PE MARGINEA UNOR COMENTARII

 

I.                    …ACTIVITATI

 

 

Sibilla  – Situatia din Caras-Severin, descrisa de tine, nu este singura. Intr-adevar, din acest punct de vedere, PSD este dator sa introduca, in conditiile implicarii la guvernare, o nota de implicare si raspundere superioara fata de rezolvarea problemelor de acest gen. 

 

Proeuropa  Nu cred ca este corecta aprecierea ca Presedintele Vaclav Klaus ar fi “antieuropean” .

Si ca premier, si ca Presedinte de Parlament, si ca Presedinte, domnul Klaus a militat tot timpul pentru integrarea tarii sale in UE. A avut si are, insa, o atitudine mai rezervata, si uneori critica privind functionarea institutiilor europene. Si nu este un caz singular in cadrul UE.

 

emigrantul    Intr-adevar, nici Gorbaciov nu a inteles profunzimea proceselor ce aveau loc, de aceea a fost luat prin surprindere, in 1991, de puciul pus la cale de cei din jurul sau si apoi de procesul de destramare al URSS.

 

Cirlovacristian  este fortata legatura pe care o faceti intre violentele din Grecia si evenimentele din 1989.

 

Sibilla  Repet ce am mai spus, panica nu este cea mai buna stare de spirit. Din pacate, rezultatele alegerilor au creat un raport de forte care nu ofera nici o solutie stralucita. Este nevoie de rabdare, luciditate si inteligenta!

 

mirelateodorescu – Ai dreptate. Peste  toate se adauga influentele crizei financiare si economice mondiale. In privinta politicii de formare a oamenilor, deasemenea ai dreptate – lupta politica de la noi a agravat fenomenul de “improvizatie” in promovarea atat a liderilor politici cat si a managerilor din administratie.

 

 

II.                   “ COMENTARII LA… ACTUALITATE…”

 

Mihnea Georgescu  ma bucur ca te incanta vecinatatea celor doua doamne !

 Victor  comparatiile pe care le faci nu sunt fara temei.

 

Sibilla  cred ca pastrarea crezului politic si a sperantei trebuie sa ne insoteasca in orice imprejurare.

 

Ovidiu  nu cred ca “Ceausescu era manevrat” . Nu aceasta era problema. El a trait drama tuturor celor orbiti de putere.

 

Ancaf  ai dreptate in privintadisciplinei” –care isi are rolul si locul ei, in conditii normale. Aceasta nu inseamna insa docilitate, subordonare oarba, lipsa de opinie si de verticalitate! Iar “ILUZII” au animat intotdeauna gandirea si actiunea oamenilor ( dar nu cele desarte).

 

horya  – Va inteleg ingrijorarea. Sper ca ratiunea sa ne ajute sa evitam ce este mai rau.

 

Gabriela Savitsky  Iti inteleg trairile, sentimentele si zbuciumul intelectual. Eu sper ca, pana la urma, cu totii sa gasim sursele cele mai bune pe care ni le dorim. Stanga romaneasca, social-democratia autentica mai are multe de facut pentru a castiga constiinta oamenilor. Si, poate, inainte de toate – sa-si gaseasca exponentii cei mai credibili. Nu-mi recunosc virtuti de “magician”.

 

Ovidiu  nu mi se pare avenita stradania d-tale cu “asa-numita” reabilitare a lui NC.

 

Mark – Ar fi prea simplu si perfect nedemocratic – solutia propusa ca, acel ce castiga, chiar si cu un vot, ia tot.

 

Victor  Nu cred ca am spus ceva iesit din comun, dar, intotdeauna, in politica realismul este o conditie obligatorie. In SUA s-a scris candva o carte despre “mediocritatea celor alesi”, in care se punea intrebarea : de ce asa? De ce nu intrunesc adeziunea alegatorilor cei mai straluciti, cei mai dotati intelectual. Pentru ca, de regula, acestia nu reusesc sa castige increderea americanului mijlociu.

 

Cirlovacristian   Este intemeiata preocuparea dvs. fata de pericolul unui regim autoritar prezidential. Etichetarile jignitoare insa, indiferent la adresa cui, nu sunt  acceptabile.

 

globetrotter58  – din pacate, foarte multi pot fi cumparati, cu bani, sau cu pozitii avantajoase; aceasta nu motiveaza, ci din contra, impune rezistenta la acest fenomen si lupta neobosita pentru pricipii si cauze inalte.

 

ucleden  sper ca nu numai eu sunt preocupat de soarta PSD !

 

Victor  – Ai dreptate! Traian Basescu, de pe-acum isi pregateste campania pentru prezidentiale. Dar, eu cred ca tocmai aceste slabiciuni ale lui, apetitul pentru putere – vor fi antidotul pentru stoparea ascensiunii sale.

 

Cirlovacristian   Subiectul e de interes. Nu numai in ce ma priveste . Deseori ma gandesc. De ce aceasta campanie de denigrare, spre exemplu? A ideii de Revolutie (pentru ca ne aflam in preajma aniversarii), vehicularii cu obstinatie a ideii de « lovitura de stat » .De ce asa un titlu : « de la regimul comunist la regimul Iliescu » ? si unde bat ele !

 

In pregatirea celei de a XX –a aniversari a Revolutiei din Decembrie vrem chiar sa deschidem o dezbatere in jurul acestei teme a esentei revolutiei romane si a celor ce si-au asumat atunci riscuri si raspunderi. Ca si involutiile postrevolutionare, initiate de dreapta politica, spre exemplu actiunile de restauratie de genul « restitutio in integrum ». Pentru ca intr-adevar cei ce au iesit in strada in decembrie 1989 si chiar s-au sacrificat, pentru rasturnarea unui sistem si a dictatorului – nu au facut-o pentru a restaura realitati antebelice, pentru a inlesni unora sa-si recapete mosiile, castelele, fabricile, etc

 

 

Advertisements

36 Responses to “PE MARGINEA UNOR COMENTARII”

  1. emigrantul Says:

    1) Citat Ion Iliescu:
    “/Traian Basescu, de pe-acum isi pregateste campania pentru prezidentiale. Dar, eu cred ca tocmai aceste slabiciuni ale lui, apetitul pentru putere – vor fi antidotul pentru stoparea ascensiunii sale.”/

    Traian Basescu va iesi din nou presedinte, in 2009. Sondajul urmator nu lasa nici o urma de indoiala ca asa va fi.
    http://www.sondaje.php0h.com/prezidentiale3.php
    ================================================

    2) Citat Ion Iliescu:
    /”In SUA s-a scris candva o carte despre “mediocritatea celor alesi”, in care se punea intrebarea : de ce asa? De ce nu intrunesc adeziunea alegatorilor cei mai straluciti, cei mai dotati intelectual. Pentru ca, de regula, acestia nu reusesc sa castige increderea americanului mijlociu.”/

    Exista o metoda foarte simpla pentru ca cele mai luminate minti ale Americii sa iasa presedinti fara nici un fel de probleme: Atit Partidul Democrat cit si cel Republican trebuie sa apara doar cu candidati geniali, cistigatori de premii nobel sa spunem. Cetatenii. oricare ar fi ei, mijlocii sau nu, vor fi obligati fie sa voteze cu una din mintile luminate fie sa nu participe la scrutin si drept urmare unul din geniile in cursa electorala va iesi presedintele SUA obligatoriu.
    ==============================================

    3) Citat Ion Iliescu:
    Ovidiu nu mi se pare avenita stradania d-tale cu “asa-numita” reabilitare a lui NC.”/

    Ca sa verific sondajul realizat de Ovidiu, pun si eu, la adresa de mai jos, aceeasi intrebare referitoare la reabilitare.
    http://www.sondaje.php0h.com/reabilitarenc.php
    ==============================================

    4) Citat Ion Iliescu:
    /”emigrantul – Intr-adevar, nici Gorbaciov nu a inteles profunzimea proceselor ce aveau loc, de aceea a fost luat prin surprindere, in 1991, de puciul pus la cale de cei din jurul sau si apoi de procesul de destramare al URSS.”/

    Intrebare
    Dar dumneavoastra, domnule presedinte Ion Iliescu, ati inteles profunzimea proceselor ce aveau loc?

