sănătăţii acestora!
    Pentru că alţi moguli există, dar doar unul vrea să fie -aşa cum doreşte Marele Mogul Băsescu, Mogulul Unico- singurul, marele şi atotputernicul MOGUL-CĂPITAN!

  23. Victor Says:

    max777cj,

    Cu banii “economisiti” din reducerea nr de parlamentari se pot plati cateva sute de salarii de bugetari. Asta nu rezolva problema avand in vedere ca sunt peste 1 milion de bugetari in Ro. Ar putea exista intr-adevar o ameliorare daca o buna parte din banii de la buget nu s-ar mai duce spre asfaltagiii lui Basescu sau nu ar mai fi cheltuiti pentru combinatiile lui Udrea, Ridzi, Berceanu.

    In plus, democratia costa. Reducerea nr de parlamentari si mai ales trecerea la un sistem parlamentar unicameral reprezinta slabirea institutiei care sta la baza democratiei. Personal nu sunt de acord cu astfel de “economii”. Nu am vazut ca initiatorul referendumului ar avea vreun respect pentru romanii care resimt criza gandindu-ma la reclama desantata pe care si-a facut-o pe toti stalpii si pe toate gardurile cu ocazia campaniei electorale.

  24. ezragsit Says:

    Pentru că dl. Traian Băsescu are o nedumerire, se cuvine să ne facem datoria de cetăţeni şi să-l dumirim:
    D-l Crin Antonescu nu şi-a schimbat poziţia.
    D-lui Crin Antonescu nu-i plac în continuare mogulii şi tocmai de aceea nu-i place în continuare ÎN PRIMUL RÂND Traian Băsescu, Marele Mogul, Mogulul Unico!
    Pentru că alţi moguli au acces la media, dar nu au – aşa cum are TB – un partid propriu, partid cu cel mai mare număr de parlamentari, partid atât de săritor încât este capabil să se mobilizeze doar ca să le trimită fetiţele în Parlamentul European!
    Pentru că alţi moguli au influenţă politică, dar nu au – aşa cum are TB – un guvern propriu, guvern 2 în 1, ai cărui miniştri să le aştepte fetiţele nerăbdători să li se facă cinstea să aibă privilegiul să le (re)înmâneze carnetul de partid!
    Pentru că alţi moguli au afaceri, dar niciunul nu are – aşa cum are TB – marea afacere de-a împrumuta şi manipula după bunul plac 20.000.000.000 euro, luaţi în numele cetăţenilor români, fără să se schiţeze măcar gestul de-a-i întreba pe cetăţeni dacă sunt de acord cu un asemena gigantic împrumut făcut în contul viitorului lor!
    Pentru că alţi moguli poate au influenţă în vreo bancă, dar niciunul nu are – aşa cum are TB – marea influenţă de-a trimite “cea mai mare parte a banilor” împrumutaţi în numele ţării în Banca Naţională, “pentru susţinerea leului” şi de-a scoate de-acolo în schimb un supus candidat la funcţia de prim-ministru!
    Pentru că alţi moguli pot strânge câteva mii de cetăţeni la un spectacol, dar niciunul nu poate strânge – aşa cum poate TB -, pe vreme de epidemie, milioane de cetâţeni în spaţii publice aglomerate, doar pentru a-i întreba ceva fără consecinţă, dar cu posibile grave consecinţe în privinţa sănătăţii acestora!
    Pentru că alţi moguli există, dar doar unul vrea să fie unicul, marele şi atotputernicul MOGUL-CĂPITAN!

  25. titusc Says:

    Nu vi se pare ca prin pozitia convergenta a domnilor Geona si Antonescu bunul simt isi face cat de cat loc in viata politica? Amandoi dau declaratii decente care preced targuielile aparatelor lor de partid. Un lucru nou si pozitiv, pe care fara discutie tocmai separarea prezidentialelor de restul alegerilor l-a adus.

  26. nae8888 Says:

    Educatia scade, analfabetismul, creste, TB pacaleste. Dar ca poporul roman nu vrea sa stie, sa afle, cum a fost posibil ca un mare terorist si hotoman ca HAI sa scape din puscarie si din tara, cand o batrana statea in inchisoare pentru un tarus pe locul sau, si n-a “scapat” decat cind a sarit lumea pe ei, e greu de inteles.
    La fel, e greu de inteles, ca nu vrea sa stie, sa afle, cum a scufundat TB a patra flota din lume (SUA, URSS, Norvegia, Romania). Cat efort, cata munca, cate sperante se bagasera in crearea ei, nu de catre TB, el doar se legana pe una din nave.
    Se apara cu “nu exista nicio hartie semnata de mine …”. Nu s-a gasit nicio hartie semnata de Hitler privind crimele lui, dar adevarul a fost scos la suprafata cu cei din jur, unii fiind din SS, sub juramant, ca cei de la centrala telefonica, care mai ascultau din curiozitate, desi riscau pedeapsa cu moartea.
    Si nu-s doar astea de stiut, ele sant doar partea mica a aisbergului de deasupra valurilor oceanelor, si marinarii stiu asta ! Dar poate pe multi votanti orice pic de “stiut” ii osteneste peste masura.

