MARTISOR 2009

Martisorul este o sarbatoare specific romaneasca.

Celebrand un nou inceput, Mărţişorul reprezinta simbolul bucuriei, al tinereţii sufleteşti, al întâlnirii cu Primăvara speranţei din sufletele noastre.

In aceasta zi se ofera persoanelor de sex feminin marisoare, ca mici semne de apreciere. Traditia populara spune ca martisoarele sunt aducatoare de fericire si noroc.

Cu ajutorul “spatiului virtual” ofer UN MARTISOR tuturor doamnelor si domnisoarelor, insotit de cele mai calde ganduri si urari de bine

mare3670

LA MULTI ANI !

P.S. Am primit si eu un Martisor – astazi, acest blog a marcat cifra de 600.000 – numarul accesarilor. Multumesc colegilor de blog pentru interesul manifestat.

16 Responses to “MARTISOR 2009”

  1. Sibilla Says:

    Domnule Preşedinte Ion Iliescu,
    Ghiocei Doamnei Nina Iliescu, tuturor Doamnelor, în semn de preţuire :

    Pentru că tot tradiţia spune că în vremuri îndepărtate, cei mai bravi cavaleri traci primeau Mărţişor în semn de admiraţie şi ca simbol al înţelepciunii ( firul alb )bărbaţilor, vitejilor daci, daiele, le dăruiau acestora însemnul aducător de noroc … mai apoi, după ce v-a fi fost purtat câteva zile, Mărţişorul era legat de crenguţa unui copac de către bravul trac. Domniei dumneavoastră, un Mărţişor, cu mult drag, respect şi stimă :

    O Primăvară Luminoasă, zâmbitoare, bogată-n împliniri şi satisfacţii !
    Sibilla

  2. Victor Says:

    Din toata inima un martisor doamnei Nina.

  3. ancaf Says:

    reiau si aici urarea adresata doamnei dumneaovastra. si va felicit pentru martisorul pe care l-ati primit. la cat mai multe accesari! si la mai multe articole!!!
    o primavara frumoasa!

  4. cirlovacristian Says:

    La Multi Ani tuturor femeilor

  5. krudus Says:

    Cel mai frumos si sincer martisor , pentru distinsa Doamna Nina !

  6. anca Says:

    O primavara cat mai frumoasa si luminoasa si un Martisor cu noroc si sanatate pentru amandoi, atat pentru Dv., cat si pentru doamna!

  7. ioanastefan Says:

    Stimate Domnule Presedinte,

    Pentru d-na Nina Iliescu si pentru toate doamnele care citesc aceste randuri trimit un mic martisor.

    ‘’Am cautat in frigul iernii, in ceata din suflet o vapaie care sa ma incalzeasca. Sa ma atinga cu ardoarea ei…
    Am cautat un petec de pamant unde sa cresc, caruia sa ii apartin…
    Au trecut lunile, si parca tanjind la bucurie si la gratie, am iesit din zapada. Mic, firav, pur… Intr-un catun unde nici un om nu ma vede, unde doar din cand in cand mai trece cate un animalut. Nici macar o tiganca nu vine pe aici sa ma culeaga. As fi vrut sa fiu acum in mainile calde ale unei mame sau intr-un pahar cu apa in casa unor tineri, langa prietenele mele, viorelele…
    In toata nefericirea mea, bucurandu-ma doar de un fir razlet de soare, am uitat sa ma prezint Domniei Tale. Sunt eu, Ghiocelul. Si eu traiesc primavara alaturi de voi… Si eu va doresc mult soare si, o Primavara frumoasa!’’

    IAR PENTRU DUMNEAVOASTRA, UN SINCER LA MULTI ANI, PENTRU ZIUA DE NASTERE! PENTRU ZIUA DE MAINE, CAND VETI IMPLINI O FRUMOASA VARSTA, VA DORESC MULTA SANATATE, PUTERE DE MUNCA, LINISTE SUFLETEASCA, BUCURII SI SA VA PASTRATI ECHILIBRUL SI DEMNITATEA – NEALTERATE, CA SI PANA ACUM! SA FITI IN CONTINUARE UN EXEMPLU PENTRU POLITICIENII NOSTRI MULT PREA INCISIVI, SUBIECTIVI, REPEZITI IN A LUA DECIZII NESTUDIATE SI NEPOTRIVITE!

    Ioana Stefan

  8. stef36 Says:

    La Multi Ani , pentru D-na Nina si pentru Dv., o primavara cu bucurie si sanatate, pace in suflet, putere pentru viitor! Am pierdut omul care foarte mult timp a fost alaturi de mine si de cei doi copii, acum au copii la rindul lor! In aceste zile de primavara, cind florile se trezesc timid la viata, cind rememorez zilele senine din trecut, ma intreb?,, oare exista remediu pentru uitare? Nu , nu cred ca viata mai are rost cind unul se duce, iar celalalt se lupta sa mentina copiii pe linia de plutire ( psihic, sufletesc, material ) este cumplit ! Nu pot sa ma prefac, nu am fost un om cu credinta puternica in viata de apoi, iar acum, merg zilnic la locul unde este sotul meu, ma intreb <unde este puterea de altadata ?) Oare vor mai fi zile cind voi putea zimbi? Viata grea de acum, asa zisa criza financiara, economica, eu cred ca este si intretinuta artificial de unele puteri interesate sa distruga totul! Nu cred ca nu se poate face nimic pentru o redresare a economiei! Am fost tineri, am muncit mult, f. mult uneori munca patriotica dar seara eram fericiti cu copiii alaturi l Astazi ma gindesc ce fericiti am fi daca taticutul nostru drag ar mai trai! Nu cred ca se poate descrie starea de disperare la tot ce este in jurul nostru jalnic este acest inceput de an ! Am sperat atit de mult in1989 iar acum privim disperati cum se degradeaza totul ! Siguranta oamenilor, nivelul de trai, locurile de munca cu semnul somajului! Oare Domnule Presedinte
    nu se mai poate face nimic? DV.sunteti singura speranta a multor oameni
    care mai cred in aducerea pe linia de plutire a ideilor din trecut (prin acte
    normative, elaborate de PSD) sa trezeasca la realitate pe cei ce au uitat de idealurile din trecut, <munca, cinste, ordine,dreptate, dreptul de a merge pe strada fara sa te temi ca vei fi atacat)
    Domnule Presedinte Iliescu, imi cer scuze pentru aceste rinduri, grele,
    disperate, am vrut sa spun cu totul altceva, dar va simt sufleteste ca pe un frate drag, in durere uiti mereu ce doresti sa spui!
    Va doresc D

  9. stef36 Says:

    Va doresc DOMNULE PRESEDINTE ILIESCU pentru Dv. si pentru DOAMNA ILIESCU MULTA SANATATE SI FERICIRE !
    LA MU7LTI ANI!

  10. mirabela58 Says:

    Domnule Presedinte,va doresc ca viata sa va fie o vesnica zi de primavara!

  11. stef36 Says:

    3 MARTIE 2009 ! LA MULTI ANI DOMNULE PRESEDINTE ! VA DORESC SANATATE, MULTA BUCURIE IN VIATA, IN FAMILIE !
    MULT NOROC IN TOT CEIACE REALIZATI PENTRU ACEST POPOR !

  12. SorinPLATON Says:

    Cu ocazia zilei dvs. de nastere, in numele Asociatiei Cafeneaua Politica va urez SANATATE, LA MULTI ANI si un nou interval plin de impliniri!

    Cu stima,

    Dr.SorinPLATON
    pres.exec.Asoc. Cafeneaua Politica

  13. dyona2006 Says:

    La mulţi ani domnule Preşedinte Ion Iliescu, multă sănătate şi putere de muncă.
    Cu deosebită consideraţie,
    Celina Rusu

  14. Sly Says:

    la capitolul aniversari, doresc sa va urez pe aceasta cale un sincer si calduros La Multi Ani! Sanatate multa, fericire si succes in tot ceea ce faceti.

  15. hymalaya Says:

    La Multi Ani!

  16. Maria Barbu Says:

    Domnule Presedinte, va rog sa primiti un martisor de suflet din partea mea, cu un cald si tandru LA MULTI ANI!

Leave a Reply