  2. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu,
    ce fel de pacat am facut daca am pus un sondaj ? e doar un sondaj nu am facut petitie.
    Am vazut cateva poze cu dumneavoastra impreuna cu Nicolae si Elena Ceausescu jucand ceva joc la Moldova si Delta in vara lui 1976, nu stiu ce joc era dar la mine pe blog am pus doua poze.

    Interesant totusi 55% zic ca DA pentru reabilitare!
    Mai bine puneam un sondaj :”Sunteti de acord cu rejudecarea lui Nicolae Ceausescu?”
    —————————————
    Rezultate sondaj

    Sunteti de acord ca Nicolae Ceausescu sa fie reabilitat?

    DA 56%

    NU 44%

  3. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    Din cand in cand mai primesc comentarii care va sunt adresate:

    “Stimate domnule Iliescu
    Daca azi se vor pune bazele cooperarii la guvernare si in parlament a celor 2 partide PDL si PSD, cred ca ar fi imperios necesar sa fiti prezent alaturi de conducerea PSD, chiar mai mult decat pana acum, pentru a le da sfaturile cele mai bune cand se vor face simtite magariile lui Basescu si ai lui, pentru a-i calma si a le da increderea in ei, sa poata trece peste adversitati si sa faca ce este mai bun pentru tara si romani.
    Nu stiu ce au scris in Pactul pentru Romania dar cred ca obiectivul major de data asta ar fi intrarea in spatiul Schengen si adoptarea monedei EURO.
    Masurile pentru indeplinirea acestor obiective cred eu ca sunt esentiale si inaintea altora.
    Cu stima
    Mugur”

  4. cirlovacristian Says:

    Asa este,am intrecut masura.
    Va multumesc pentru “limitare/atentionare”.

  5. mariusmioc Says:

    Domnule Iliescu, iar aţi pomenit despre principiul “restitutio in integrum”, iar mă obligaţi să vă amintesc: persoana care a consacrat legislativ acest principiu, promulgînd Legea 10/2001, se numeşte Ion Iliescu. Guvernul respectiv era al PSD-ului.
    Legea a venit după 4 ani de guvernare CDR cînd Legea 112/1995 nu fusese prin nimic atinsă, aşa cum de altfel şi făgăduise Emil Constantinescu (şi de această făgăduială s-a ţinut). Adică, Legea 10/2001 a redeschis o problemă care părea la acel moment închisă.
    Exact Legea 10/2001 a dat temei juridic pentru o avalanşă de acţiuni în justiţie. Erau înainte maxim 50 de cauze la CEDO pe tema proprietăţii, altele nu mai puteau fi căci expirase termenul, s-ar fi plătit maxim 10 milioane euro despăgubiri. Aţi vrut să evitaţi plata ăstor 10 milioane euro şi aţi dat o lege care costă statul 10 miliarde euro minim.

  6. Victor Says:

    Traian Basescu unificatorul! Este o chestie si asta trebuie sa recunoastem. Dincolo de patimi si gandire de suporteri ai echipelor de fotbal trebuie sa vedem semnificatia politica a acestei coalitii. Am inceput sa-l vad cu alti ochi pe presedintele Basescu. Nu este usor sa- realizezi o astfel de coalitie. Bravo Traian!

  7. Victor Says:

    PS. M-am sucit. Sper ca am si eu dreptul sa ma sucesc. Este la moda. Yoda zice ca nici TRU nu s-a aruncat de pe bloc…

  8. aglaiarosu Says:

    multumesc D-lui Presedinte Iliescu pt. timpul acordat raspunsului vis a vis de teza “cu oricine ai vota, votezi tot cu Licuriciul”. E drept ca in PSD (si nu numai) sunt curente de opinie si ca este mai sanatos asa decat altfel.

    Dar eu raman indoita ca Mos Ion Roata … mie mi s-a parut la un moment dat ca se crea un “spectru de culori politice” cu fata de (1) dreapta (PD), (2) centru (PLD), (3) stanga (PSD-Cluj) si (4) grup-social (Neptun) si care in esenta erau doar vanzarea aceluiasi produs, invelit doar in alt staniol.

    Ca votanta PSD sunt (tot in sensul de mai sus) dezamagita si ma retrag in barlogul meu decat sa mai dau votul sa-mi fie folosit pt. intrare in subordinea Licuriciului (sub reprezentantul acestuia pe Pamant: “unsul” Traian Basescu). Rezulta in acest context si cam care este impresia mea despre Geoana, pe care l-am perceput de la bun inceput ca pe un light-weight …

    In absenta unui pol-de-stanga (autentic de stanga si autentic romanesc !), voi vota cu PNL (si cu doctrina lor de inspiratie varza-de-Bruxelles).

  9. cirlovacristian Says:

    Dle.Ion Iliescu
    In legatura cu “fortarea” legaturii dintre evenimentele din Grecia-evenimente ce inca se desfasoara-si evenimentele din decembrie 1989,da este “putin” fortata dar in ambele cazuri ele au aparut pe “seama” nemultumirii cetatenilor si “greselile” autoritatilor.
    Dv.nu puteti sa “apreciati” nici verbal si nici scriptic vis a vis de “nesimtirea guvernului si PM Karamanlis” dar EU va pot spune ca acesti conservatori eleni apartin “marii familii EPP”-popularii cum li se spune-iar daca dv aveti posibilitatea sa treceti prin satele si orasele grecesti si sa si intrebati cetatenii greci ce “simt” despre guvernul si omul Karamanlis o sa ramineti “masca/stupefiat” cind o sa observati o foarte mare asemanare cu evenimentele actuale.In plus grecilor(majoritatii)nu le vine sa creada ca au “cistigat” alegerile cei de la Nea Democratia(Noua Democratie).
    Apropo stiti dv ce lozinca are poporul grec?
    LIBERTATE sau MOARTE

    Va multumesc

  10. globetrotter58 Says:

    Domnule Iliescu spuneti …”din pacate, foarte multi pot fi cumparati, cu bani, sau cu pozitii avantajoase, nu motiveaza, ci din contra, impune rezistenta la acest fenomen si lupta neobosita pentru pricipii si cauze inalte” nu pot sa recunosc decat ca teoria este foarte frumoasa dar pe de alta parte am convingerea ca o tara cu cat este mai subdezvoltata cu atat gradul coruptiei este mai mare .. (dealtfel am vazut zilele trecute un clasament in acest sens (cat de mult accepta firmele lor sa corupa) in randul tarilor dezvoltate si emergente care au investitii mari in strainatate si spre bucuria mea oamenii de afaceri cei mai reticenti in a corupe provin din Canada si Elvetia tari situate pe primul loc, pe ultimul Rusia iar pe penultimul China – ceea ce spune foarte mult despre calitatea oamenilor din aceste tari si vine si in sprijinul afirmatiei mele privitor la raportul dezvoltare/coruptie.
    Vad ca Victor crede in unificare referitor la PSD si PDL eu as zice ca in Romania ca o tara inapoiata in ceea ce priveste democriatia (vazuta ca un mod de implicare a societatii in ansamblu vizavi de problemele ei deci democratie participativa), orice alianta PSD + PLD + …. = LOVE(LE)! (am pus puncte puncte ca e valabil pentru orice formatiuni politice).
    Si stau si ma intreb de ce dumneavoastra ati acceptat in 90 sa propulsati o formatiune politica care stiati bine ca e plina de oameni fara caracter?