  27. Sibilla Says:

    Rezultate de * succesuri * în Twin-Peakse-ul cărăşean :

    Ca să fie limpede!
    Căci prea se făleşte Sorin Frunzăverde cu… vezi Doamne ce rezultate de * succesuri * a-nregistrat Caraşul la Alegerile din 22.11.2009. Să fim serioşi.
    În Caraş-Severin, DIN CEI 284.196 de alegători înscrişi pe listele electorale, s-au prezentat la urne puţin peste JUMĂTATE, 144.297 (50,77%). 98,21% (141.725) dintre voturile exprimate au fost valabile. NUMAI 35,30% DIN JUMĂTATEA CELOR PREZENŢI LA VOT au ales candidatul PD-L, Băsescu Tr..
    * Sucesurile * obţinute, aşadar de candidatul PD-L, Băsescu, vin , cum era previzibil, exact cum s-a-ntâmplat şi la nivel naţional, din turismul electoral practicat de către PD-L. Să calculăm : 8740 din cărăşenii ce s-au prezentat la vot, şi-au exercitat dreptul, cum altfel LA SECŢIILE SPECIALE DE VOTARE ! Iar 21,98% au votat candidatul PNL, Crin Antonescu şi Respect faţă de opţiunea lor.
    Concluzionând : ce kkt de * scor bun peste media naţională *, ca să-l cităm pe Frunzăverde, a obţinut tovarăşul Băsescu? Adică puţin peste 35% din voturi DIN JUMATEA celor ce s-au prezentat la vot, DIN CARE APROAPE 9000 ÎN SECŢIILE SPECIALE… DACĂ TĂCEA…
    Păi totuşi, 49,81% din cărăşeni, din care 27,04% pentru M Geoană şi 22,77% pentru Crin Antonescu, au decis limpede că NU-L DORESC PE BĂSESCU! Iar jumate din cărăşenii înscrişi pe listele oficiale a cetăţenilor cu drept de vot, NU s-au prezentat la urne!
    Aşadar: fala voastră şi mândria, va rămâne DOAR… răchia, punct.
    Cum o dăm, cum o scăldăm, un lucru e sigur, BĂSESCU E TERMINAT!
    Nu că n-ar merita nea Frunzăverde una ca Udrea unsă de marinar Prim Ministru… hi, hi… Însă, în 6 decembrie, adio Băsescu, adio Nutzi! Iar nea Frunzăverde, NU cred să rămână cu blondele din teritoriu că alea ie migratoare… ANA ştie!
    Aha, să nu zăuit – anumit pentru pedelacheii cărăşeni, cu * duduile * şi * prinţişorii *, cu nemoşagurile lor cu tot, DEOCAMDATĂ încă pe scăunele:
    – la vorba multora din voi * şinie mi-s io *, răspunsul meu este * sunceţi dă miru lumii! *, penibili!
    Sibilla
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/24/una-alta-despre-alegeri/

  28. fragmentariumpolitic Says:

    Spulberarea mitului de presedinte reformator

    Traian Basescu va incerca sa-si confectioneze din rezultatele referendumului o cununa de lauri pe care sa o poarte pe cap in turul doi. Faptul ca peste doua treimi din votanti au fost de acord cu unicameralul si reducerea numarului de parlamentari este vazut de catre acesta drept o victorie care-i apartine in mod exclusiv. Dupa cinci ani in care a incercat din rasputeri sa-si impuna imaginea de reformator, Basescu chiar crede ca in primul tur a reusit acest lucru. Respectiv, ca referendumul, folosit ca un element de co-branding electoral, ii va spori aura cezariana invingatoare, convingand astfel electoratul sa-i acorde un nou mandat. Nimic mai fals si mai utopic. In realitate, este vorba de un de-branding.

    Alegerile si referendumul au fost si trebuie sa fie privite in unitate si interconexiune, cel putin sub aspectul momentului si scopului de innoire, iar nu ca doua evenimente separate, fara nicio legatura intre ele. Adica exact asa cum a gandit si sperat si Traian Basescu, mizand pe transferuri de imagine de la un eveniment la altul, care sa-i aduca voturile necesare pentru a se mentine la putere.

