FORUMUL CRANS MONTANA

În perioada 23 – 27 iunie 2009 se desfasoara la Bruxelles lucrarile sesiunii anuale a Forumului Crans Montana.

Este o reuniune aniversara,  Forumul implinind in 2009 douăzeci de ani de activitate.

Eu am luat parte, începând cu anul 1991, la multe Reuniuni ale acestui Forum, atat la Crans Montana (in Elvetia), cat si la Reuniunile din alte locatii:  cele din Atena, Malta, Casablanca, Monaco.

In 1994 a avut loc o Sesiune a Forumului Crans Montana la Bucuresti, cu o participare numeroasa si care s-a remarcat, mai ales, prin întâlnirea pe care a prilejuit-o între Shimon Perez (atunci, ministru de externe al Israelului) şi Yasser Arafat (liderul Organizatiei pentru Eliberarea Palestinei) – care a fost urmata de procesul care a dus la constituirea Autoritatii Palestiniene.

Reuniunea din acest an are ca tema generala “Rolul international al Uniunii Europene si strategiile sale spre Est, Africa si Lumea Araba.

Voi reveni cu relatari asupra participarii mele la lucrarile Forumului Crans Montana.

2 Responses to “FORUMUL CRANS MONTANA”

  1. gabizicebine Says:

    va invit domnule presendinte ion iliescu sa viztati blog-ul meu
    FAC PRECIZARE CA NU VA CER NIMIC.
    http://gabizicebine.wordpress.com/2009/09/11/analize-politice/
    VASI RUGA SA FACETI PRECIZAREA DACA AM TALENT LA SCRIS
    AVAND IN VEDRE STARE IN CARE MA AFLU DATORITA BOLI
    NAROCUL MEU ESTE CA NU VREAU SI NICI NU POT SA-M DAU SEAMA
    DE GREVITTATEA VIETI MELE

  2. gabizicebine Says:

    Domnule presedinte ion iliescu imi cer mi de scuze ca am schimbat supiectul din ananalize politice in campania pentru alegelea presedintelui romaniei dar am considerat ca ii mai de actualitate de aceia va aparut pacigina goala cand ati actesat saitul
    cu respect dima gabriel ploiesti

    http://gabizicebine.wordpress.com/2009/10/12/campania-electorala-pentru-alegelea-presedintelui-romaniei/

Leave a Reply