  11. deedee17 Says:

    Dumneavoastra puteti candida iar la presedintie? Mi-ar placea foarte mult si v-as vota fara sa clipesc, din tot sufletul .

  12. cirlovacristian Says:

    “Putin” cam fortata legatura dintre evenimentele ce se petrec in Grecia si evenimentele din Decembrie 1989?
    Probabil dar in ambele cazuri,aceste evenimente au aparut pe “baza” nemultumirii cetatenilor si greselilor/incompetentei autoritatilor.
    Guvernul condus de Karamanlis-adica de Nea Democratia(Noua Democratie) partid conservator din familia EEP-a mintit populatia si batjocorit-o.
    Grecii,ca si popor,nu au acceptat si nici nu vor accepta de buna voie si nesiliti ca aceasta natiune sa fie condusa de (pro)americani.Ei au fost si sunt considerati liberi(Libertate sau Moarte).Isi apara aceasta libertate indiferent de forma aleasa de aparare.
    Evenimentele din Grecia au aparut in urma unei demonstratii-destul de “pasnica”-cu privire la situatia economico-politica,cetatenii cerind “niste” drepturi de bun simt.Manifestatiile au degenerat in lozinci la adresa guvernului si a PM,iar autoritatile au luat masuri de restrictie.Manifestantii nu au acceptat si au fortat mina autoritatilor sa intervina mult mai in forta.In urma ciocnirilor dintre cele doua grupuri au rezultat si victime,in speta un baiat in virsta de 15 ani.Aceasta a fost scinteia pentru intreaga natiune greaca.Sa nu va inchipuiti ca PM Karamanlis sau ca partidul din care face parte a “reinventat” democratia sau faptul ca natiunea greaca este pasnica,dar viziunea de ansamblu a lui Karamanlis asupra democratiei este identica cu a lui Bush jr. si sr.(ce spune “iel” este foarte bine iar ce spun altii……neinteresant)
    O alta chestie vis a vis de familia Karamanlis este legatura cu “vinzarea” Ciprului care niciodata nu o sa fie uitata.

  13. Sibilla Says:

    Domnule Preşedinte Ion Iliescu,
    Vă mulţumesc frumos pentru răspunsuri.
    Da, PSD Caraş-Severin are datoria a se implica, cumpănind bine la tot ce demarează sau acceptă într-u liniştea sa, căci, are ” datorii ” şi datorii, vorbesc de nişte persoane ce au săltat în faţă mult, mai mult decât şi-ar fi închipuit, propulsaţi în fapt de către electoratul ce NU pe ei anume i-a votat ci care a votat încrederea acordată social-democraţiei şi lui Ion Iliescu, şi ar face bine să bage la tărtăcuţă şi să nu se mai grăbească a bate palma cu uşurinţă cu oricine la orice oră, altfel,pe noi cărăşenii ne doare pentru moment lipsa de responsabilizare a lor şi am să spun ca de obicei, cum mi-e firea, dezinteresul cras manifestat faţă de noi, cei ce i-am susţinut şi ei nici măcar nu realizează că fără mulţi din noi erau la împletit fulare cel mult, dar, pe stimabili îi va durea pe termen lung, atât de liung că-şi vor roade unghiile ce nu au prididit a le îngriji cu mare atenţie în ultimul timp (timpul cât ei îşi făceau manichiura, noi nu le-am înălţat ode, adevărat, nu avem de ce, dar le-am tot slăbit adversarii, recunosc au ba ) … Fac greşeli, nu dau încă semne de trezire, mai mult se complac a fi vasalii pedelacheilor din teritoriu, mulţumindu-se cred cu niscaiva posturi promise, viziune asupra consecinţelor greşelilor de-acum, ioc. Parcă-s înţeleşi, pot să zic că la noi coaliţia se făcu de nişte anişori şi mere treaba de-ţi vine să-i scarmăni de zece ori pe zi. Mă întristează când ştiu că sunt oameni ce ar face treabă bună şi au fost înlăturaţi, sincer, n-am încredere în falsităţile de care avem parte acum, i-a dresat oare tătucu Geoană, sau sunt ei cum sunt, dar ceea ce ne-am dori noi a fi, nu-s .
    Domnule Preşedinte, starea de spirit a noastră, a celor ce credem cu tărie în social-democraţia autentică nu e panica, nu, e o mare îngrijorare, neîncredere în cei ce au terfelit imaginea PSD, cameleonii şi baronii zmintiţi, ce nu văd dincolo de propriile persoane pentru care au făcut mari pasiuni, iacătă, mă repet, nu au viziune pe termen lung,dar deloc, neîncredere în Băsescu, neâncreddere în buna credinţă a celor ce acum trâmbiţează aşa zisa grijă a depăşirii crizei şi a bunăstării poporului, etc.
    Cu tot respectul, dar acest Băsescu e extrem de periculos, nu e de subestimat, lipsa sa de scrupule, comportamentul, manifestările sale, acţiunile sale dezlânate şi aparent fără noimă pentru cei ce nu-l cunosc poate, sau pentru cei ” dornici ” a-i intra-n graţii pentru atingerea unor scopuri personale, nu-mi inspiră nici un dram de încredere ci un mare semnal de alarmă. Băsescu e chitit pe obţinerea unui nou mandat cu orice preţ, dar cu absolut orice preţ , atât. Deşi previzibil pentru cunoscători,a reuşit să se strecoare mereu, e abil în a-şi crea avantaje din orice slăbiciune a oricui, e dat naibii de abil şi viclean, înţelept însă nu este, nu a fost niciodată. E nevoie de un om hotărât, ferm, mai viclean, mai abil ca el, şi desigur foarte lucid şi înţelept ca să-i pună capac acestui cameleon. Aceasta e opinia mea.
    Sunt absolut de acord cu domnia dumneavoastră, e nevoie de păstrarea credinţei, a crezului politic, a speranţei şi da înarmarea cu multă răbdare şi din nou da, inteligenţă. De-asta nu mă sfiesc eu a recunoaşte, iau notiţe, căci nu numai că am de unde şi nu-mi strică,dar vor fi extrem de folositoare.
    stimă şi deosebită consideraţie, Domnule Preşedinte,
    Sibilla

  14. Sibilla Says:

    @Victor,
    ”unificatorul ” ?
    Traian Băsescu e ghemon, nu unificator, el şi ideea de unitate într-u interesele şi bunăstarea poporului … recunosc, eu una nici în glumă nu-i subestimez aparenta hăhăială şi ” capacităţile ” de care dispune, mai ales că are ” resurse”, şi dacă-ar crăpa subit majoritatea ticăloşilor şi ticăloşiţilor, şi tot s-au născut şi se nasc pui de lele, trepăduşi … Să nu confundăm şmecheria cu înţelepciunea, nu se găsi încă unul care să-i dea cum trebuie peste , să nu spun ce, că nu-i oportun şi nici strategic, dar când i se vor da băsescului tăcerile în vileag, aşa ne-o piere nouă românilor cheful de glume … tăcerile lui sunt cele periculoase, nu mascaradele mai mult sau mai puţin publice. va trebui să aibă cel puţin doi contracandidaţi extrem de , să zicem dibaci în a-i ţine piept, ăsta e cu mult mai periculos decât se realizează, cu timpul îmi veţi da dreptate, acum, eu una nu mă amăgesc cu parfumul său de , chipurile ” unificator ” … ştim bine că nu face, nu zice, nu iartă, nu joacă, nu execută nimic întâmplător, e diabolic.
    Intuiţia şi ” simţul ” meu sibilinic îmi spune că-mi veţi da dreptate mai repde decât îmi închipui eu.
    respecte,
    Sibilla
    P.S. băse nu duce nici măcar mâna la frunte fără a avea ceva de urmărit, căştigat, manipulat, cam asta e părerea mea.

