OMAGIU

Ne-au parasit, aproape concomitent, doi prieteni – Ovidiu Musetescu si Radu Timofte – militanti activi ai FDSN, PDSR, PSD, investiti cu functii importante in stat.

Ovidiu Musetescu a lucrat inainte de 1989 si imediat dupa la „Uzinele 23 August”, fiind o vreme, si director economic. A fost deputat in Parlamentul Romaniei si Ministru al Privatizarii in Guvernul Nastase. La numai 54 de ani a incetat din viata  in urma unei grele suferinte provocate de un cancer pulmonar.

Radu Timofte – militar de formatie – in trupele de frontiera, a fost un membru marcant al organizatiei FSN din orasul Roman si judetul Neamt. A fost senator in mai multe legislaturi, presedinte al Comisiei de aparare, ordine publica si siguranta nationala din Senatul Romaniei . A indeplinit cativa ani functia de Director al SRI. De mai multi ani suferea de leucemie, boala necrutatoare, pe care desi a tratat-o l-a rapus.

Amandoi s-au bucurat de stima, aprecierea si simpatia colegilor – pe linie de partid, in cadrul Parlamentului si a institutiilor la care au lucrat.

I-am cunoscut indeaproape, am colaborat cu ei, mai ales cu Radu Timofte, in timpul ultimului meu mandat, cand era membru in CSAT.

Le voi pastra o amintire calda !

5 Responses to “OMAGIU”

  1. krudus Says:

    D-zeu sa-i odihneasca in pace .

  2. Sibilla Says:

    Dumnezeu să-i hodinească-n pace !
    Gândul meu, trist şi-ntrebător, a zăbovit azi pe-o imagine… Antonie Iorgovan… şi m-am încruntat a Cuvânt, căci nicio * boală * nu vine din… senin.. apoi, am zâmbit, la fel de tristă, dar am zâmbit Speranţei ce simt că Renaşte şi-am înţeles cât de SLABI sunt cei din umbră, cei ce * adună norii negri *, fie şi numai prin laşitatea la care se limitează neputinţele lor de-a proceda altfel, n-au argumente,lovesc.
    Concluzionând, nu vreau să cad în scenarită, nici să subliniez ceva anume, am spus numai ce-am simţit azi şi că zâmbesc, mă simt din nou puternică, utilă, şi-am priceput că Oamenii ce * s-au mutat pe Steaua lor *, ne sunt mai … repere ca niciodată şi tot azi, Echilibrul nostru al celor mulţi, n-a zâmbit, l-am urmărit la TV, semn că e mai aproape de noi ca niciodată !
    D-le Preşedinte, zic că nimic nu e întâmplător şi că Doamne, Doamne ne-a dăruit şansa de-a vă avea şi acum, mai ales acum, cu un anume scop, să fim numai atenţi şi să preţuim Darul, aveţi o Misie, aşa simt eu, că nu întâmplător aţi fost numit şi-aţi rămas Preşedintele Nostru de Suflet!
    Nu doresc să impresionez pe nimeni, nu am încă cu ce, am simţit nevoia să spun şi de această dată lucrurilor pe nume, în felul meu şi să vă mulţumesc că SUNTEŢI, atât.
    stimă şi respect,
    Sibilla

  3. O zi trista « Chirilă Bogdan Says:

    […] Ion Iliescu scrie despre Ovidiu Musetescu ! […]

  4. Sibilla Says:

    @kensei,
    Nema problema… nimic, sunteţi prea slabi… ;) :)
    Natrag la notiţe, nu mere cu sârbii, iar la uraniu, arsenic ,radu sunt imună, nu-ţi zisă … ştim noi două cine .. ?… ;) :)
    JOS PEDELACHEII !

Leave a Reply