    Numai ca electoratul, venit in numar neobisnuit de mare la alegeri, a dat peste cap calculele politicianiste. In aceeasi proportie covarsitoare, de doua treimi (aproape 70%), alegatorii nu l-au ales pe Basescu. Cum poate fi interpretat acest vot neasteptat, in coroborare cu cele de la referendum ? Daca rezultatele de la referendum au fost in mod clar un vot de blam acordat clasei politice, din care face parte si Traian Basescu prin partidul pro-prezidential, cele de la alegerea presedintelui au reprezentat la fel de limpede un vot negativ pentru locatarul Palatului Cotroceni. Mai pe sleau spus, alegatorii au fost de acord sa se faca reforma clasei politice, dar nu de catre Traian Basescu, care trebuie sa plece si sa lase locul unui alt presedinte. Transferurile de imagine s-au produs, dar nu in sensul dorit de Basescu, datorita unui lucru extrem de simplu si de bun simt: reforma si schimbarea sunt consonante, avand acelasi sens, de progres politic.

    In felul acesta s-a spulberat mitul presedintelui reformator. Traian Basescu nici nu avea cum sa fie parintele reformei. Tributar intereselor de familie si de partid, el a fost intotdeauna un judecator partinitor, care nu a urmarit prin asa-zisa reforma decat inlaturarea oponentilor din calea catre puterea personala. Adevaratul reformator este poporul, pentru ca este nepartinitor, puterea sa electorala fiind de grad/rang zero, deasupra tuturor celorlalte puteri ale statului.

  29. nae8888 Says:

    TB ameninta ca nu va negocia cu niciun partid sustinerea in turul 2. Dar nimeni nu vrea, nimanui nu-i trece prin cap, sa negocieze cu el, si stie asta, ca i-au tot spus-o in ultimele saptamani. Cat de idioti ii crede el pe cei ce se mai uita in gura lui ? Sa stea linistit, nu-l va deranja nimeni in pustietatea sa.
    Mai zice ca singurul lui partener electoral este poporul roman, care, probabil, in viziunea-i, sta cocotat pe gard si striga din toti rarunchii “sa traim bine, partenerul nostru, te vom vota ! “

  30. nae8888 Says:

    Educatia scade, analfabetismul, creste, TB pacaleste. Dar ca poporul roman nu vrea sa stie, sa afle, cum a fost posibil ca un mare terorist si hotoman ca HAI sa scape din puscarie si din tara, cand o batrana statea in inchisoare pentru un tarus pe locul sau, si n-a “scapat” decat cind a sarit lumea pe ei, e greu de inteles.
    La fel, e greu de inteles, ca nu vrea sa stie, sa afle, cum a scufundat TB a patra flota din lume (SUA, URSS, Norvegia, Romania). Cat efort, cata munca, cate sperante se bagasera in crearea ei, nu de catre TB, el doar se legana pe una din nave.
    Se apara cu “nu exista nicio hartie semnata de mine …”. Nu toate infractiunile se fac sub semnatura, dar adevarul poate fi aflat.
    Si nu-s doar astea de stiut, ele sant doar partea mica a aisbergului de
    deasupra valurilor oceanelor, si marinarii stiu asta ! Dar poate pe unii votanti orice pic de “stiut” ii osteneste peste masura.

  31. cirlovacristian Says:

    Poate se publica si asa ceva:

    Sa fie foarte clar:
    basescu(si nu numai) a “bagat” populismul in aceiasi galeata de kkt cu a fascismului si socialismului.
    “Poporul”…..pai care popor?
    Pina acum …de popor…..n-a avut nimeni(partide) grija,asa ca sa ne mai lase pe NOI in pace(partidele) cu poporul ROMAN.

  32. George Serban Says:

    Domnule Presedinte Iliescu, stiu ca suferinta unui aparent om nu va lasa indiferent. V-am postat aceste imagini ca sa vedeti ce face dintr-un om … iubirea pentru romani. Ce se aude este continutul unui discurs care a durat mai putin de opt minute. Am extras esentialul. Este vocea indurerata a unui crestin, anticomunist care a luptat pana la prima picatura de sange. Nu a lui, bineinteles …

  33. Mihnea Georgescu Says:

    LAS MAÑANITAS

    Chiar mă deranjează atenţia care i se dă acestui profesoraş de istorie de la Tulcea, pe numele său Crin Antonescu. Măcar nea Traian avea o meserie – era Căpitan de vas, om încercat pe valurile oceanelor lumii… Ce este Crin? O paiaţă a celor care strigau ca nişte descreieraţi JOS ILIESCU în Bucureştii imunzi ai anilor ’90… Iar propunerea Sasului Klaus Johannis mi se pare strigătoare la Cer şi jignitoare pentru mine ca Român în Ţara Românească. Dacă ajunge Sasul Prim Ministru, repudiez ideologic alianţa socio-liberală…

    De unde şi până unde a ajuns Crinache Arbiter Elegantiarum în politikia dâmboviţeană?! Voi credeţi că poate Crinul să dicteze ce şi cum pot vota cei care i-au acordat încrederea în turul 1? Mai degrabă dreapta liberală va vota Traian Băsescu, care a înfierat cu mânie proletară comunismul pe vremea celebrului Tismeniţki…

    Eu cred că Domnul Crin este victima răzbunării Grecului Tăriceanu… Călin nu l-a iertat niciodată pe acest impostor că i-a luat locul care i se cuvenea, prin Naştere, Tradiţie, Nobleţe, Educaţie şi Prestanţă – acela de Lider al Opoziţiei Autentice de Dreapta. Cred că l-a pus la înaintare în cadrul acestei alianţe stânga-dreapta PSD-PNL, pentru al compromite în ochii dreptacilor autentici şi a pregăti debarcarea lui în maxim 6 luni… Istoria va dovedi dacă am sau nu dreptate.

    Nu întinează oare Crin idealurile Dreptei aliându-se cu urmaşii ideologici lui Ion Iliescu?

    S-ar putea ca Românii să nu fie chiar atât de naivi cum ar dori Crin şi să respingă ideea străină a unui Prim Ministru sas şi să voteze pentru Traian Băsescu în mare număr în Turul Doi…

    Un Prim Ministru minoritar! O greşeală de imagine pe care un Strateg Desăvârşit ca Ion Iliescu sau un Genial Bărbat de Stat ca Adrian Năstase nu şi-ar fi permis-o! Cred că Mircea Geoană se află în aceeaşi poziţie în PSD ca şi Crin în PNL – şi după ce vor pierde alegerile vom vedea cine conduce cu adevărat şi PSD-ul şi PNL-ul, pentru că aceştia doi sunt doar imagini ale Puterii, nu substanţa ei, neavând cum să fie, din punct de vedere ontologic, în primul rând.

    O dedicaţie pentru Clasa Politică Românească – Las Mañanitas, i. e. Mica Diminineaţă, The Little Morning… un fel de La Mulţi Ani mexican!

    http://www.goear.com/listen/529fd47/las-mananitas-solista

  34. nae8888 Says:

    Aud la TV ca un ziarist semisomnolent, CRI, se pomeneste criticand si el pe II. Pentru a limita pierderea de timp cu asta, iata: acum vreo doi ani ministrul de externe roman, UNG, trebuia sa-si dea demisia. Ceilalti, la TV, erau de acord. El s-a burzuluit la ei cu “va garantez ca M.R.U. nu va demisiona”. A doua zi UNG a demisionat ! Deci atentie cind ne uitam in gura cuiva. Mondenii, divertisii, carcotasii, pot alcatui multe clipuri scotocind prin arhivele video.

    In final, 67.56 % deja au votat in turul 1 impotriva lui TB. Ar fi cazul ca si cei peste 40 % care nu au votat, sa participe la vot. Acum se iese in strada pentru salarii si pensii platite cu banii muncitorilor germani, francezi, chinezi, ca pot si aia sa zica : de ce sa dau eu bani sa manance romanii banane si portocale pe rupte, producand nimic. FMI nu are bani, ii ia de la cei care fac ceva folositor si acestia isi vor cere banii inapoi, cu dobanda. De unde sa dai inapoi 76 miliarde de euro ? Ce vei face atunci ?

    Liberalii s-o lase mai moale cu cota unica. Daca ar fi fost asa buna n-o descopereau americanii in 200 de ani, desi au reusit sa trimita oameni pe luna si sa-i aduca si inapoi ?
    Pentru ca ei au impozit progresiv. Ei mai vor sa reduca impozitul. De unde mai ei bani pentru invatamant si sanatate ?

    Sa-l votam pe GEO, si cand va fi nevoie, ne luam si de el.

  35. fragmentariumpolitic Says:

    Lectiile primului tur electoral (2)

    Inflexibilitatea politica si consecintele ei dezastruoase. Al doilea “trofeu”, la fel de van ca si cel de “reformator”, cu care se lauda electoral Traian Basescu este intransigenta dusa pana in panzele albe fata de orice idee sau solutie care ar veni de la altii, iar nu de la el. Ca si prietenul sau politic, “comandantul” George W. Bush, capitanul Basescu macina resursele la moara orgoliului personal, izvorat parca dintr-un “amor fati” (Fr. Nietzsche), o dragoste netarmurita fata de destinul sau de carmaci providential, cu care nu ezita sa-si inceapa discursul electoral din confruntarea televizata cu ceilalti doi candidati. Nu numai ca arta compromisului, care este politica (Ion Iliescu), pare sa-i fie cu totul straina, dar fata de cei care pot face ca lucrurile sa iasa din impas impune o adevarata “spirala a tacerii”. Crizele politice curg una dupa alta, cu toate consecintele lor economice si sociale dezastruoase, dar noua oficial ne merge bine (sic !).