  15. emigrantul Says:

    Citat Ion Iliescu:
    /”cei ce au iesit in strada in decembrie 1989 si chiar s-au sacrificat, pentru rasturnarea unui sistem si a dictatorului – nu au facut-o pentru a restaura realitati antebelice, pentru a inlesni unora sa-si recapete mosiile, castelele, fabricile, etc.”/

    Domnule Presedinte,

    Cind ati citit la televizor platforma program a FSN care isi propunea la primul punct: “Abandonarea rolului conducator al unui singur partid si statornicirea unui sistem democratic pluralist de guvernamint.” la ce v-ati gindit exact?
    Mai precis, ce partide, cu ce orientari, credeati dvs. ca se vor forma. Erati constient, pe 22 Dec. 1989, ca prin renuntarea la rolul conducator al formatiunii politice unice comuniste ati dat, in fapt, mina libera renasterii partidelor istorice PNT si PNL, reprezentante ale intereselor bogatilor si dusmane de moarte ale ideii de comunism (socialism), adica inamici ai cetateanului obisnuit, ca sa fiu mai clar? Doreati, atunci pe 22 Dec. 89, instaurarea unui sistem capitalist pur asa cum exista si exista in tarile din vestul Europei?

    Prevad ce veti zice, domnule Iliescu, ca doreati instaurarea unui fel de multipartitism unde toate formatiunile politice sa fie ceva in genul social democratiei Suedeze, insa pina la clarificarea acestui concept care nu este limpede nici pentru dumneavoastra, ramine foarte ambiguu ce ati vrut sa realizati cu acea renuntare la rolul conducator al partidului comunist.

    Daca ar fi sa explic eu motivul real al punctului unu as spune ca l-ati pus acolo in mod partial involuntar, dictat oarecum de subconstient, doar pentru a fi sigur ca persoane cum sunteti dvs., cu mare talent de politician, sa se poata manifesta in voie.

  16. emigrantul Says:

    Citat Globetrotter:
    /”eu as zice ca in Romania ca o tara inapoiata in ceea ce priveste democriatia (vazuta ca un mod de implicare a societatii in ansamblu vizavi de problemele ei deci democratie participativa), orice alianta PSD + PLD + …. = LOVE(LE)! (am pus puncte puncte ca e valabil pentru orice formatiuni politice).”/

    Si ce intelegi tu prin tara avansata in ceea ce priveste democratia? Canada cumva?, un stat unde alegerile parlamentare si implicit cele pentru prim-ministru se tin anticipat cam o data la 2 ani din cauza interminabilelor scandaluri dintre politicieni combinate cu incompetenta primului ministru.

    Uite aici niste sondaje, date publicitatii ieri 14 Dec. 2008, care indica clar ce cunostiinte “bogate” au canadienii (in fapt o adunatura de emigranti) despre politica “propriului stat”. 51% nu stiu ca primul ministru nu este ales direct de catre cetateni. In provincia Quebec situatia este grava de tot, 70% fiind convinsi ca voteaza direct primul ministru.

    Pina acum vreo jumatate de an, daca m-ar fi intrebat cineva, nici eu nu as fi stiut sa raspund la intrebarile: “Cum este ales primul ministru?”, “Cine este seful statului? (Raspuns corect: Regina Angliei)”, “Este republica sau monarhie Canada (Corect: monarhie)”.
    http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/story/CTVNews/20081214/survey_canada_081214/20081214?hub=Canada&s_name=

  17. Victor Says:

    Sibilla,

    Deci inca nu te-ai inmuiat :)) As mai fi vrut sa verific in timp pana unde si pana cand dar las altora placerea de a-l sustine pe Basescu. Eu nu-l plac inca de cand era ministru al transporturilor. Consider ca alegerea pesedistilor de a se alatura pedeleului in coalitie slabeste forta sustinatorilor partidului lasandu-i pe acestia fara prea multe argumente in lupta politica. Am vrut sa demonstrez chestia asta dar tu si Carlova Cristian pe blogul meu (inca nu am verificat la Adrian Nastase daca m-a contrazis cineva) mi-ati stricat demonstratia asa ca nu mai are rost sa continui. Eram pregatit sa concluzionez : “ati vazut ca nu mai aveti argumente impotriva lui Basescu ?” ma bucur insa ca inca mai exista oameni care pot separa raul de bine.

  18. Gabriela Savitsky Says:

    Interesant este că în situaţia de “criză” pe care – cică – o vom traversa, “umflăm” guvernul, adăugând posturi de ministru şi ministru-delegat.
    Deci e criză de-adevăratelea. M-am convins.
    Apoi, împărţirea pe criterii politice a zonelor de influenţă administrativă va duce la întărirea unor feude.

    Vă mulţumesc pentru cuvintele frumoase; nu am cartea la îndemână acum dar o să scriu citatul acela din ea, după-amiază. Se referea la surâs. Nu la magie. Chiar că va fi nevoie de magie pentru a salva partidul… Dacă mai e ceva de salvat din el.

  19. Sibilla Says:

    @Victor,
    recunosc tot, numai la auzul numelui zăusului intru pe turaţii turbo, de asta zice tare bine Domnul Preşedinte, calm, răbdare, luciditate şi inteligenţă … uf, cameleonul băse bântuie şi bântuie şi bântuie … ce să mai zic, Dumnezeu să ne lumineze , căci nemuritor nu este, doar pe val, încă şi aceasta şi datorită slăbiciunilor alor ” noştri ” de care se foloseşte, trist dar adevărat, mda.
    La AN te-ntrebai direct dacă-l iubeşti pe zăusul tău :))
    Am zis, menţin, ghemon şi încă unul extrem de periculos !
    Sibilla
    @Gabriela,
    Oare voi fi nevoită să părăsesc ” judeţul lor ” ?
    Acu să vezi râuri de şampanie pe plaţurile cărăşene … silă mi-e Doamne ! Rămân bătuţi în cuie ăi mai ” destoinici ” şi Curtea de Conturi va ocoli ţinutul ca de obicei, zicea bine AN-ul, DNA, ANI, Curtea de Conturi, nu se iau de pretenari, ” divele ” şi ” prinţişorii ” vor deţine în continuare controlul, puterea e a lor, aşa-i.
    Zău nu plec, numai că voi fi cu minte, cuminte nu prea cred deşi, n-ar strica să cujet mai mult, un lucru e sigur, nu mă resemnez, ai să vezi, până la urmă nu va fi ca ei.
    Dacă-mi permiţi o glumă deşi nu ne arde, nouă, dacilor liberi, pe criterii politice ambele suntem nişte … ” vinituri incomode ”, dar aceasta ne stimulează şi motivează să ne păstrăm credinţa , nu avem voie să capitulăm, nu că ne-ar lua ei în seamă, dar, vom insista să recunoască, că, se poate şi altfel, că protecţia copilului nu e domeniu privat !
    Sibilla

  20. Victor Says:

    Sibilla,

    Am vazut ca tot tu ai combatut si la AN. L-ai speriat si pe Robozaurus, a dat bir cu fugitii. :))

  21. globetrotter58 Says:

    @emigrantul
    ar trebui sa intelegi ce inseamna democratia dar personal nu cred ca ai vreo sansa e prea greu pentru mintea ta …
    faptul ca nu au cunostinte bogate se datoreaza numarului imens de emigranti pripasiti pe aici in Canada, care in viata lor n-au priceput nimic asa ca nu ma surprinde acest lucru … e absolut firesc am mai spus “pe dobitoc nu-l vei face intelept tot asa cum pe mort nu-l vei intoarce de la groapa!”
    Iar cu dobitocii e inutil sa te compari si cu atat mai putin sa pierzi timpul asociindu-te cu ei !
    Cat priveste respectivele intrebari oricine aplica pentru cetatenia canadiana ar trebui sa le cunoasca se dau la test! apoi si copiii (cei care vor sa invete nu cei care trec prin scoala precum gasca prin balta) invata asta in scoala medie …
    nu-ti fa iluzii proportia prostilor in lume va fi intotdeauna covarsitor majoritara numai ca in tarile cu un sistem democratic performant sansa ca astfel de prosti sa conduca (politic dar si economic) e foarte redusa TOCMAI ASTA FACE DIFERENTA INTRE UNII SI ALTII!

  22. globetrotter58 Says:

    @emigrantul
    Si apropo de Senatul canadian dupa cum stii senatorii NU SUNT ALESI ei sunt numiti de Guvernator de regula la propunerea primului ministru si pot indeplini functia respectiva pana la 75 de ani ! (daca nu se retrag de buna voie) .. te-ai gandit intr-o tara cu o democratie slaba cum ar arata un astfel de senat si ce mafie ar fi acolo??

  23. cirlovacristian Says:

    @emigrantul
    Dle unde erai dumneata pina in decembrie 1989 si unde afli acum dupa decembrie 1989?
    Dv sunteti nascut si crescut in Romania?
    Parinti dv au trait in Romania?

    Un partid politic reprezinta o grupare de oameni ce au o anumita “idee” despre cum trebuie condusa o natiune/tara,iar dorinta afirmata/neafirmata a fiecarui partid politic este sa fie la guvernare,mai exact acesta este scopul primordial.
    Ce se stia pina in 1989 era faptul ca “oricit de mult iti doresti sa igenizezi o societate(formata din oameni),indiferent de forma de organizare a sa,NU SE POATE realiza in proportie de 100%” deci un risc exista dar este asumat.
    Daca nu ar fi fost libertate dupa 1989 situatia ar fi fost mult mai grea decit fenomenul Piata Universitatii.In alta ordine de idei,eu cred ca dl.Ion Iliescu a mizat totul pe ideea de consens national si totodata urmarirea interesului national.Domnia sa a crezut ca cetateanul din Romania este “disponibil” la capacitatea de a intelege o realitate si daca nu ma insel a “cerut” rabdare.Dupa cum stiti si dv “Romanu’ le stie pe toate” iar de rabdator este numai la biruri,taxe si preturi.Aceleasi “fabrici si uzine” existau si inainte de 1989(ba chiar mai multe) iar in ele lucrau aceiasi oameni(ROMANI) pot sa spun mai multi decit exista acum,in schimb “patronii” s-au schimbat.
    Istoria ne demonstreaza ca in orice forma de organizarii a societatii exista oameni ce se ocupa cu “uneltirile,subminarile,terorizarea” societatii respective.Ideea ar fi fost ca daca noi cetatenii Romaniei,indiferent de nationalitate,religie ,sex,etc….am fi fost cit de cit uniti si am fi “recunoscut” interesul national acum Romania ar fi avut un cuvint greu de spus.

    PS
    Sa nu intelegeti ca societatea umana organizata in sistem comunist/socialist nu greseste.Peste tot se greseste indiferent de timpuri,etc….idea ar fi “sa accepti schimbarea,sa “diminuezi” greselile si sa urmaresti interesul national”.Ideea de baza ar fi CAPACITATE exista dar POTI sau NU POTI.Nu prea exista jumatati de masura.

  24. geomarz Says:

    @ Emigrantul
    Stim aici, in Ro ca Canada (scuzati cacofonia) este dominion britanic iar dansii, locuitorii proprii nu o stiu ?
    Simpatic.
    La fel de simpatic ca si alianta asta PDL-PSD si cu turca politica pe care o joaca Stolo… Numit premier pe patru ani , cu mare fast, azi, si-a luat jucariile si … s-a retras… ;-)

  25. geomarz Says:

    @ Emigrantul
    PS Am votat toate sondajele.
    De ca am fost pe strada in ’89, nu mai are rost sa repet.
    Ca, multi n-au inteles jocul de atunci si pana unde avea sa se ajunga, imi amintesc de o situati hilara pe care o sa o povestesc pe blogul Emigrantul…

  26. Victor Says:

    Sibilla, legat de modul cum se sucesc oamenii in timp si de aprecierea ta sincera pentru Ion Iliescu hai sa-ti dau niste exemple:

    Mihnea Georgescu scrie anul acesta de ziua Presedintelui Iliescu:

    “Să trăiască Ion Iliescu, Singurul şi Adevăratul Preşedinte al Românilor! Cu ocazia zilei de naştere, vă doresc o sănătate de fier, minte limpede şi braţ puternic în lupta ideologică!

    Faptul că Bunul Dumnezeu v-a ţinut în viaţă până la această vârstă venerabilă de 78 de ani, este o dovadă că aveţi încă lucuri mari de făcut pentru Ţară. Vă apropiaţi de vârsta lui Moshe (80 de ani), care a pornit eliberarea Poporului Ales din Egipt. Eliberarea celor asupriţi şi obidiţi este aproape…

    Domnule Preşedinte vă dedic o frumoasă melodie româno-rusă, a nemuritorului Gică Petrescu, Bucureşti 1959: De la Moscova dragă să primeşti – Un salut, drag oraş, Bucureşti! În anul respectiv aveaţi vârsta pe care o am eu acum – 29 de ani.
    Lehaim şi să ne trăiţi 120 de ani!”

    Sibilla raspunde:

    sfinx667 spune: 
martie 4, 2008 at 12:55 pm

    “ma rog… sa-i dea Dumnezeu intelepciune… sa aibe putere sa aibe curaj sa accepte si sa-si asume greselile, sa aiba puterea sa-si suporte consecintele si de a se uita in ochii celor care le suporta de vor , de nu vor si sa aibe intelepciunea sa se ierte si sa accepte ca noi il iertam, dar, el ne ” iarta ” pe noi…”….
sezi bland ca si alt prese tot ase urari va primi, la randul lui…
Zamolxis ( Dumnezeu ) e Singurul si Unicul !!!!!…. cu tot respectul dar, urarile tale puteau fii simple, asta daca cu modestie te limitai sa serbezi o zi de nastere si.. atat.. ca prea suna a campanie electorala… ce Moise si ce Egipt… e blasfemie curata in cel mai pur grai romanesc…
Doamne Ajuta Romania!
SIBILLA”

    Deci cum este cu ” sa aibe putere sa aibe curaj sa accepte si sa-si asume greselile, sa aiba puterea sa-si suporte consecintele si de a se uita in ochii celor care le suporta de vor , de nu vor si sa aibe intelepciunea sa se ierte si sa accepte ca noi il iertam”??????

    Cum te-ai sucit legat de premierul Nastase am sa-ti raspund pe blogul lui pentru ca si pe tine te-a strans hainuta sa-mi raspunzi in doua locuri. :))

    Asta este cu suceala. Vazusi? :))

  27. cirlovacristian Says:

    Dle Ion Iliescu
    Timpul le “rezolva” pe toate.In timp cetatenii au simtit,simt si or sa simta “mina ce dreapta” a capitalismului salbatic-CRIZA.
    in decembrie 1989 a fost un moment de criza.
    Istoria o sa “aduca la cunostinta cetatenilor” ca ati fost un EROU-ati incercat sa scoateti Romania din criza.(Din punctul meu de vedere fostul dictator nu a fost asa de “negru” precum devenise in ultima perioada)
    In timp ce dv o sa fiti pe paginile cu eroi nationali (si probabil ca se va gasi cineva sa va ridice si o statuie) “iei” tot acolo or sa ramina,in josul paginii “trecuti” tangential prin “politica” dar “inscrisi” cu majuscule la sectiunea JEFUITORI,parveniti,persoane ce au subminat statul si structurile statului,etc…….
    Cu parere de “rau” pentru dv dar si EU cred ca a fost “probabil” o lovitura de stat dar organizatorii acestei lovituri au fost “iei” esalonul doi,adica cei ce au dorit din tot dinadinsul sa ajunga la putere.
    Fara sa vreti ati ajuns in mijlocul mijlocului lor iar la prima vedere nici “iei” nu au stiut nici ce sa faca si nici ce sa creada(de unde veniti,cine va trimesese,ce referinte aveati-erau intrebari la care “iei” ar fi trebuit informati).Se stie FOARTE CLAR ca la granitele tarii si in interiorul tarii au fost fel de fel de “atasati,turisti,specialisti,lucratori comerciali,etc…” si chiar si militari.Ca si principiu daca unui stat ii este respectat drepturile,acele “personaje” nu aveau de ce sa se afle acolo pentru un viitor moment dar cum acest principiu nu a fost si nici nu este respectat nici astazi atunci “iei” aveau un rost.
    Pe linga aceste aspecte si probabil si alte aspecte “netransmisibile” ,dv erati acolo iar daca ar fi fost vorba NUMAI de dv lucrurile se rezolvau simplu dar nu a fost sa se intimple asa caci in spatele dv erau MII DE OAMENI iar ca dv gindeau milioane.Probabil ca din acel moment “faptele” lor au luat o noua cotitura sub deviza “Vedem ce se intimpla si ne vedem mai tirziu.Acum trebuie sa ne salvam.Stergeti toate urmele posibile,pirjoliti daca este cazul” si cam asa s-au desfasurat si evenimentele.A fost necesar sa deschida un “iel” focul sau sa arate cu destu’ in genul “uite teroristu'”si potopul s-a coborit asupra civililor si militarilor.Au murit oameni,au fost mutilati oameni,etc…-neinteresant pentru “iei” caci scopul lor era sa ajunga sa puna mina pe putere,iar scopul scuza mijloacele.
    Lucrurile nu s-au oprit aici ba din contra,au urmat si generat actiuni de diversionism si chiar de terorism,dar nici atunci nu au reusit sa va inlature,ba mai mult dv aveati si o pozitie de “impotrivire”(nu doreati sa plecati de “buna” voie) iar atunci au trecut la sectiunea atacul la persoana si educatia dv.Daca ar fi putut sa va “cumpere” cu un pumn de galbeni ar fi fost usor dar au concluzionat ca sunteti destul de “principial” si nici nu trisati comparativ cu “iei” care se vindusera pe mai putin de un dolar si uneltisera,au dat foc,au mintit,au actionat in biserici,etc….Au actionat si pe la cei din jurul dv,respectiv colaboratorii.Culmea,cei mai multi au trecut la “echipa adversa” adica s-au vindut,iar altii au profitat de pe urma “invitatiei” adica “trebuie sa ma aleg cu ceva dupa cele ce am auzit”.
    Banii pe care “iei” i-au primit pentru serviciile aduse “clubului” nu pot sa-i spele de pacate.”Iei” tot vor mirosi de la o posta oricit de mult “pozeaza” in victime ale comunistilor,tranzitiei,etc……
    O alta chestie interesanta este faptul ca acest club care este format de “iei” si care sunt cetateni romani,a avut fonduri de “dezvoltare si sustinere” din alte tari “prietene”, care si-au dorit,prin intermediul acestor iscoade sa acapareze/subjuge aceasta tara.Fondurile au ajuns in Romania prin intermediul “investitorilor” care au subventionat actiunile conduse de “iei”.Oricum la acest capitol,intra bani in tara, dv nu ati fi putut sa va opuneti caci si dv realizati ca masa de oameni nu prea poate fi manipulata asa cu una cu doua si fara sa vreti ati acceptat inceputul privatizarii “guvernului Romaniei” si implicit a economiei.
    Au venit “unii” chiar si cu propuneri “indecente” altii cu rele intentii,etc… dar dv va gindeati ca o sa ajunga “ceva” si la amariti,iar dupa ce a ajuns cite “ceva” si la amariti,”iei” au decis ca sistemul bancar este falimentar si au actionat in consecinta,au falimentat banci dar cu simt de raspundere iar statul roman a incercat sa “plateasca” pierderile cetatenilor.
    In conceptia “lor”:
    Tot ce s-a intimplat rau ,se intimpla rau si se va intimpla rau in aceasta tara este vina lui Ion Iliescu.Sa presupunem ca ar fi adevarat dar “iei” doar au identificat RAUL si atit.In rest se pun in/la umbra “raului produs” de Ion Iliescu.Sunt ferm convins ca ati facut COMPROMISURI la viata dv si tot atit de ferm convins ca dv nu puteti fi COMPROMIS cel putin din punct de vedere financiar-nu cred ca sunteti actionar sau ca ati fi furat vreun siloz,vapor,fabrica,cont bancar,etc… educatia nu va permite acest amanunt.
    Sunt foarte multe de spus dar nu cred ca este nici momentul si nici spatiul in care ar trebui spus.
    EU CRED CA “IEI” VOR INCERCA TOT TIMPUL SA VA COMPROMITA INDIFERENT DE SITUATIE SAU PRILEJ DEOARECE “IEI” NICIODATA NU VOR AJUNGE ACOLO UNDE DV ATI AJUNS,ADICA CEL PUTIN SE POATE SPUNE CA ACTIUNILE DV. AU FOST EROICE COMPARATIV CU ACTIUNILE LOR CARE AU FOST ACTIUNI SUBVERSIVE SI DE TEROARE ASUPRA CETATENILOR ROMANIEI.
    MAI DEVREME SAU MAI TIRZIU MAREA MAJORITATE A CETATENILOR ISI VOR DA SEAMA CA ATI FOST UN EROU CE A LUPTAT PENTRU RECUNOASTEREA DREPTURILOR CETATENILOR ACESTEI TARI SI ATI OPUS REZISTENTA VANDALIZARII ACESTEI TARI.

    In decembrie 1989 cei ce au iesit in strada erau oameni simpli cu diferite stadii/trepte educationale,nu erau de factura “mosieri,castelani,ghiaburi,patroni”(eu cred ca astia erau in cada cu cerceafu’ pregatit)si aveau ca scop inlaturarea unui regim totalitarist de tip dictorial deoarece se saturasera pina peste cap de lipsa medicamentelor,alimentelor,energiei,etc…..care erau in principal orientate catre export.Dictatorul a avut sfatuitori de proasta factura iar daca el a avut o scuza ca inebunise vin si intreb de ce-i cintau in struna?
    Ori profitau de pe urma nebuniei lui ori “iei” insasi erau mai ticniti,nebuni decit dictatorul.
    Un om normal trebuie sa stie cind sa se opresca iar un om cu bun simt stie cind a venit momentul sa se opreasca.

    Va multumesc

    PS
    Omul cit traieste invata.
    Gresala este omeneasca.

  28. emigrantul Says:

    Citat: Geomarz
    De ce am fost pe strada in ‘89, nu mai are rost sa repet.
    Ca, multi n-au inteles jocul de atunci si pana unde avea sa se ajunga, imi amintesc de o situati hilara pe care o sa o povestesc pe blogul Emigrantul…”/

    Trebuie sa fac curat pe blogul acela deoarece in prezent il folosesc mai mult pentru a testa forma de aparitie a unor mesaje, pe care ulterior le repostez pe situl lui Ion Iliescu.
    Cum credeti, insa ar fi mult mai bine daca postati istorioara aceea direct aici pe situl presedintelui.

    Pentru Cirlova Cristian
    Am lecturat mesajul dv. (December 15, 2008 at 4:19 pm) si il voi mai reciti de citeva ori pina ii patrund sensurile. Sa nu ma intelegeti gresit insa stilul deosebit in care va exprimati, asa cum v-am mai spus-o, este dificil si am nevoie de reparcurgerea multipla a textului pentru a intelege cit de cit ce idei ati dorit sa comunicati.

    Pentru Globetrotter58
    Nu-ti mai raspund la postarea datata December 15, 2008 at 4:03 pm deoarece ar insemna sa-ti adresez cele mai urite vorbe pe care le-am invatat in anii scolii de la colegi (mai mari).

  29. Sibilla Says:

    @Victore,
    Eu, Sibilla, nu m-am sucit deloc, defel, înţeleg că mătăliţă din lipsă de altă ocupaţie probabil, şezi la cotituri şi scotoceşti prin arhive, etc., decizia, ta, sistemul tău de valori băiete.
    Să revenim, mă enervează la culme faptul că Mihnea, mereu asociază diverşi politicieni unor simboluri spirituale, unor zeităţi, am spus limpede, trebuia să se limiteze la urări de bine, pe când el, cum face o ” pasiune ”, cum, ” găseşte ” câte o divinitate încarnată pe mirişti mioritice, dar, văd că te prefaci a nu-nţelege, căci vrei tu musai să demonstrezi ceva ….Revin .
    Da, niciodată nu am ascuns faptul că i-am ” reproşat ” Domnului Preşedinte Ion Iliescu, faptul că a acceptat înjunghierea pe la spate şi instalarea pămătufului Geoană la conducerea PSD, că nu şi-a impus atunci argumentele cu care să-i fi izbit pe toţi trădătorii peste bot !
    Tu la ce buba faci referire, sau mai direct, ce ai fi vrut de fapt să auzi ? Îmi pare sincer rău că te-am dezamăgit, sunt câteva sute de oameni care mă cunosc bine şi ştiu că pentru mine alt Politician desăvârşit, altul decât Ion Iliescu, Nu există, poate de aceea, şi eu şi alţii ca mine, ne-am aşteptat ca domnia sa să fi rezistat Marii Trădări a zmintiţilor de atunci, mari şmenari şi acum. Repet, cred că te-a dus minte , ca să bravezi, la cine ştie ce minunăţii, nici nu mă miră, ştii de ce ? Tu nu mă cunoşti deloc, deci nici în măsută a mă judeca nu eşti. Sorry, dar ai tras concluzii greşite, nici nu e prima dată !
    Poţi să spui pretutinde de AN, sunt şi am fost mere singura care l-am măscărit când a greşit, singura care i-am reproşat în faţă că şi-a trădat la un moment dat mentorul şi inima mea nu-l iartă, caută în arhivă acolo şi găseşti, ce să-ţi fac, sunt un om cu coloană vertebrală nu fac parte din tagma lingăilor şi nici nu fac jocul nimănui . Sunt eu dintre cei cu periuţa pe acel blog, după cum bine ştii, Sibilla s-a certat acolo ca o leoaică pentru sârbii ei, Sibilla are alte păreri viz-a-viz de stimabilii Cavaleri de malta, Sibilla a fost singura care i-a atras atenţia AN-ului că nu dă bine la imagine descrierea croazierei în timpul inundaţiilor ce se abătuseră în ţară, Sibilla, a fost singura ce i-a spus AN-ului căe condamnat să câştige, dat fiind greţelile din trecut, şi absolut toţi ştiu la ce mă refer, numai tu faci pe prichindel. Am spus limpede, altul mai bun ca AN pe post de PM nu avem şi e cel mai nimerit la ora actuală, are potenţial, experienţă, e în stare. Asta am spus ţi menţin !
    Alte nelămuriri domnu Victor ??
    A, să nu uit, pentru că lucrez în schibul II un timp, îţi voi răspunde tirului mai târziu, să nu ai cumva îndrăzneala să mă dai dispărută din peisaj, nu te îngrijora, aci sunt ;) :)
    Da Victore, în opinia mea, Ion Iliescu a avut şi greşeli, a iertat foarte mult, a iertat şerpii ce l-au muşcat, eu sunt mai rea, nu iert , nu uit, nimic. Eu de exemplu nu aş fi avut puterea sa de-al ajuta de-a lungul anilor pe Pinochio, domnia sa a ajutat cu gându, inima, sufletul la partid, la PSD, la acestea fac referire şi da, menţin, urările adresate unui politician nu dă dreptul unui creştin a diviniza, Dumnezeu e Dumnezeu, politicianule politician, de aci proverbul : ” Să dăm Cezarului ce e al Cezarului şi lui Dumnezeu ce e al lui Dumnezeu ! ”
    Pentru orice alte nelămuriri, frământări, dileme, am spus, sunt aici, la ora la care sunt, Victor, nu am bonă şi da lucrez, dar sunt ”
    Bagă bine la cap, în cel priveşte pe Domnul Preşedinte Ion Iliescu până şi tu ştii foarte bine cât de mult îl admir, stimez ! Mica ta încercare de demonstraţie de acum, prin care urmăreşti să fii mereu number one, centrul atenţiei, buricul pământului, a reuşit să demonstreze exact ce te doare pe tine de fapt … Felicitări Victoraş, sincere, uite, dacă vrei, pe unde te ” văd ” am să-mi începtoate comenturile cu : Victor e cel mai cel dar am şi eu ceva de spus , ce zici, asta te-ar ridica în ochii … tăi ?
    Pune sabia la locul ei în teacă, ai ratat momentul …
    respecte Victor,
    Sibilla

  30. Sibilla Says:

    @Victor,
    Rugare

    Mai urât de cât sunt
    pot fi văzut
    Mai frumos nu!
    …mai sabie, da. Mai scut.

    Altfel am pierde bătălia,
    osul, artera,
    glia şi norul
    urâtul şi frumosul.

    Dă-mi Doamne victorie,
    ajută-mă să-mi înving duşmanii,
    pielea de pe mine, marginea,
    orele, anii.
    ( Nichita Stănescu )
    Cândva, vei pricepe, acum eşti orbit de cultul personalităţii, precum Narcis … sper să te poţi ierta, tu pe tine !
    Sibilla

  31. globetrotter58 Says:

    Emigrantule, uite ca eu iti raspund.
    Faptul ca tu esti un comunist desavarsit indoctrinat de ideile si metodele comuniste, care este o ideologie extremista ce nu are nimic de-a face cu democratia si inversunarea cu care refuzi sa accepti adevarul acesta iar pe de alta parte totusi esti la o varsta la care nu se mai poate spune « lasa ca e mic si o sa invete el cu timpul », m-a dus la concluzia ca nu te duce mintea sa intelegi democratia.
    Recunosc a fost o tragedie pentru tine sa nu ai de invatat de la cei din jurul tau decat injuraturi.
    Acum acest « non-raspuns » al tau denota si lasitatea de care dai dovada lasitate pe care am intalnit-o la multi semeni de-ai tai, vezi tu esti educat si nu injuri, dar doar si faptul ca gandesti sa injuri denota neputinta care caracterizeaza oamenii marunti ce nu au argumente …
    Aceasta lasitate a molipsit natia romana in anii totalitarismului si a constituit temelia pe care nonvalorile comuniste si-au creat puterea! Nici astazi nu-i vei vedea sa recunoasca concret unde au gresit fiecare in parte si iti vor sustine cuvantari siropoase despre generalitati in spatele carora ca orice lasi ce sunt incearca sa-si ascunda faptele .
    Fata de astfel de oameni n-am avut niciodata atractie, am acceptat ca exista si i-am privit ca pe o atentionare pe care Dumnezeu mi-o face in permanenta “NU FII CA EI!”.
    Si ca sa-ti mai aduc un argument la afirmatia mea cat de las esti, cu ceva timp in urma am fost pe site-ul tau si era acolo o postare a ta referitoare la faptul ca tu spre deosebire de multi alti romani recunosti ca ai un job ca gunoier (personal nu vad nimic rau in asta!) si ca argument puneai si o poza pe care ti-o facuse un prieten. Am avut curiozitatea sa descarc poza si s-o maresc si nu m-a surprins faptul ca chipul tau era acoperit deci lasitatea din tine te-a indemnat sa nu iti arati chipul ! Asta denota perversitatea sufletului tau, ii critici pe altii si tu esti lafel ca ei ba mai rau.
    Tot ce-ti spun aici nu o spun cu ironie ci direct fara menajamente, pentru ca stiu ca viata e mult mai dura decat poti crede iar ea nu iarta niciodata pe cei inadaptabili ca tine.
    Ramai cu bine in mediocritatea lumii tale.

  32. Victor Says:

    Sibilla,

    Ma rog daca este sa sucesti sensurile poti spune si ca de fapt in comentariul citat mai sus ii urai “La multi ani” presedintelui ceea ce ti-a scapat la vremea respectiva dar nu stiu de ce , sunt convins ca nu se va mai repeta. :)) Daca ai curiozitatea sa te uiti la comentariile de la articolul lui Mihnea cel la care fac referire ai sa vezi ce scriam eu pe vremea aia. Dar tu nu intelegi esenta si continui sa persisti in minciuna si in prefactorie. Nu inteleg de ce.

    Eu am recunoscut pe nenumarate bloguri ca in ’90 l-am sustinut pe Campeanu, in ’96 am sarit in sus de bucurie ca a castigat Constantinescu (este drept ca am topait de bucurie si cand a incetat mandatul :)) ) s.a.m.d.

    Cand mi s-a parut ca Presedintele Iliescu procedeaza gresit am scris, l-am acuzat si nu fara temei spun eu ca s-a inconjurat desori de oameni construiti dupa tipicul tau, etc. etc. nu are rost ca sunt recunoscut in acest sens.

    Nu inteleg de ce tu vrei sa pozezi in ceea ce nu esti, ce foloase iti aduce. Plimbarea moca in spatiul Schengen sa te fi pornit in asemenea hal incat sa crezi ca esti aproape de ciolan? Intreb nu dau cu parul. :))

    Dar hai sa incetam. La Nastase mi-ai raspuns altfel, nu ai sucit-o acolo ma ameninti cu dezvaluiri soc :))))))))))) . Ma mir ca nu ai sucit si sensul comentariilor in care il balacareai pe “bombonel” cum scriai tu , ca la usa cortului.

    Legat de arhiva ta, te rog pune-mi pe mail la dispozitie scrierea sau scrierile care ma incrimineaza drept agent anti-Iliescu sau anti-Nastase si eu iti promit public ca exact asa cum mi-o trimiti, o public pe blogurile celor 2.

    Vad ca nu intelegi deloc ca pe mine NU MA INTERESEAZA!!!

    Hai succesuri si lasa-ma acum ca nu eu am inceput asa cum fals ai scris pe blogul lui Nastase. Iti repet, nu imi place caracterul tau, te ignor, ignora-ma. Insa daca nu incetezi mai am si altele pentru ca spre deosebire de tine eu ma pricep.

  33. emigrantul Says:

    Globetrotter58 – un luceafar de internet

    Parcurgind comentariile lui Globetrotter58, devin din ce in ce mai sigur, pe masura trecerii timpului, ca userul in cauza are serioase probleme in ceea ce priveste autoevaluarea imaginii sale despre el insusi. Am inceput sa ma indoiesc de faptul ca acest individ este perfect sanatos psihic. Mai degraba, avem probabil de-a face cu un schizofrenic.
    Globetrotter58, comentariile tale nu numai ca nu indica vreo minte comparabila cu cea a Luceafarului ci chiar tradeaza vizibil o persoana cu inteligenta mult sub medie, pentru a nu folosi un termen dur.

    Citat Globetrotter58:
    /”Emigrantule, uite ca eu iti raspund. …
    Ramai cu bine in mediocritatea lumii tale.”/

    Asta suna foarte asemanator cu:
    “Traind în cercul vostru strimt
    Norocul va petrece,
    Ci eu în lumea mea mă simt
    Nemuritor si rece.”

    (Mihai Eminescu)

  34. Jasmina Says:

    @Victor,
    poate că eu mă mulţumesc să rămân curată şi … limpede, desupra prafului de nouri, vei înţelege cu timpul;
    Succes şi numai bine !
    În rest, PUNCT.
    Sibilla

  35. Jasmina Says:

    P.S. e doar o problemă cu avatarul, o voi remedia .

  36. Jasmina Says:

    P.P.S. Observ, testez, de multtimp, tare multe, şi-am învăţat din toate, de la toţi, celor ce se simt superiori, căci eu învăţ şi de la firul de iarbă şi de la munte … şi-am ajuns la o concluzie :
    Ipocrizia este un viciu privilegiat, care astupă, cu mâna ei, gura tuturor şi se bucură în pace de o impunitate suverană. ( Moliere )
    ACUM cred, simt, ştiu … cum a tresărit Ion Iliescu, astfel a simţit şi domnia dumnealui gustul amar al falsităţii,de prea multe ori, de la prea mulţi, în atât de multe moduri şi, a iertat, şi s-a înălţat deasupra … colbului ..
    Mă simt bogată-n starea de furnică, pentru că ea furnica poate duce-n ” spate ”, atât de multe , sunt pe drumul bun.
    Sibilla

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: