TV Antena3

 

Sambata 14 noiembrie, cu incepere de la ora 20,05, sunt invitatul emisiunii : “Q & A cu Alessandra Stoicescu” – la postul TV Antena3.

14 Responses to “TV Antena3”

  1. Sibilla Says:

    D-le Preşedinte Ion Iliescu,
    Succes! Vom urmări cu interes.
    stimă şi respect,
    Sibilla

  2. George Serban Says:

    Domnule Presedinte Ion Iliescu, voi urmari cu interes emisiunea. Intr-un registru mai destins poate veti explica de ce asa cum rezulta din inregistrarea de mai jos, dumneavoastra nu faceti parte din clasa politica, alaturi de Adrian Nastase si Mircea Geoana. Ati devenit, cumva, mogul si nu ne-am prins noi? Ori pe asta disperarea l-a innebunit complet?!

    Si intr-un registru serios, ca o favoare personala, poate explicati ca in mod eronat i se cere lui Traian Basescu sa raspunda la intrebarea: … unde este Flota? Raspunsul la aceasta intrebare l-a dat cu cinci ani in urma Parchetul general in rechizitoriul inaintat Inaltei Curti de Casatie si Justitie in fata careia Basescu s-a prezentat cu statutul juridic de INCULPAT. Intrebarea corecta care trebuie sa i se adreseze lui Basescu este de ce ii este frica sa se prezinte in fata Justitiei sa-si clarifice statutul de Presedinte-Inculpat? Ii este frica? Pentru ca pe altii ii trimite sfatuindu-i sa aiba incredere in Justitie! V-as fi recunoscator! Multumesc!

  3. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Voi urmari cu interes emisiunea.
    Dl George Serban este ca intodeauna pe faza….. deci dl Ion Iliescu si dl Hrebenciuc sunt acum in categoria Moguli. :) Ce face disperarea si frica din om?
    Cu deosebit respect

  4. Sibilla Says:

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/14/fariseul-basescu-cine-altul/

  5. krudus Says:

    D-le Presedinte, fireste ca in primul rand va doresc succes si la emisiunea de astazi si multumim pentru ce ati facut pentru Romania in Germania!

    Niciodata nu mi-am mintit parintii si cred ca am facut bine de-a lungul vietii.Nu voi fi nesincer nici fata de dumneavoastra, si va voi spune ca am urmarit “duelul de la Cluj intre domnii Basescu si Antonescu”.

    D-le Presedinte, daca impotriva d-lui Basescu a-ti fi avut dreptul dvs sa candidati nu imi faceam probleme, dar cand ma gandesc ca este randul d-lui Geoana, sa fie ucis in direct la urmatoare confruntare directa cu dl. Basescu, nu regret decat munca depusa de pana acum a domniei voastre.

    Dl. Basescu este bun, e cel mai bun dintre toti.E spontan , are o memorie fantastica, e 100% cel mai capabil sa castige chiar la scor.

    Dl Geoana este un tip fals. Orice novice ii citeste crisparea pe chip.Nu ne poate conduce, e prea slab.

    Daca era nominalizat dl.Cristi Diaconescu, ar fi fost sanse reale.Nu are bube in cap si nici nu are tendinte de-a trada vreodata interesele ………
    Dl Geoana, este perdant din start si cred ca isi merita soarta.

    Multa sanatate si succes in tot ce faceti !

    p.s- Cred cu tarie ca e mai bine sa fim sinceri si deschisi decat ipocriti si falsi.Mai devreme sau mai tarziu adevarul tot iese la suprafata.

  6. suntperfect Says:

    Imi cer scuze pentru discursul de la Cluj . Am fost mult prea grabit si emotionat – eram in fieful omului meu de casa – si am uitat sa-mi iau medicamentele ….Iarasi trebuie sa-mi cer scuze fata de cei doi mari oameni politici – i-am numit aici pe Ion Iliescu si Adrian Nastase , care , inainte de campania electorala din 2004 mi-au permis sa candidez , amanand procesul in care eram implicat . Bine ca m-am gandit sa-i rog sa amane putin chemarea mea la bara , pana dupa alegeri , chit ca nu m-am tinut de cuvant ! Mari oameni , mari caractere ! Sar’mana, boieri dumneavoastra !!!

  7. politicallyincorrectblog Says:

    Vedeti cum Base a scos-o la produs pe Udrea

    http://politicallyincorrectblog.wordpress.com/2009/11/14/sanii-elenei-udrea-folositi-din-plin-la-negocierile-cu-ppe/

  8. Victor Says:

    Krudus,

    Nu cred ca lucrurile stau exact asa cum scrii tu mai sus. Intr-adevar daca era un greu de talia lui Ion Iliescu, Geoana l-ar fi spulberat pe Basescu insa de invins o sa-l invinga si el. Am urmarit confruntarea de la Cluj dar eu nu-l gasesc asa de “bun” pe Basescu. Sigur, nu este fraier, a reusit sa pacaleasca suficienti romani in urma cu 5 ani si inca cum…dar acum chiar nu a excelat. S-a enervat, si-a aratat adevarata fata de om hain, ticalos…

    Basescu a jucat rolul greului si a incercat mereu sa-si desconsidere adversarul. Din pacate chestia asta i-a cam reusit, e drept. Probabil din aceasta pricina scrii tu ca este bun. Eu as spune ca Antonescu a fost putin mai slab decat ma asteptam dar nu a fost rau nici pentru el avand in vedere ca este prima oara cand joaca la nivelul asta. In schimb, Geoana are experienta, de-a lungul vietii a avut de-a face cu asa de multe marimi ale lumii incat nu cred ca Basescu ii va crea vreo emotie. In plus, cand va ataca Geoana nu o sa-i fie prea comod marinarului. O sa vezi.

  9. Sibilla Says:

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/15/ce-si-face-basescu-cu-duduia-lui-cariera-politica-incheiata-se-numeste/

  10. Mihnea Georgescu Says:

    Felicitări pentru emisiunea de la Antena 3! Acum o văd şi eu în reluare, sunteţi o Voce a Echilibrului, a Normalităţii. Sperăm că noul Preşedinte vă va semăna, sau va avea înţelepciunea să asculte de sfaturile dumneavoastră. Nu ne mai putem permite experimente gen TB.

  11. theodora0303 Says:

    Domnule Presedinte,
    Am vazut emisiunea.
    Felicitari!
    Pacat ca nu mai puteti candida.
    Basescu ar fi luat 5 % la alegerile astea. :)
    Cu respect

  12. dorucoarna Says:

    E bine ca dl. Geoana s-a detasat de cei doi oportunisti, daca vor confruntari televizate serioase atunci sa le organizeze serios si pe teme serioase! Amandoi au vrut o ocazie sa iasa pe sticla, dar niciunul nu a prezentat o viziune serioasa de viitor, un program complet, targeturi, prioritati si metode, au desfasurat o garagatza balcanica amestecand blondele cu agricultura, flota cu lecturile particulare, insuccesele cu insuccesurile, etc. Aproape m-au convins ca avem un basescu de azi si unul din viitor. Dl. Geoana trebuie sa se arate cat mai rigid, sigur de el si de ce spune, paternal, sa nu intre niciodata in mocirla morala in care va atrage basescu discutia, sa-i spuna mereu: ‘NU MA MIR, ATAT POTI !’, si sa-i prezinte lui basescu mereu nota de plata: ‘uite, atat a costat presedintia ta, atat a costat boc al tau, atat pogea, atat udrea, etc’.
    Sa-l intrebe pe basescu cine plateste nota! Mereu sa-l blocheze: ‘Nota, dle presedinte, ati uitat nota!’. Poate acestea nu vor ajunge la dl. Geoana si poate nici macar la staff, dar cam asa il vrem!

  13. krudus Says:

    D-le Victor, doar si din dorinta de-a nu-l supara pe
    dl. Presedinte Iliescu, vreau sa aveti dreptate !

    Stiti la fel de bine ca noi toti ca diplomatia, este mult mai confortabila decat viata interna a tarii.Cand discuti cu “marmi ale lumii” este simplu, stai cocosat si crezi ca ai si castigat ceva….
    Problema se pune cu cei mici asa cum sunt eu, noi astia care suntem mici dar multi.

    Dl. Basescu se vede de pe punte, este un dibaci carmaci la propriu si figurat.

    Dl Geoana, a pierdut insa si meciul de la Cluj ,chiar si prin neprezentare.Ca sa nu mai amintesc de recentul incident de la Iasi, unde a fost auzit jignind niste oameni care au indraznit sa-i reproseze ceva…..

    Sa mai stiti ca am citit cateva lucruri extrem de interesante pe blogul doamnei Anca Alexandrescu, fosta consiliera a d-lui Nastase.
    Initial i-am spus ca nu e corect cum procedeaza, macar din respect pt dl. Iliescu.Finalmente o inteleg totusi de ce a procedat renuntand la munca dansei de multi ani.

    D-le Victor, un om care tradeaza odata o face si a doua oara.Sunt oameni care te lasa sa zaci in plina strada si nici nu se uita la tine cum iti dai duhul…..De astfel de oameni, eu ma feresc.

    Trebuie sa stiti ca nu simpatizez cu partidul PSD sau alt partid.Am respect insa fata de oamenii Ion Iliescu, Cristian Diaconescu, Corina Cretu, politicieni care au dovedit in toti acesti ani ca sunt romani adevarati.

    Succes in tot ce faceti, si sa invinga cel mai sincer candidat !

  14. ema Says:

    Domnule Presedinte doresc sa va transmit sincere felicitari,pentru emisiunea de aseara.Daca viitorul presedinte al Romaniei ar dispune de jumatate din calitatile dumneavoastra, am depasi mult mai usor criza politica (provocata artificial) si am trai cu adevatat bine.

Leave a Reply