    Criza, marele adversar si aliat. Paradoxal sau nu, criza economica a provocat efecte duale in plan politic si electoral. Efectele sociale nemiloase au radicalizat stanga romaneasca, intetindu-i indarjirea si atacurile impotriva presedintelui si guvernarii de dreapta. Daca nu ar fi fost criza, trandafiriul Mircea Geoana nu ar fi avut nicio sansa impotriva portocaliului Traian Basescu, care ar fi castigat cu lejeritate al doilea mandat. Criza insa a produs imense frustrari si nemultumiri sociale, care nu vor putea fi “arse” decat prin schimbare. Este exact ceea ce a raspuns un consilier de campanie electorala al noului presedinte american la o intrebare damboviteana privind sansele candidatilor romani la prezidentiale: daca nu ar fi fost criza, Barack Obama nu ar fi castigat, deoarece iesirea din criza se face prin schimbare !

    Partide mari, armate mari. Primul tur a aratat fara echivoc faptul ca ideile si programele mari au nevoie de o sustinere politica pe masura, care nu poate fi oferita decat de partide puternice, cu priza la mase. Acest lucru s-a vazut clar din pozitionarea in partea superioara a clasamentului electoral a candidatilor apartinand primelor trei partide mari din politica romaneasca, care au absorbit majoritatea covarsitoare a voturilor. Candidatii partidelor de buzunar sau independent au obtinut scoruri mici sau chiar insignifiante

  36. nae8888 Says:

    De ce dupa trei zile de la vot n-am “scapat” de acel pahar mare, care n-are nicio legatura cu scopul referendum-ului, sub care e scris mititel REFERENDUM si ca nu “scapam” ? Normal era sa scrie mare doar “VOTATI LA REFERENDUM”, avea sens.
    Nu e vreo lege privind adunarea gunoiului care sa ne “scape” de aceste afise care acum nu mai au ratiune ?

    TV-istii ca deobicei bat apa-n piua despre viitorii ministri. Ei au ajuns deja acolo. Nu-i preocupa ca avem de ales mai intai presedintele, sa discute ce-au facut candidatii si ce-au de gand sa faca. Maaai, hai sa vedem ce facem cu presedintele intai si cum ne ramane timp ne repezim spre ministri.

  37. Sibilla Says:

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/25/ziua-internationala-pentru-eliminarea-violentei-impotriva-femeilor-da-si-pasa-cui-ar-trebui/

  38. cirlovacristian Says:

    Catre boboru’pesedist si penelist-adica ultrasi,fanatici si adepti:
    Prin capetele voastre intunecate(in mintile voastre)circula LIBER idei,care mai de care mai “constructive”.Ori sunteti loviti la tartacuta ori aveti buba la cap.

    1.NU mai amestecati politica cu politicile
    2.In 1992 cind Ion Iliescu(nu pesedeaua) a cistigat alegerile a avut o “strafulgerare”,din motive “educationale”(7ani de acasa,scoala si viata) a ales….un fel de pseudo-dictatura cu ceva “inflorituri” democratice,mai exact:
    a “ales” un prim ministru in persoana lu’ nea nicu votcaroiu(Nicolae Vacaroiu) si care la rindul sau a “ales” un guvern destul de tehnocratic fara prea multe influente politice adica da la partide/partid.
    OARE DE CE?
    “Casa” supravietuiesti ai nevoiea identifica/focaliza interesul national, de statistici si de politici de dezvoltare(viziune) iar Vacaroiu a cam intrunit aceste conditii si bineinteles ca a avut si “ajutorul” lui Ion Iliescu adica nu s-a bagat-probabil ca a fost unul dintre cele mai bune tandemuri.

    Ce se intimpla acum,adicalea in zilele noastre:
    1.politica s-a bagat peste tot(pina si in kkt)
    2.politicile sunt amestecate la gramada cu politica si doctrinele
    3.interesu’ national “ieste” pa persoana fizica si a disparut
    4.”comuniunile” si aliantele se fac pentru ciolan(bani,putere)
    5.au aparut manageri-unii profesori,altii parcangii,primari,gunoieri,etc…dar vezi doamne sunt manageri de “proiect”
    6…..etc…….

    Chiar nu-l inteleg pa Ion Iliescu cind a dat drumu’la “democratie”(adica la furat) si cind a acceptat asa ceva.In acea clipa eu consider ca a “pierdut” din vedere interesul national si ca a inceput sa “infloreasca” furtul,coruptia,spaga,smenurile,etc….
    Dupe care care au venit-politic- cei 30.000 de specialisti(?!?!?)care au avut de unde sa fure,dupe care a venit si alde nastase(tot politic) care a facut kkt-ul praf,dupe care a venit alde clica lu’ tariceanu care a dat cu musca da ciment si dupa care a venit si alde boc care a “spart”{in stinga si-n dreapta TOTUL.

    Credeti ca aceasta criza are coloare politica?
    Eu m-am cam saturat de politica in viata sociala si economica a ROMANIEI deoarece se vede FOARTE CLAR ceea ce a facut politica(partidele) si democratia(cetatenii) din acest stat.

    La guvernarea/administrarea ROMANIEI trebuie sa vina un om capabil-care nu are legatura cu manageriatul-care sa fie tehnocrat si care sa aplice politici de dezvoltare in favoarea tarii si cetatenilor.
    Ion Iliescu si Nicolae Vacaroiu-singurul tandem care a facut ceva pentru aceasta tara.
    Dictatorul si-a pierdut viata pentru datoriile efectuate si platite si care au ajutat la dezvoltarea ROMANIEI,iar “democratu'” de basescu traieste bine mersi,chiar foarte confortabil pentru o suma de datorii in detrimentul tarii si cetatenilor,cu datorii insumind dublu/triplu fata de anii 1980.

  39. nae8888 Says:

    Il auzii la TV pe TB povestind ce s-a petrecut la sediile lui Patriciu, Vantu, Voiculescu, pe sub masa, sus pe masa, fara transparenta, dar el a aflat, nu-i scapa nimic de unde nu-i fierbe oala. N-am auzit insa ceva si despre ce s-a peterecut la sediul sau. Nimic ? Nimic bun ? Nu stie, pentru ca era ocupat cu ceilalti ?
    BOC a declarat la TV ca acordul PSD, PNL, reprezinta pasaportul lui TB pentru Cotroceni (ca presedinte, presupun). Atentie carcotasi, mondeni, dupa 6 decembrie 09. Imi pare rau pentru el.

  40. ALM Says:

    Crin Antonescu se dovedeste a fi un mare politician! A reusit sa devina locomotiva PNL-ului in cel mai scurt timp si, aproape incredibil, s-a dovedit initiatorul unei politici care s-ar putea sa fie salvarea tarii noastre din crizele (de toate felurile) care ne sufoca. A dovedit ca stie sa lupte intr-o campanie, dar stie si cand lupta s-a terminat si trebuie sa treaca in echipa constructorilor (mai tineti minte din filmul Dacii – Dacule, armele au vorbit, acum avem de construit – si atunci erau probleme cu tatarii).

    Pana ieri eram trist ca n-a castigat Crin. Astazi am inteles ca a castigat! In calitate de presedinte nu putea sa faca mare lucru, in coalitie va putea face tot ce si-a propus! Si coalitia va avea sprijinul celor care conteaza si atunci cand este vorba de cladit: oamenii cu studii superioare!

  41. geotax Says:

    Postura de martir, aflat într-o permanentă luptă cu sistemul ticăloşit, nu-l mai prinde pe preşedinte. Discursul – învechit pe fond, dar primenit ca formă prin juneţea consilierilor săi – nu pare să mai ajungă în urechea internă a alegătorilor. E şi normal. Repetă o melodie la radio de dimineaţa şi până seara şi ai să produci doar un hit de moment. Atât. Mă aşteptam ca oamenii din spatele cortinei să vină cu ceva nou. Ceva care să inspire şi să multiplice mesajul. Până acum, avem parte doar de construcţii logice gen “atunci ai spus sau ai făcut ceva, azi spui sau faci altceva” şi, apelul la nemulţumirile românilor prin referendum. Păstrând nota, poate că era mai potrivit ca în loc de turul II al alegerilor prezidenţiale, am fi avut un referendum cu tema “Sunteţi de acord cu restul?”. Evident, era ales la categoria “ce mai rămâne”…

  42. nae8888 Says:

    Nu e bine sa-l obosim pe II (Ion Iliescu, precedentul presedinte al Romaniei) cu atatea tampenii, dar iata: TB zice la TV: … la sediul lui … (unul din suspectii usuali, “mogul”) “s-a discutat primul ministru” … Ce este in capul acestuia ? Primul ministru l-au propus spre desemnare, in persoana lui KJ, chiar lui, de multe ori in ultimele saptamani, deci il stia si el, ce-ar mai fi fost de discutat ? Pe cine incearca el sa mai manipuleaze ?
    Culmea e ca mai gaseste cate unul, chiar doi, cum vorbira unii prin telefon tot la TV, de prin Cluj care au votat pe C.A. in primul tur dar vor vota TB in urmatorul. Ce-o fi si-n capul alora ? Doar exemplul de aci ar fi suficient pentru un indemn sa-si foloseasca creierul in locul unui sablon, chiar daca e un pic mai greu, pentru a lua o decizie buna si nu una rea. Am remarcat ca postul TV a bagat in direct doi asemenea indivizi, unul dupa altul, desi multi ca mine ar fi vrut si ei sa-si spuna parerea, poate mai buna. Bine ar fi sa poti amenda orice actiune ce dauneaza celor pe care pretinzi ca-i servesti.
    Despre gandirea profunda a multor TV-isti vizibili, poate altadata, poate niciodata.

  43. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte Ion Iliescu,
    Doresc sa va spun ca sunt foarte bucuroasa ca PSD-ul a semnat acordul de colaborare cu PNL-ul.
    Doresc sa multumesc tuturor politicienilor din cele 2 partide care au facut singurul gest de normalitate posibil in aceasta situatie. Doresc sa multumesc tuturor politicienilor din cele 2 partide ca au trecut peste orgolii si au inteles ca Romania trebuie sa iasa din criza.
    http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/25/acordul-pentru-normalitate-s-a-semnat/
    Am scris o mica scrisoare catre simpatizantii liberali prin care am incercat sa le explic ca o alianta cu PSD-ul este o alianta normala si de bun simt. Multi tineri liberali au spus ca vor vota Geoana in turul 2, dar ca nu au incredere in unii lideri PSD-isti. Asta e e greu! Le este frica ca unii lideri PSD vor face excese. :(
    http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/24/mica-scrisoare-catre-simpatizantii-pnl/
    Nu cred ca v-am spus, eu nu sunt membru PSD, sunt doar o simpatizanta.
    Sunt una dintre acele multe persoane care va admira si va respecta. Sunt un om de stanga. Poate o sa ma inscriu in partid anul viitor, acum sunt ocupata sa imi caut de lucru, ca sunt somera de 3 luni.
    Primesc pe blog tot felul de intrebari, toti ma banuiesc ca sunt un membru important al PSD :)
    Cu deosebit respect

  44. societate Says:

    Vad situatia din tara noastra si ma ingrozesc. Oare unde vom ajunge? Va veni ziua in care ne vom putea bucura de viata fara grija zilei de maine? Va invit sa facem link exchange si sa comentam situatia studentilor: societate.wordpress.com…si nu numai.

  45. fragmentariumpolitic Says:

    Lectiile primului tur electoral (3)

    Inevitabila scindare a dreptei. Dupa cinci ani de exercitiu al puterii, al carui numitor comun au fost proasta guvernare si lipsa de transparenta, dreapta romaneasca este pe punctul de a intra in colaps. Revolutia portocalie, din 2004, care a adus-o la putere, atat la Palatul Cotroceni cat si la Palatul Victoria, lasa in urma ei, in 2009, un dezastru national. Cauzele si amploarea acestui sinistru economic si social trebuie privite insa intr-un cadru mai larg, ce tine de criza neoliberalismului in plan mondial si destramarea mitului privind asa-zisa autoreglare a pietei, fara nicio interventie reglatoare sau control public. Existenta unei pretinse “maini invizibile” ce ar asigura echilibrul automat al pietei s-a dovedit a fi falsa, aceasta nefiind nimic altceva decat o nevazuta mana pradatoare, a lacomiei si egoismului, ce distorsioneaza piata. Revenind, esecul candidatului PNL, Crin Antonescu, in primul tur de scrutin al alegerilor prezidentiale si predictibila infrangere a candidatului sustinut de PDL, Traian Basescu, in turul al doilea reprezinta o adevarata sirena de alarma ca vaporul dreptei, condus de acesta din urma, se scufunda. In asemenea conditii de avarie, liberalilor nu le-a ramas de ales decat intre a impartasi soarta taranistilor si a incerca sa se salveze, alegand schimbarea. Drept urmare, scindarea dreptei, prin ruperea lui Crin Antonescu si a PNL de Traian Basescu si PDL a fost inevitabila. Semnarea de catre PNL a acordului cu PSD de sustinere in ultimul tur a lui Mircea Geoana si de formare a unei majoritati social-liberale pentru scoaterea Romaniei din criza a fost un act de luciditate si responsabilitate.

    Solidaritatea si votul non-ideologice. Votul masiv pentru schimbare din primul tur a fost unul non-ideologic, venind din intregul spectru politic. Acest lucru este cu totul nou, in ultimii douazeci de ani, fiind vorba de un vot mai degraba economic, decat unul ideologic, dat pentru iesirea din grava recesiune economica. Romanii au constientizat ca succesul acestui gen de schimbare poate veni numai din unitate si solidaritate non-ideologice, ca “Forta Schimbarii” nu poate veni decat din “Romania Unita”. Intamplator sau nu, acest deziderat national a fost foarte bine sintetizat de sloganul de campanie al lui Mircea Geoana: IMPREUNA INVINGEM/INVINGEM IMPREUNA ! Fara indoiala, constructia unui asemenea tip de mesaj electoral reprezinta o alta premiera. Acest dublu joc semantic electoral, binomial si biunivoc, de deplasare egala de accente de pe solidaritate pe victorie si invers este fara precedent. Cum o strategie victorioasa nu se schimba, nu este exclus ca acest mesaj, pus in slujba marii schimbari economice asteptate de majoritatea covarsitoare a romanilor, sa-i aduca lui Mircea Geoana in turul doi un scor electoral cu totul neobisnuit (nemaiintalnit de la marea schimbare ideologica adusa de revolutia anticomunista). Pana la urma, este si acesta un mod de a arata (inclusiv celor care, in disperare de cauza, incearca o ideologizare virulenta a campaniei electorale, agitand fantasmele trecutului) ca alegatorii au inteles ca nu ideologicul, ci economicul trece prin stomac. Acesta este si motivul pentru care candidatul comunistilor consecventi/pur-sange, Constantin Rotaru (Partidul Alianta Socialista), a fost maturat de pe scena electorala din primul tur, la un scor insignifiant si umilitor, fara drept de apel (0,44% !).

  46. fragmentariumpolitic Says:

    Lectiile primului tur electoral (4)

    Iesirea din schisma geopolitica. Romania este, geopolitic, o poarta inspre doua lumi. Daca deschiderea totala spre Vest a facut-o sa devina ea insasi parte a acestei lumi, spre Est Romania continua sa ramana, de douazeci de ani, inchisa.

    In pofida reunificarii europene si, intr-un fel, si a lumii, prin incheierea Razboiului Rece, Romania ramane incremenita in proiectul ei de schisma geopolitica, de rupere de vecinatatea estica.

    In zadar presedintele american, George W. Bush, sfatuieste Romania aliata sa fie o “punte” intre Est si Vest.

    In van la summit-ul NATO de la Bucuresti aliatii isi invita marele partener de la rasarit pe pamant romanesc, pentru consultari si dezbateri, in semn de recunoastere a rolului geostrategic al Romaniei de veriga intre cele doua lumi.

    Fara niciun ecou dambovitean pare sa fi ramas si recenta premiera istorica, de comemorare comuna franco-germana a armistitiului care a marcat incheierea Primului Razboi Mondial, ca simbol al stingerii definitive a unei adversitati istorice, in favoarea reconcilierii si prieteniei pentru un viitor european colectiv.

    Inutil vom agita politicianist ideea cooperarii economice la Marea Neagra, pentru ca rezultatele acesteia nu vor fi cu adevarat palpabile atata timp cat vom continua sa stam cu spatele la Est… Efectele economice (factura la gaze, piata de desfacere etc.) nu par a conta, din moment ce pragmatismul american de tip “Business is business” nu este cunoscut la Palatul Cotroceni…

    Iar absurditatea acestei schisme geopolitice romanesti pare a continua, nu pentru ca am fi tara absurdului lui Eugen Ionesco, ci pentru ca artagoasa politica portocalie este opaca la noile realitati, perpetuand la nesfarsit stereotipul buricului pamantului in calea raului ce ar veni de la rasarit, intr-o lume care nu mai seamana in niciun fel cu cea de pana in 1989…

  47. ionita ion Says:

    Se pot fura sau nu voturi? Eu, cred ca da si inca cum! La aparatul politienesc pe care-l are canditadul Basescu si la cata prostie este in Romania, ca de multe ori zic ca ne meritam soarta, foarte usor se umfla numarul votantilor lui Basescu cu ceea ce am scris mai sus; avand un CNP si domiciliul luate de pe internet de ,,muncitori” bine platiti, trecuti in tabelul votantului cu concursul gras al unora si altora se pot impusca 600-700.000 de voturi ca popa. Sa ma contrazica cineva.

  48. ionita ion Says:

    Am stat de vorba cu un cetatean care a votat la o sectie de vot speciala si mi-a spus cum se procedeaza cu asa-zisul turism de vot: au fost contactati in zilele anterioare votului de un reprezentant PDL si i s-a spus ca daca voteaza cu Traian Basescu va primi 50 de lei noi, trei mici, un pahar cu vin, o galeata si mai stiu eu ce si, ca sa demonstreze acest lucru (ca a votat pe cine trebuie) i s-a dat un bulletin de vot stampilat cu Basescu, pe care va trebui sa-l introduca in urna sectiei de votare speciale iar buletinul de vot in alb, pe care-l primeste de la comisie va trebui sa-l inapoieze individului respectiv, urmand a primi banii si materialele promise, dupa aceasta operatiune. Simplu ca buna ziua si nici nu mai trebuie sa voteze a doua oara, pentru ca ar risca dosar penal sau amenda. Cred, ca acest caz (cazuri) este tabloul ideal, pentru a fura voturile cetatenilor cu mita asta electorala, care se practica de ceva timp incoace si de care nimeni nu se sesizeaza. Cred, ca merit un premiu, pentru aceasta informatie (chestiunea este, cine mi-l da). Daca nu credeti, va rog sa mergeti si sa reusiti performanta de a convinge pe cineva, dup ce iese de la vot ca ii dati dumneavoastra 50 de lei, daca va da buletinul de vot in alb. S-auzim numai de bine!

  49. ionita ion Says:

    Domnule Iliescu, am avut sau nu dreptate cu furtul voturilor? Diferenta dintre cei doi o reprezinta procentul fraudei. Problema este, ca s-ar putea sa se fi facut fraude din ambele tabere si atunci nu va mai contesta nimeni rezultatele votului. Nu scapam de Basescu precum dracul de tamaie. Ma intreb, cum a fost posibil, ca un singur partid sa invinga ditamai coalitia. Rusine!

  50. anaid Says:

    asta e un “before” cand ne spuneti o parere despre “after”?

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: