COMENTARII – 21 august 2008

 

 

Ovidiu  si Presedinte al Boborului –  repeta intrebari, privind Revolutia Romana, la care am raspuns nu o data ! (confuzia intentionat alimentata despre REVOLUTIE si nu “rivolutie” si “lovitura de stat”; despre teroristi, despre rolul Generalui Stanculescu, etc).

Va recomand sa cititi mai atent textele pe care le-am prezentat pe blog. Printre altele, interviul pe aceasta tema, publicat de ziarul “Adevarul” : INTERVIU CORINA DRAGOTESCU *2003 .

 

Dupa cum am promis, in curand voi publica “Stenograma discutiei cu Comisia Senatoriala” (publicata cu ani in urma sub titlul: “ Revolutia traita”) – care cred ca va da deasemenea raspuns la multe din intrebarile formulate.

 

 

Victor  care este foarte bine informat, a prezentat corect unele aspecte ale acestor evenimente.

 

Chiar sa fi vrut, nici Generalui Stanculescu, nici un alt militar, nu ar fi putut sa instaureze o dictatura militara. Nici armata nu ar fi cuplat la o asemenea actiune. Mai ales dupa moartea anuntata a Generalului Milea, armata a trecut fatis de partea Revolutiei. “Armata e cu noi!” – reflecta o stare de fapt.

 

Dupa fuga lui Ceausescu s-a creat, de facto, un vid de putere, iar aparitia Comunicatului CFSN a marcat afirmarea noii structuri provizorii de putere. Din acel moment si armata, in mod legitim, a trecut in subordinea CFSN.

 

 

Aviaxis vorbeste despre existenta nostalgicilor, desi nu cred ca cineva ar dori reintoarcerea la un regim nedemocratic de genul celui de dinainte de 1989. Insa, din pacate, sunt atat de multe surse de nemultumiri incat acestea alimenteaza si nostalgii de acest fel.

 

 

Stef36 – reaminteste complexitatea situatiei create dupa Decembrie 1989, ca si starea de spirit si incrancenarea cultivata in  Piata Universitatii in 1990.

 

D-sa se intreaba, pe buna dreptate, cine este interesat sa mentina in continuare aceasta stare de spirit. Este cred o expresie a “primitivismului” in care inteleg unii logica luptei politice si a libertatii de exprimare.

 

 

sfinx667  sufletista ca intotdeauna intelege, ca adesea, unele intrebari nu reflecta dorinta de informare, ci reprezinta un mod de incitare.

 

Presedinte al Boborului  sunt de acord sa ne concentram discutia asupra temelor actuale. Pentru o exprimare corecta, eu sunt de acord ca sunt om de stanga,  dar nu stangist.

 

aviaxis  raspund intrebarilor adresate:

1.- Nu cred ca sistemul de imunitati existent la noi este diferit de ceeace exista in cele mai multe tari europene. Nu suntem originali. De la ei ne-am inspirat. Redactarea Constitutiei in 1991 s-a facut si prin consultarea expertilor Consiliului Europei.

 

2.- “Bomba lui Geoana” nu este decat un raspuns la Campania sustinuta, mai ales, de reprezentantii PD-L. Daca vreti – sa desfiintam toate imunitatile, incepand cu cele pentru seful statului!.

Cred ca, pana la urma vom ajunge la o solutie rationala.

 

3.- Adrian Nastase are, in felul sau, dreptate sa reactioneze cu mijloace de autoaparare, la un atac concentric, vadit unilateral.

 

Esential este sa gasim calea eficienta de depolitizare a justitiei si de crestere a eficientei ei.

In 2003, la modificarea Constitutiei s-a introdus, in acest scop, un capitol distinct privind Rolul Consiliului Superior al Magistraturii .

In 2005, majoritatea fragila a noii guvernari a impus la limita pachetul de legi privind justitia, prin care a reintrodus practica numirii conducatorilor procuraturii, la propunerea Ministrului Justitiei.

DNA  a devenit in mod evident un instrument de actiuni bilaterale.

 

emigrantul la tema datoriei externe si orientarea gresita a lui Ceausescu in aceasta problema nu am de adaugat celor ce le-am spus anterior. Aprecierile dvs. despre Canada si Montreal sunt subiective si neconforme cu realitatea. Canada este o tara dezvoltata. Dar nu este nici ea ocolita de efectele polarizarii sociale pe care o genereaza economia de piata.

 

SorinPLATON  – sunt de acord cu aprecierea ca situatia geopolitica la nivel mondial s-a  agravat. Conflictul din Georgia este o reflectare a acestei situatii care risca sa escaladeze.

In aceste conditii, politica noastra externa trebuie sa fie mult mai nuantata si activa.

 

Cezar Pesclevei  Nu stiu de ce va mirati!

 

Instalatorul – fenomenele despre care vorbiti (COTETUL POLITIC ROMANESC) sunt exacerbate si de unele posturi de televiziune care intretin o stare de spirit tensionata in goana dupa “senzatii”.

 

Ancaf

Victor

 

Am inregistrat si eu, cu regret, drama pe care o traieste talentatul nostru gimnast Marian Dragulescu. Este si aceasta una dintre explicatiile esecului sau la Olimpiada, desi a executat doua exercitii de mare complexitate, atat la sol cat si la sarituri, care i-ar fi asigurat locul meritat pe podium

 

 

 

 

Advertisements

49 Responses to “COMENTARII – 21 august 2008”

  1. emigrantul Says:

    Am urmatoarea dilema in legatura cu dezbaterile, de pe blogul lui Ion Iliescu, privind evenimentele din Decembrie 1989:

    “Comentariile userilor se repeta periodic deoarece Ion Iliescu face mereu aceleasi afirmatii sau Ion Iliescu face mereu aceleasi afirmatii deoarece comentariile userilor se repeta periodic?”

  2. emigrantul Says:

    Citat Ion Iliescu:
    /”sfinx667 – sufletista ca intotdeauna intelege, ca adesea, unele intrebari nu reflecta dorinta de informare, ci reprezinta un mod de incitare.”/

    Domnule Presedinte,

    V-am repetat-o adesea. Sunteti victima lui “Mihnea Georgescu” una si aceeasi persoana cu “Victor” si “sfinx667”. Individul asta are un mod diabolic de a va manevra si induce in eroare. De ce? Pentru a primi aprecieri din partea dvs. Nu traieste pina nu-l aprobati cumva.

    Nu va dati seama deloc cum actioneaza:

    1) Face mereu afirmatii care va sunt pe plac, copiind pur si simplu idei intregi din unele comentarii mai vechi ale dvs..
    2) Ataca userii, ce va adreseaza intrebari oarecum incomode, erijindu-se periodic in avocatul lui Ion Iliescu. Mereu apar, in mesajele sale, formulari de tipul: “Catre utilizatorul x: Presedintele a precizat clar ca” urmat de o ploaie de argumente care nu fac altceva decit sa repete propriile dvs idei.
    3) Daca se vede incoltit pune clonele la treaba, de ex., “Victor” il apara pe “sfinx667” si invers, uneori repetat in aceeasi pagina.
    4) Se autoataca pentru a crea confuzie si a determina lumea sa creada ca
    “sfinx667” si “Victor” sunt oameni diferiti.
    5) Isi atribuie, merite, calitati etc., pe care nu le are, cum ar fi spre exemplu: “Participarea sa la Revolutie”. Nu avea cum sa aiba vreun rol responsabil in 1989 deoarece avea sub 11 ani.

  3. leo Says:

    Atent la nuanţe ca întotdeauna!
    Cam aşa se-ntâmplă: în vreme ce unii pun suflet în tot ceea ce fac, alţii pun doar… suflu… şi dacă le mai şi cade vre-un trombon prin mână… să te ţii! Că doar ni-s ţara Trompetei Carpaţilor, în care e uşor a scrie versuri când nimic nu ai a spune…
    Sibillino, nici că-ţi puteai tălică dori mai bun cuvânt de drum bun la plecarea în zbor spre puiul de-ţi face în acest weekend niscai anişori!
    La mulţi ani, puiului Zoran al sufletului ce trebuie că eşti! Apăi dacă Stăpânul poreclelor a zis asta, musai c-aşa trebuie să fie! Geonelu ştie… ;)

  4. Mihnea Georgescu Says:

    Domnule Preşedinte,

    Stimaţi Colegi,

    Observ cu îngrijorare o tendinţă periculoasă a unor comentatori de pe acest blog. Din acest punct de vedere problema ridicată de Sybilla Sfinx este reală!

    Se tinde să se cantoneze discuţia în trecut, asupra unor chestiuni care mie mi se pare că ţin deja de domeniul Istoriei – Revoluţie, Mineriade etc. Este firesc să vrei să te informezi chiar de la “sursă,” cu privire la anumite aspecte mai puţin cunoscute ale Istoriei. Greşit este însă să te acuzi şi să te cantonezi în trecut. Această atitudine este, din păcate, specifică dreptei de la noi şi de aiurea.

    În ceea ce mă priveşte, l-am considerat întotdeauna pe Ion ILIESCU un om al VIITORULUI, sau cel puţin al MOMENTULUI, înţeles în sens providenţial.

    Domnul Preşedinte este amabil şi încearcă să facă lumină în nişte chestiuni complicate precum Revoluţia şi Mineriadele, evenimente în care a fost actor direct implicat. Dar pentru mine, şi vorbesc ca unul care nu are încă 30 de ani, evenimentele respective nu mai au prea mare importanţă şi semnificaţie. Mi se pare există riscul cantonării în trecut.

    Există Institutul Revoluţiei Române, condus de prof. Ioan Scurtu! Să-i lăsăm pe dânşii să elucideze acele evenimente.

    Spun asta, deoarece acest blog a început frumos, plin de încredere în viitor, tinereşte, dar riscă să devină debuşeul ideologic al frustrărilor dreptei. Pentru Dumnezeu, au trecut 20 de ani de la evenimente!!!

    Eu unul – şi acum vorbesc în nume personal – sunt de stânga nu atât de mila clasei muncitoare (care, chiar dacă nu merge în Paradis, se descurcă destul de bine şi în capitalism!), cât din respect faţă de progresul social şi de faţă de dialectica istoriei! Şi pentru că eu cred în Viitor! Sunt un optimist incurabil…

    Eu cred că Ion ILIESCU este un OM AL VIITORULUI, adică al speranţei într-o lume mai bună şi fac un apel, care va fi probabil prost înţeles şi greşit interpretat, la o perspectivă mai largă şi mai generoasă, din partea unor comentatori, asupra Istoriei!

    Să nu ne mai cantonăm în trecut! Ce a fost, a fost şi e îngropat! Să gândim împreună la viitor, împreună cu Ion ILIESCU, care a fost şi este un OM cu viziune spre viitor, spre o dezvoltare durabilă!

  5. Presedinte al Boborului Says:

    Stimate Domnule Ion Iliescu,

    Va asigur ca nu intentionez sa va jignesc mârlaneste, nu am nici pretentia (aberanta)a cunoaste mai bine si multe decât dumneavoastra, fara a ignora realitatea, oameni au nevoie si de mituri. Mi-a placut precizarea dlui Mihnea Georgescu a faptului ca nu il intereseaza detaliile, a ramâne cantonat in trecut, pe acest sens merg si eu pentru a putea concentra pe problemele acutale.

    Cu aceiasi consideratie

  6. aviaxis Says:

    In ce priveste imunitatile parlamentarilor este evident ca nu trebuie desfiintate (oricat de mult i-am uri parlamentarii). E clar ca anumite imunitati garanteaza le “libera exprimare”.

    In ce-l priveste pe domnul Geoana si partidul, actiunea pare neserioasa dupa ce voteaza impotriva urmaririi penale pentru Nastase iar in ce-l priveste pe Nastase pot sa fiu de acord cu dreptul fiecaruia de a se apara… in cazul dansului insa poate putin “sacrificiu” in interesul public nu i-ar strica.

    Se vorbeste foarte mult despre influenta domnului Traian Basescu pe la comisiile europene prin intermediu doamnei Macovei. Dupa parerea mea acestea sunt simple aberatii iar rapoartele proaste pe justitie le gasesc obiective.

    Consider ca nu trebuie sa ne pierdem in detalii, impresia mea este ca DNA nu este destul de “agresiva” cu demnitarii din randul carora nu am vazut nici un condamnat important.

  7. Mihnea Georgescu Says:

    Dragă Preşedinte al Boborului,

    Aţi dovedit că sunteţi un Om de Spirit, mai mult chiar – un om practic. Modeste felicitări!

  8. Năstase’s Serenity « Mihnea Georgescu Says:

    […] concep cum de avem un preşedinte ca băsescu – ce blestem istoric apasă asupra noastră? Între Ion Iliescu şi băsescu este o diferenţă ca de la Cer la […]

  9. emigrantul Says:

    NU ESTE ADEVARAT CA IN CANADA DE AZI SE TRAIESTE MAI BINE CA IN ROMANIA COMUNISTA, BA DIMPOTRIVA

    Citat Ion Iliescu:
    /”Aprecierile dvs. despre Canada si Montreal sunt subiective si neconforme cu realitatea. Canada este o tara dezvoltata. Dar nu este nici ea ocolita de efectele polarizarii sociale pe care o genereaza economia de piata.”/

    Domnule Presedinte,

    Nu aveti de unde sa stiti cum este in Canada deoarece nu ati trait acolo. Comentariul dvs., de mai sus, este tipic oricarui roman care, in cel mai bun caz, a facut o scurta vizita in Tara Artarului.

    Ati fost in Piata Romaniei din Montreal iar casele, locuite de saracime, situate in jurul parcului unde este statuia lui Eminescu trebuiau sa va ridice unele semne de intrebare. Probabil nici nu le-ati vazut din cauza lumii si garzilor de corp din jurul dvs.

    Cum puteti spune ca aprecierile mele despre Canada sunt subiective cind am un site intreg dedicat orasului Montreal, cu poze ce arata, in mod evident, inapoierea acestei metropole in raport cu Bucurestiul ridicat de comunisti. Sunt trucate fotografiile? Evident nu.

    Bazindu-va pe o perceptie gresita asupra Lumi Capitaliste, generata in mintea est europenilor de uriasa masina propagandistica Nord Americana si Vest Europeana, si dumneavoastra ca si Mihail Gorbaciov ati initiat reforme inutile care in loc sa ridice nivelul de trai al oamenilor l-au scazut. Pentru cineva care a trait atit in Romania comunista si capitalista cit si in Canada este evident de ce schimbarile din 1989 nu au avut efectul scontat. Pentru simplu fapt ca ne-au aliniat la o societate inferioara socialismului care cu obraznicie isi face reclama in mod agresiv aratind la televizor o simpla spoiala total neconforma cu realitatea.

  10. emigrantul Says:

    Citat aviaxis:
    /”In ce priveste imunitatile parlamentarilor este evident ca nu trebuie desfiintate”/

    Ba nu este clar deloc iar un eventual referendum, (la care prezenta sa nu conteze, asa cum s-a mai intimplat si in alte cazuri) pe tema imunitatii, ar duce la deposedarea ministrilor, parlamentarilor si presedintelui de acest privilegiu.
    Detalii aici: http://sondaje.php0h.com/imunitate.php

  11. leo Says:

    @ emigrantul
    Nu ştiu dacă ai tras (din nou) concluzia asta stupidă tot în urma unui sondaj de aceeaşi acurateţe ca parodiile cu care ne bombardezi tălică sistematic, dar trebuie să constat că te încadrezi perfect în cestia aia cu a greşi e omeneşte, a persevera e… altceva…
    Să-ţi mai repet odată, poate pricepi, dacă nu, o să-ţi desenez cu cretă pe asfalt, la anumite vârste ale intelectului fiind unica metodă de comunicare pe înţelesul receptorului aflat la vârsta găletuşelor de nisip:
    1.dacă te uiţi tălică pe cele două bloguri – Mihnea Georgescu şi Victor Babiciu, vei constata că pozele nu seamănă deloc, dar chiar deloc…
    2.desigur, n-ai să mă crezi, dar, deşi am vorbit de nenumărate ori pe chat cu Sibilla, pe numele ei de fată Nicoleta, n-am avut deloc, dar deloc impresia că ar avea voce de mascul feroce; era chiar o voce liniştitor de feminină… la fel suna şi pe când am auzit-o cu urechile mele vorbind cu un… Victor aflat la celălalt capăt al firului; ar fi culmea actoriei să mimezi pe două voci o convorbire cu… tine însuţi…
    3.dacă ai să compari cele trei bloguri între ele, cele trei stiluri de a scrie, de asemenea, ai să constaţi că sunt esenţialmente diferite;
    4.dacă ar fi să mă urc la înălţimea minţii tălică alambicate, ar trebui să afirm că de fapt eşti… Mihnea Georgescu; altfel nu s-ar putea explica admiraţiunea pe care i-o porţi, reclama sistematică pe care i-o faci preluându-i bancurile din galaxia „Copii spun lucruri trăznite” ori complimentul inimaginabil pe care i-l faci considerându-l în stare să ţină 3 bloguri în stiluri diferite, să publice simultan comentarii la aceeaşi oră, acelaşi minut pe diverse bloguri.
    Oricum, probabil că ar trebui să mă declar mulţumit că m-ai scăzut de pe lista clonelor lui Mihnea. Sau să fie o scăpare? Oi fi uitat şi asta, aşa cum ai uitat atâtea alte cestii care ţi s-au repetat zadarnic de n ori de diverşi p-acilea… Deh, altă caracteristică a unei anumite vârste a intelectului…
    Asta e, nu toţi sunt, vorba unui clasic în viaţă, înzestraţi cu… vârtuţi de la natură… mai există şi verigi slabe… „Eşti veriga slabă! Drum bun…” ţi-ar fi spus cineva care ar fi fost sigur mai în măsură să comunice cu specia tălică…

  12. emigrantul Says:

    Mihnea Georgescu, un Nobil care desi chemat sa conduca Neamul Romanesc, dupa cum el insusi se autodefineste, habar nu are care este virsta minima a unui senator si lanseaza pe internet petitii aiurea de sustinere a candidaturii sale pentru un loc in camera superioara a parlamentului doar pentru a se face de ris citeva zile mai tirziu cind afla ca cei 29 ani ai sai nu sunt suficienti pentru senat.
    Perseverent fiind, nu se da batut si isi stabileste, pentru ciclul electoral urmator, sa devina probabil presedintele parlamentului, dupa suma pe care vrea sa o stringa si circumscriptia unde doreste sa candideze.

    Efectiv, omul asta trebuie ajutat. Din atita lume care citeste blogul lui Ion Iliescu nu se gaseste nici unul care sa identifice adevarata cauza a mesajelor nelalocul lor scrise mereu de Mihnea. Evident, un individ ce se crede: Nobil, component al unei Elite, Mintuitor, chemat sa conduca lumea, candidat de factura exceptionala, etc., nu prea are ce cauta in politica ci, mai degraba, in alta parte.

    Citate din: http://mihneageorgescu.wordpress.com

    1) “Am fost mereu conştient, chiar şi în mizerie, că aparţin unei Elite privilegiate care urmează să conducă omenirea şi că am un rol special în iconomia Mântuirii Neamului Românesc. Şi că sunt indestructibil prin esenţa mea, ura lumii reuşind doar să mă facă din ce în ce mai puternic.”

    2) “Ăsta e raportul dintre mine şi băsescu! El este un biet parvenit, iar eu un Nobil şi Om chemat să conducă Neamul Românesc.”

    3) “Eu, dragii mei, nu am nevoie de banii voştri! Dar Ţara are nevoie de mine! Şi dacă, dumneaei, Ţara, doreşte, voi ajunge şi Senator în anul de graţie 2012”

    4) Este exact vârsta pe care o voi avea peste 4 ani. Este o vârstă profund simbolică, vizând atât numărul de grade ale Francmasoneriei, cât şi vârsta lui Iisus Hristos când a fost răstignit. Numărul de 33 este deci profund iniţiatic şi misterios, vizând o perfecţiune interioară pe care eu nu am dobândit-o, absolut necesară însă pentru a fi iniţiat cu adevărat în tainele politicii.

    5) Sincer vă spun, sunt un câştigător şi nu m-aş arunca la aşa o luptă fără să pun pe masă măcar 1.000.000 de euro. Eu vreau să candidez la Bucureşti, în Sectorul 1, că sunt un Nobil, nu am eu faţă de Dăbuleni sau de Mizil.

    6) “vă pun la dispoziţie un cont bancar unde vă puteţi vărsa modestele dvs. contribuţii financiare pentru prosperitatea acestui blog şi a mea personală”

    7) “contribuţia minimă recomandată fiind de 100 RON (un milion de lei vechi) sau de multipli acestei sume, eu nederanjându-mă până la bancomat pentru mai puţin.”

    8) Clasa politică este prea imatură pentru a accepta în rândurile sale un candidat de factura mea. Eu aş fi reprezentat o alternativă modernă, europeană, intelectualistă, la neo-stalinismul care domneşte în clasa politică românească expirată.

    Fac precizarea ca nici unul din citate nu este vreo ironie sau gluma, toate oglindind efectiv modul in care Mihnea Georgescu gindeste.

  13. Victor Says:

    Emigrantule,

    In mod normal la comentariul de mai sus ti-as fi raspuns scurt : “zat” , dar pentru ca astazi m-ai prins intr-o dispozitie aproximativ buna, am sa dezvolt : amice dai dovada de infantilism. Nu stiu ce varsta ai, asadar nu te pot categorisi nedezvoltat din punct de vedere al intelectului pana nu aflu si acest mic amanunt. Chiar nu te poti debarasa de ideile putine si fixe pe care le reiei obsedant pe blogul Presedintelui?

    PS. Amice in sens caragialian, evident. Stii replica cu amice, nu? Considera ca ti-am adresat epitetul care te caracterizeaza atat de bine.

  14. instalatorul Says:

    Domnule Iliescu, mi-ati dat de aceasta data un raspuns la standardele dumneavoastra. Multumesc pentru el.

  15. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu, va multumesc frumos pentru raspuns.

    Eu am prezentat cateva surse credibile si citate care atesta.

    Fara nici o discutie ca era vorba de Lovitura de Stat Militara. de la ora 13:30 pana la ora 23:30 22 decembrie 1989.

    1. Stimate presedinte Ion Iliescu va pun o singura intrebare. De ce v-ati dus tocmai la Generalul Victor Stanculescu in jurul orei 15:30, (insotit de Florin Velicu) – M.Ap.N. ?

    Citat:

    13:00, 13:05.
    Incepuse transmisia pe televizor. Biroul lui Hegedus era plin. Plin era, cu tot felul de salariati, bineinteles. Se uitau la televizor. Eu il cunosteam pe Hegedus, lucrand in aceeasi institutie. De fapt, si Iliescu il cunostea foarte bine. Si eu i-am zis: «Domnule, fa legatura cu cineva de la Armata». Zice: «Pot sa-i fac cu Hortopan sau cu Stanculescu». Mi-a si explicat Hegedus de ce: cu fiecare din cei doi lucra la spectacolele omagiale. A sunat la minister. Desi au trecut 15 ani, si acum imi aduc aminte, era numarul 272 pe scurt.

    262.
    262, pe scurt. A sunat la minister si a dat peste Stanculescu. Stanculescu i-a spus, n-am auzit, dar am inteles chestia asta de la el (de la Ion Iliescu, n.a.)… «Ma cheama acolo». Stanculescu i-a spus sa vina acolo. A fost un moment de genialitate a lui Iliescu, pe care l-am vazut uitandu-se la televizor.

    Jurnalul National, interviu cu Florin Velicu.

    http://nicolae-ceausescu.blogs.ro/

  16. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu, eu v-am raspuns si v-am multumit, dar ca de obicei nu-mi vad mesajul!

    Cu stima,
    Ovidiu.

  17. geomarz Says:

    @ Emigrantul
    Traind in Canada, evident ca aveti o viziune mai realista asupra vietii cotidiene de acolo. Ca si in alte parti, de altfel, exista cel putin doua lumi paralele. Lumea bogatilor si cea a saracilor. Lumi atat de bine exprimate si aici, pe de-o parte. Pe de alta parte lumi PARALELE care NU COMUNICA. Daca saracii se uita cu jind la bogati, bogatii ii ignora TOTAL pe saraci.
    Am auzit eu un tembel spunand “Eu am bani pe care nu-i pot cheltui intr-o viata de om !”
    Pai, domunule, daca-i ai, nu mai tine un loc de munca ocupat la stat, lasa-l pe un amarastean sa traiasca din mizeria aia de salariu de care tu n-ai nevoie !

    Romanii medii si saraci, pleaca, de obicei, de la premiza ca, dincolo ar face parte din lumea celor bogati. Ceea ce, evident nu are nimic de-a face cu viata concreta.
    Deci, revin si spun : Totul tine de sistemul de referinta fata de care ne situam. Aici, sau aiurea.

    De asemenea, se cultiva ideea unei atitudini etice a societatilor apusene, societati, pe care romanul de rand este indemnat sa le considere mai omenoase decat societatea romana.
    Tare ma tem ca nu-i asa. De la cunostinte plecate, unele revenite, altele ramase acolo, am inteles ca viata reala este departe de a fi atat de roz pe cat ne-am dori.
    Si mai este un lucru, cred, esential. Oriunde te-ai duce, atunci cand n-ai bani sa-ti cumperi companie, tot un STRAIN esti.

  18. emigrantul Says:

    Pentru cine a murit atita lume la Revolutie, ca fata unui oportunist, generalul Guse, ce a schimbat macazul in 22 Dec. 89 transformindu-se din reprimator in erou, sa devina mostenitoarea unei averi uriase, aceea a lui Iosif Constantin Drăgan.

    Citat din ziarul Gandul (23 Aug. 2008)
    /”Moartea sa lasă în urmă o avere estimată, conform Top 300, la 1,5 – 1,6 miliarde de dolari …. La 78 de ani, Drăgan s-a căsătorit cu fiica generalului Guşă, Daniela Veronica, pe atunci în vârstă de 22 de ani. În ciuda anilor înaintaţi, Drăgan a avut bucuria să devină tată: în urma căsătoriei au venit pe lume trei prunci.”/
    Sursa articolul: Moştenirea miliardarului Iosif Constantin Drăgan
    http://www.gandul.info/actualitatea/mostenirea-miliardarului-iosif-constantin-dragan.html?3927;2954803

  19. Cezar Pesclevei Says:

    Da, d-le Iliescu… totuşi e destul de vechi artificiul luării lui “Nu ştiu în braţe”. Aşteptam ceva mai pe măsura liderului poilitic Ion Iliescu.

  20. sfinx667 Says:

    Domnule Presedinte Ion Iliescu,
    va multumesc frumos pentru aprecieri.Va asigur, cu toata sinceritatea, ca nu afirm decat ceea ce simt , cred si gandesc. E mai mult decat vizibil efortul unora, nu numai pe blogul domniei dumneavoastra, de a incerca sa ” va izoleze ” oarecum, ceea ce mie mi se pare demn de mila. Am spus si ma repet, Ion Iliescu ramane Ion Iliescu, un reper, un model, un titan al politicii romanesti !
    Va pretuiesc si admir dintotdeauna si nu voi da explicatii nimanui . Dimpotriva, sunt mandra sa am de la cine invata !
    deosebita stima si consideratie,
    Sibilla

  21. sfinx667 Says:

    @geomarz,
    foarte bine punctat !
    @emigrantul,
    nu inteleg ce legatura au aprecierile domnului Presedinte fata de subsemnata cu, sondajele dumneavoastra irelevante ?
    Sunt nascuta in iarna lui `69, deci ceva mai marisoara decat colegul nostru Mihnea, sunt sufletista dar stiu fi si ” sufletista ” , chiar aveti impresia ca m-ati intimidat sau ca as avea motive sa ma jenez pentru ca admir si pretuiesc un OM deosebit precum domnul Presedinte ? Da, vom fi mereu aici, oriunde este nevoie, langa Ion Iliescu, va deranjeaza foarte tare de v-ati avantat asa in aberatii si afirmatii gratuite ? Am afirmat si intaresc, sondajele dumneavoastra sunt nule si neavenite, orice institut de statistica va poate confirma, in caz ca mai aveti dubii ! Da, suntem solidari, vom invata sa fim si mai uniti, deci mai puternici ! Imi stimez colegii din blogosfera care stiu sa-si argumenteze afirmatiile si pozitiile, dincolo de micile divergente, inerente uneori, noi ne-am respectat ca oameni intotdeauna !
    Sunt convinsa ca Montrealul nu a uitat o Nadia Comaneci, iar in Canada nu toti ” vajnicii ” sunt simpatizanti ai monarhiei, liberalilor sau, tristilor portocalii . Ordinea in care i-am insirat nu e intamplatoare, stiti mai bine decat mine ce vreau a zice :)
    Azi am fost blanda, asta pentru ca azi sunt mai mami ca oricand voi lua drept compliment afirmatiile dumitale si da, sunt mandra ca sunt o luptatoare si o supravietuitoare, invingatori sa fie neamul romanesc si Romania, caci merita, la fel cum merita si PSD sa fie la conducere, e timpul ! Nu suntem avocatii domnului Presedinte, sunt credintele, valorile si principiile noastre, oricat de greu va este sa inghititi, Ion Iliescu merita toata stima si respectul nostru al tuturor!
    Va doresc liniste sufleteasca.
    Sibilla
    @duso Leo, Victor, Mihnea,
    stima si respecte , va cer eu scuze pentru ca vi-a fost numele alaturat nick-ului meu, mai cu seama ca eu de la voi am atat de multe de invatat !
    Duso Leo, multumesc frumos pentru urari, Zoran nu numai ca stie cine este Ion Iliescu, stie de la bunica mea, Dumnezeu s-o hodineasca in pace, dar se si bucura ori de cate ori vede o poza ” uite mami, zambetul de care zicea muma … “, eu asa il educ, sa priveasca oamenii in ochi si sa-i citeasca cu ochii mintii , dar tu stii asta .
    Sibilla

  22. globetrotter58 Says:

    @emigrantul
    “Comentariile userilor se repeta periodic deoarece Ion Iliescu face mereu aceleasi afirmatii sau Ion Iliescu face mereu aceleasi afirmatii deoarece comentariile userilor se repeta periodic?”
    ieri l-am vazut pe cainele vecinei mele invartindu-se pe loc in incercarea de a-si prinde coada si tot asa ma intrebam : gura cainelui alearga pentru a prinde coada sau coada fuge sa nu fie prinsa de caine? si tocmai bine cand stateam asa si in lipsa de alceva mai bun imi puneam aceasta intrebare existentiala idioata am primit un raspuns de o inteligenta remarcabila din partea patrupedului acesta s-a oprit sa mai faca acele piruete inutile si ma privit parca spunindu-mi “vezi eu am inteles ce am de facut n-ar fi timpul sa intelegi si tu sa nu te mai gandesti la prostii si sa pierzi timpul?” l-am mangaiat pe crested asa cum fac deobicei astfel i-am multumit pentru ca m-a adus cu capul pe pamint

  23. emigrantul Says:

    Citat Geomarz:
    /”Romanii medii si saraci, pleaca, de obicei, de la premiza ca, dincolo ar face parte din lumea celor bogati.”/

    Da, cei mai naivi emigranti cam asa gindesc. Au impresia ca Romania este un stat foarte slab dezvoltat care i-ar tine in saracie si i-ar impiedeca sa se imbogateasca.

    Totusi, cea mai mare parte, pleaca in strainatate in idea de a putea stringe mai repede bani pentru un apartament, masina, etc.
    Pina acum citiva ani asa ceva era perfect adevarat si oamenii care intr-adevar gaseau ceva de lucru, chiar un servici foarte prost, intr-o perioada de citeva luni isi puteau lua masina si in cel mult 2-3 ani apartament in Romania.
    Acum, dupa integrarea in Uniunea Europeana, totul s-a schimbat, munca in strainatate a devenit mai mult o chestiune de supravietuire, o ultima sansa pentru a putea trai de care se agata cu disperare cei care nu gasesc de lucru in tara. Nu mai poate fi vorba de vreo rentabilitate a lucrului peste hotare, preturile in Romania fiind comparabile la aproape orice cu cele din vest si cistigurile nete la fel.

  24. Victor Says:

    Mihnea,

    Alunecos ca de cele mai multe ori. Eu zic sa lasi mistocareala aici pe blogul Presedintelui. Daca tot te bagi de la inaltimea intelepciunii tale in discutiile mele in contradictoriu cu Pres Bobor si Ovidiu desi aparent ii dai cu “frustrarile dreptei” si cu Ion Iliescu “om al viitorului” la o citire mai atenta a comentariului tau se observa ca ne bagi deopotriva pe toti in aceeasi barca adica si pe cei care promoveaza minciuni in blogosfera si pe cei care se straduiesc sa repuna in drepturile sale adevarul unei istorii traite.

    Concluzia ta este ca nu noi cei care am comentat aici legat de cele evenimente suntem in masura sa avem un punct de vedere ci numai istoricii.

    Interventia ta ar fi fost cat de cat onesta daca ai fi realizat-o directional spre cei care dezinformeaza si mai ales daca ai fi facut acest lucru inca de la inceput.

    Faptul ca tu nu ai trait acele vremuri – in sensul ca erai prea mic si in plus erai la Constanta daca am inteles bine, reprezinta un handicap pentru tine, te simti in plus in astfel de discutii pentru ca tu nu iti poti forma pareri decat citind sau ascultand ce spun altii . Este dreptul tau sa iei in considerare doar parerile expertilor si pe undeva este logic dar in acelasi timp este dreptul nostru al celor de buna credinta al celor care vorbim despre o istorie traita de a raspunde cu argumente celor care promoveaza o istorie mincinoasa.

    Nu incerca sa minimalizezi dreptul celor care scriu adevarul despre o istorie traita de a face acest lucru. Pentru ca in baza istoricilor suntem acum intr-un moment in care daca incerci sa cauti pe internet o informatie despre Ion Iliescu gasesti numai minciuni ordinare.

    In ceea ce-l priveste pe Presedinte iarasi o dai in stil duplicitar punctand cu majuscule ca “Ion Iliescu este un om al viitorului” . Din punctul meu de vedere, sub masca unei aparente lingusiri a Presedintelui tu ignori voit ceea ce reprezinta Domnia Sa pentru noi, pentru tara. Ion Iliescu inseamna in primul rand spiritul Revolutiei, un lider de mare anvergura care a scris prin faptele sale istoria moderna a Romaniei. Nu incerca tu acum sa diminuezi meritele trecute ale Presedintelui prezentandu-l strict ca pe un “Om al viitorului”.

    “Om al viitorului” este cel care se poate ridica la inaltimea viziunii Presedintelui nu Presedintele. Domnia Sa este si parte a istoriei si inca parte de seama a acesteia. Sigur ca este si parte a prezentului si speram parte a viitorului prin spiritul sau dar prezentandu-l strict “om al viitorului” este ca si cum ar fi nou venit in politica romaneasca sau ca si cum negi faptele sale din trecut!!!

    Mi se pare o nesimtire sa ignori ce reprezinta Ion Iliescu pentru Romania trecuta si prezenta numai de dragul de a schimba felicitari reciproce cu dreptacii rectionari.

    De asemenea nu mi-a scapat faza cu “sa nu ne mai cantonam in trecut” si mai ales ” ce a fost, a fost si e ingropat “!

    In primul rand ca trecutul nu se ingroapa pentru ca asa vrei tu iar mai apoi este un gest care denota parsivenie sa vii la spartul targului, cand ai vazut ca lucrurile s-au lamurit cat de cat, si sa tragi concluzii. Asa cum am spus, puteai spune ceva de genul asta atunci cand ai sesizat ca Presedintele a devenit iarasi tinta atacurilor mincinoase ale reactionarilor de dreapta. Faptul ca intervii acum dovedeste rea credinta si infatuare pentru ca aceste afirmatii tip “ce a fost, a fost si e ingropat” venite din partea unui asa zis sustinator al Presedintelui sunt cel putin bizare. Din punctul meu de vedere, un astfel de mesaj transmis pe blogul Presedintelui reprezinta o lasitate o cedare si aproape o recunoastere a faptului ca acuzele dreptei reactionare sunt adevarate.

    Cum sa ii raspunzi unuia care minte legat de trecutul Presedintelui cu asemenea replica? Este ca si cum pe tine te-ar acuza in mod nedrept cineva pentru ceva din trecutul tau iar replica ta ar fi ” ce a fost, a fost si e ingropat”.

    Pe mine nu ma pacalesti cu aiurelile tale si te rog sa iti pastrezi consideratiile alunecoase pentru blogul tau hazliu.

  25. Ovidiu Says:

    Victor are dreptate!

    “Concluzia ta este ca nu noi cei care am comentat aici legat de cele evenimente suntem in masura sa avem un punct de vedere ci numai istoricii. ”

    “De asemenea nu mi-a scapat faza cu “sa nu ne mai cantonam in trecut” si mai ales ” ce a fost, a fost si e ingropat “! ‘
    ——————————————
    Ingropat in bine sau in rau d-le Mihnea Georgescu?

  26. leo Says:

    Ei, uite d-aia proliferează uscăturile în codrii patriei: în vreme ce n-ai să vezi călcată vorba aia cu „Corb la corb nu-şi scoate ochii!”, în lumea ticăloasă a mafioţilor şi găştilor trans-partinice şi trans-doctrinare (acolo unde poate fi vorba despre aşa ceva) o mână spălând veşnic pre alta, spre propăşirea intereselor reciproce, evident, fără legătură cu interesul general, în lumea bacilor mioritici, de cându-i lumea lume pe plaiul Mioriţei, se tot nasc baci mai ortomani numai buni de îngropat la umbra fluieraşului de soc de către ai lor fârtaţi…
    Şi-uite-aşa, singurul duşman real al pesedeului e pesedeul, deviza la zi a lui Năstase e „Fereşte-mă Doamne de prieteni, că de duşmani m-oi apăra eu cumva”, părintele partidului trebuie aş aminti în fiece secundă cum e cu nerecunoştinţa fiului risipitor şi, iacă-tă, am ajuns eu, unul care n-a fost în viaţa lui măcar fan pesedeu, să constate toate astea privind cum nici blogul nu vă mai încape… tinere speranţe pesedele…
    Şi-n vremea asta diversioniştii diversionesc, pedelacheii pedelachesc, cârcotaşii cârcotesc,ticăloşii ticăloşesc o ţară, cu tonţii râzându-şi în barbă de meteahna asta fără leac a baciului mioritic…
    „Iar la cap să-mi pui
    Fluieraş de fag,
    Mult zice cu drag!
    Fluieraş de os,
    Mult zice duios!
    Fluieraş de soc,
    Mult zice cu foc!
    Vîntul cînd a bate
    Prin ele-a răzbate,
    Ş’oile s’or strînge
    Pe mine m’or plînge
    Cu lacrimi de sînge!”…

  27. Mihnea Georgescu Says:

    Dragă Victor,

    Mulţumesc pentru vorbele tale de duh, voi încerca să ţin seama de ele!

  28. Victor Says:

    Nu cred ca apartenenta politica a unuia sau altuia este un criteriu de a judeca pozitiile fiecaruia dintre noi la un moment dat. Principiile sunt importante.

    In primul rand ca eu nu sunt inscris in nici un partid. Nu stiu de ce tu, Leo, pretinzi ca ai fi singurul care ai avea acest statut. Poate asa ai avut impresia dar te asigur ca nu fac parte din PSD. Chiar daca as face parte, nu as tacea daca as considera ca cineva se abate de la adevar sau de la ceea ce eu numesc LOIALITATE si nu as merge pe principiul “corb la corb nu-si scoate ochii”. Am cu totul alte principii in viata si nicidecum nu ma ghidez dupa “corb la corb nu-si scoate ochii”.

    Observatia ta cum ca “nu ne mai incape blogul” este deplasata. Eu nu scriu pe blogul meu si al Presedintelui pentru a ma evidentia, fara falsa modestie am realizat de mult acest lucru dupa cum observi multe din scrierile mele se bucura de aprecierea Presedintelui, interese materiale nu am, asa ca blogul Domniei Sale ma incape si pe multi altii pe langa mine. Nu suntem aici la olimpiada bloggerilor si nici nu consider ca premiul cel mare este aprobarea Presedintelui Iliescu.

    Ceea ce scriu, scriu din convingere nu cred ca sunt dator sa dau prea multe explicatii dar si in viata de zi cu zi sunt la fel atunci cand vine vorba de Ion Iliescu. Poate sa fie corb poate sa fie vultur sau ce pasare vrei tu, daca spune ceva nedrept despre Ion Iliescu am sarit.

    Nu sunt pe bloguri cu un scop si mai ales nu sunt cu scopul de a face echipa cu pesedeii. Sunt pe blogul Presedintelui pentru ca asa simt adica imi face placere sa fiu in preajma Domniei Sale. Nu inteleg de unde si pana unde imi sugerezi mie ca ar trebui sa am un comportament de tipul “corb la corb nu-si scoate ochii”.

    De nenumarate ori am criticat pesedeul mai cu seama ca acest partid mi-a lasat un gust amar in trecut, un gust peste care mi-e greu sa trec si astazi, de cand au incercat sa-l marginalizeze pe Presedintele Iliescu.

    Cat despre Mihnea, te asigur ca nu suntem acelasi soi nu facem parte din aceeasi barca. Personal nu ma regasesc deloc in scrierile lui si ca atare iarasi revin obsesiv la intrebarea de unde ai scos-o pe aia cu “corb la corb”.

    In incheiere iti repet ca nu fac parte din nici o gasca si nici nu as vrea sa fac parte ca atare pozitia mea este a unui independent care se simte apropriat de Presedinte si atat.

    Daca vrei sa faci o gasca pe bloguri care sa “lucreze” precum pedelacheii cum ii numesti tu, nu ai decat. Iti urez succes. Personal nu sunt interesat de apartenenta la nici o gasca care scrie in functie de prietenii, simpatii, aparteneta politica a membrilor etc. Eu ma ghidez numai dupa principii.

  29. Mihnea Georgescu Says:

    Dragă Ovidiu,

    Îngropat în Uitare. (Ceea ce nu aduce Profit trebuie uitat)

  30. Victor Says:

    PS. Inca ceva pentru ca tot este la moderare comentariul meu precedent:

    Sunt multi viteji care il sustin pe Presedinte pana la moarte si dincolo de ea. I-am vazut in perioada in care Domnia Sa era pe val, au disparut subit pana acum cateva luni, iar de curand, de cand iarasi toata lumea a fost de acord ca pesedeul nu are nici o valoare fara Ion Iliescu in prim plan, au aparut iarasi pe langa Domnia Sa ca ciupercile dupa ploaie.

    Tipul asta de manifestare al unora l-am remarcat atat in viata reala cat si in virtual.

    Toate bune si frumoase ma bucur ca am dat tonul in lumea blogger-ilor pentru un fel de a fi al celor care doresc sa-l sustina pe Presedinte si deci sa se bucure de aprecierea Domniei Sale, dar nu ma amesteca pe mine cu cei care au facut din blogging un mod de viata si care acum sunt intr-o intrecere socialista premiul fiind nominalizarea Presedintelui.

    Asa cum am scris, eu am locul meu in inima Presedintelui loc pe care nu mi-l poate lua nimeni, niciodata. Sunt constient de asta si deci treaba cu “nu ne mai incape blogul” spune-i-o altcuiva, nu mie. Poate suna a infatuare dar astea sunt convingerile mele iar eu sunt un tip destul de direct nu-mi plac comentariile alunecoase.

  31. Victor Says:

    Mihnea,

    Legat de comentariul meu. Poate am fost prea agresiv cu tine, mai ales dupa ce citesc replica ta par usor taliban dar am motive sa nu fiu de acord cu nici un pas inapoi atunci cand este vorba de minciunile cu care este atacat Presedintele inca din 1990.

    Dreapta reactionara este extrem de agresiva si probabil ca ai observat dar in viata reala sunt multi care fac pas inapoi atunci cand este vorba de a-l sustine pe Ion Iliescu. Astia si-au facut bine treaba. Multi se feresc sa il sustina pe fata datorita agresivitatii detractorilor si cred ca nu este cazul sa-ti dau exemple. Altii zambesc incurcati cand un neica nimeni face o afirmatie mincinoasa despre Ion Iliescu desi nu sunt de acord cu respectivul.

    Sunt situatii reale de care m-am lovit nu odata. Este si motivul agresivitatii mele. Am mai spus-o. La talibanism raspunzi cum se cuvine nu te miorlai si nici nu faci pas inapoi. Nu ai de ce sa-ti fie rusine ca esti sustinator al Presedintelui, nu ai de ce sa te simti jenat desi am observat pe blogul tau ca esti tinta mistocarelilor unora, ci dimpotriva trebuie sa fii mandru. Important este sa ii convingi pe ceilalti cu argumente ca opinia ta nu este a unui utzupan care trateaza subiectul la misto.

  32. leo Says:

    @ Tatăl lui Andrei
    Că nu ai înţeles absolut nimic din esenţa spuselor mele, asta n-ar fi nici prima, nici ultima oară, cititul printre rânduri şi metafore nefiind tocmai punctul forte al unui analist convins că 1+1 nu poate face decât musai 2. Că ai întors cam toate sensurile de acolo pentru a răspunde unor susceptibilităţi ale tale, iar n-ar fi o noutate, că-n materie de ping-pong cu diverse suflete ce au venit deschise spre tine poate doar urmaşii mandarinilor să te întreacă, desigur, ei folosind pentru sportul cu pricina mai prozaica minge de celuloid, iară nu învelişul esoteric în care Demiurgul a înfăşurat sentimentele când le-a dăruit copiilor Săi…
    Dar că te-ai grăbit să te asociezi unei anumite vorbe din străbuni pe care eu o asociasem cu totul altor… forme de asociere decât în cele în care m-aş fi aşteptat să te văd şi să te vezi, asta, vorba Ayei, da scăpare psihanalitică de pus mintea celor animaţi de curiozităţi feminine pe moaţe…
    Mă scuzi că ţi-am turburat zborul spre afirmare cu un apel la echilibru pe un blog al echilibrului… Pe care, oricum, probabil că am adăstat mult mai mult decât îmi propusesem şi de pe care, ca cercul să se închidă frumos, ar fi poate interesant să mă retrag din acelaşi motiv pentru care am venit: diferenţa dintre umbra pe care o arunci asupra celora pe care, considerându-i prieteni, ar trebui să-i învălui în lumină…
    Ce va fi, vom vedea, zise orbul…

  33. Victor Says:

    Pai se pare ca imi confirmi “susceptibilitatile”. Ce am spus eu si ce ai inteles tu… Ce afirmare? Iarasi ma acuzi de dorinta de afirmare asa cum ai facut-o si cand ai spus ca nu ma mai incape blogul presedintelui?

    Nu te inteleg si nu este prima oara cum bine ai remarcat. Eu ti-am raspuns punctual la comentariul care oricine a vazut ca imi este adresat. Ti-am spus ca nu sunt membru pesede si ca nu scriu pentru afirmare ci doar din placerea de a fi in preajma lui Ion Iliescu. Ti-am argumentat ca daca era sa umblu dupa aprecierea Presedintelui asta o obtinusem de mult. Altceva, am justificat interventia mea legata de comentariul scris de Mihnea, precizand ca atunci cand cineva incearca sa scrie minciuni despre Presedinte nu mi se pare o atitudine serioasa sa raspunzi cu “ce a fost a fost si este ingropat” si alte replici de genul asta.

    Nu inteleg logica ta si nu mi se pare corect modul in care mi te adresezi :

    “mă scuzi că ţi-am turburat zborul spre afirmare cu un apel la echilibru pe un blog al echilibrului”

    este un atac fatis si nu vad nici o urma de prietenie in scrierile de genul asta. De asemenea lipsesc explicatiile si logica. Nu vad decat un inceput de explicatie la acuzele pe care mi le-ai adus cum ca nu ma mai incape blogul presedintelui si la sfatul “corb la corb nu-si scoate ochii”.
    Inceput de explicatie adica unde spui ca eu traiesc cu convingerea ca “1+1 nu poate face musai decat doi” si apoi incep acuzele invaluite in metafore. Ma acuzi ca am “intors sensurile”. Adica nu ai afirmat ca nu ma mai incape blogul Presedintelui si nu mi-ai spus ca ar trebui sa am in vedere zicala conform careia “corb la corb nu-si scoate ochii”? Nu ai pretins ca tu vorbesti de pe o pozitie neutra nefiind membru de partid pe cand noi ceilalti nu?

    Eu zic ca oricine citeste comentariul tau asta intelege dar daca intr-adevar eu as fi inteles gresit ai fi putut sa explici nu sa ma plimbi in metafore si sa ataci din nou fara argumente cu afirmatii de tipul :

    “Mă scuzi că ţi-am turburat zborul spre afirmare cu un apel la echilibru pe un blog al echilibrului…”

    Asa prietenie nu am nevoie. Pastreaz-o pentru altii desi am remarcat ca stii sa fii si prieten daca asa simti/vrei.

    Iar finalul este iarasi lipsit de fair-play se intelege ca tu un baiat asa de bun uite te retragi de pe blogul Presedintelui din cauza talibanului Victor care nu stie sa isi aprecieze prietenii.

    Un ticalos Victor asta care ii indeparteaza pe toti atat din preajma lui si uite acum si din preajma Presedintelui. Ai mai facut afirmatii de genul asta. Vad ca ti-ai revenit.

    Hai mai starduieste-te putin si o sa reusesti sa-i faci un mare bine Presedintelui conturandu-mi mie profilul pe care te tot stradui de luni de zile sa mi-l conturezi.

    Nu vreau sa fiu lipsit la randul meu de fair-play dar am impresia ca te roade grija de mine si imi tot dai sfaturi, tot incerci sa atragi atentia asupra mea in sens negativ. Te rog sa-ti pastrezi consideratiile pentru tine si prietenii tai.

  34. SorinPLATON Says:

    Cateva cuvinte despre alianta solida intre apa (PSD) si ulei (PC)… http://sorinplaton.wordpress.com/2008/08/24/alianta-apei-cu-uleiul/

    Cu stima,

    SorinP.

  35. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    Am avut tendinta sa ma retrag si eu o perioada de pe acest blog dar m-am razgandit. Vreau sa intrerup disputele de mai sus, nu-si are rostul continuarea la nesfarsit, eu am spus ce am avut de spus, nu mai am chef deocamdata sa dialoghez cu cei implicati. Sigur voi mai interveni daca voi considera ca este cazul dar deocamdata as vrea sa redam acest blog discutiilor serioase.

    In primul rand vreau sa va intreb ce parere aveti despre recentul turneu al lui Basescu prin cele cinci tari si de asemenea as vrea sa stiu cum l-ati fi sfatuit pe Basescu sa procedeze daca, sa presupunem prin absurd, acesta ar fi avut suficient de mult bun simt si intelepciune sa va consulte.

  36. Ovidiu Says:

    Draga Mihnea Georgescu,

    Am inteles,
    Ovidiu.

    ps. da click pe “Ovidiu”

  37. Blogosfera despre MONA MUSCA « MONA MUSCA Says:

    […] noilor dezvaluiri”. Fireste ca ne-ar interesa si opiniile politicienilor-bloggeri de marca: Ion Iliescu si Adrian Nastase. Pe Sorin Oprescu nu ne putem baza, caci lucreaza pentru […]

  38. Mihnea Georgescu Says:

    Domnule Preşedinte,

    Vă aşteptăm cu noi postări interesante!

  39. Mihnea Georgescu Says:

    MAI CATOLICI DECÂT PAPA

    Nu ştiu ce duh de răzvrătire a intrat în şleahta comentatorilor politici din care nu mă recunosc ca făcând parte, eu fiind un om politic, e drept, deocamdată fără demnităţi, dar cu Demnitate, un Ioan fără de Ţară al blogosferei…

    Se indignează care mai de care fariseic că, vezi Doamne, Mona Muscă nu ar trebui să intre în Parlament, pentru că ar fi fost turnătoare la Securitate “înainte.” Ei, şi?! Bravo ei!

    Un organism fără sistem imunitar nu poate rezista atacurilor externe. Tot astfel, o Ţară fără servicii secrete nu poate rezista. Halul în care a ajuns România în aceşti ultimi ani se datorează şi faptului că am îngenuncheat România în faţa americanilor şi a altor lifte păgâne, care îşi închipuie că ne pot cumpăra sufletul cu un pumn de dolari. După ce vom lua noi puterea, vom face ordine în această Ţară, o să o curăţim ca pe Icoană…

    Derbedeii care l-au împuşcat pe Ceauşescu în Sfânta Zi de Crăciun fac acum pe moraliştii! Va veni şi vremea în care crimele vor fi plătite…

  40. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    V-ati intalnit cu Premierul Tariceanu fiind invitat pentru a purta discutii legate de proiectul canalului Dunare-Bucuresti si despre amenajarea hidrotehnica a raului Arges in ideea ca acesta sa devina navigabil in aval de Bucuresti. Puteti sa ne relatati ce concluzii ati tras in urma intalnirii? Stiu de asemenea ca i-ati trimis o scrisoare Premierului in legatura cu proiectul canalului Dunare-Bucuresti.

  41. emigrantul Says:

    Citat Mihnea Georgescu ( August 25, 2008 at 9:10 am ):

    /”Derbedeii care l-au împuşcat pe Ceauşescu în Sfânta Zi de Crăciun fac acum pe moraliştii! Va veni şi vremea în care crimele vor fi plătite…”/

    Domnule Presedinte,

    Sunteti de acord cu afirmatia lui Mihnea Georgescu, citata mai sus?

  42. instalatorul Says:

    Pentru toti: intrucit toate partidele nu permit membrilor lor sa se exprime suficient de bine public astfel incit sa devina cunoscuti si apoi alearga cu limba scoasa dupa candidati notorii culesi de pe coclauri, ce-ati zice sa ne trimitem toate comentariile de pe bloguri tuturor redactiilor ziarelor si posturilor de televiziune si radio, cerindu-le publicarea, pina cind vor innebuni ori pina cind vom fi cu totii la fel de notorii ca si dl Calinescu? Vi s-ar parea nostim?

  43. sfinx667 Says:

    @Mihnea,
    de ” indignat ” eu observ ca se indigneaza si vaicareste doamna in cauza si nu vad de ce sa pozeze in victima, sincer. Ai ales sa duci o lupta, o batalie, apoi o duci, nu te lamentezi peste tot dinainte de a incepe, pai nu ?
    Cei cu pingurile astea prin toata blogosfera, ca de exemplu, hm ?
    ” Cea mai inversunata lupta o duci cu tine insuti, te afli in ambele tabere “, Voltaire, daca nu ma insel, pai daca din start te declari invins in lupta cu tine insuti, cum adica te razboiesti cu ceilalti ?
    Consideri ca e cea mai nimerita atitudine, cea abordata de Mona Musca , a poza in victima , eu cred ca poate mai mult, ce zici, hm?
    Demni sunt copilasii bolnavi de leucemie, batranii intelepti de la care inca mai avem a invata, oamenii ce trudesc si nu cracnesc druje Mihnea, noi inca mai avem a slefui pe ici e colo, ce sa-ti fac, iar am dreptate, zic sa ne privim in profunzime inlauntrul nostru, apoi sa venim sa dam cu pietricele in trecut, altfel riscam sa nu stim ocoli bolovanii in viitorul pe care-l tot trambitam fiecare din noi . Si de la firul de iarba avem a invata, asta daca avem intelepciunea de-a cobori din norisori si a privi spre … furnica, nu-i asa ? Echilibru si elan temperat, realism si luciditate, despre asta vorbesc .
    Sibilla

  44. Mihnea Georgescu Says:

    OFERTA PSD

    De fapt, e vorba de oferta PSD + PC. Am fost azi la şedinţă, la Partid. Am ascultat prezentarea ofertei PSD… eu aşa îi voi spune, nu ştiu de ce, dar cam am alergie la trădare. Deşi îl simpatizez pe marele om de afaceri Dan Voiculescu.

    1.000 km de autostrăzi? Salariu minim de 1000 RON? Reabilitarea termică a blocurilor prin termopane şi izolare exterioară gratuită? Dumnezeule!

    Întreb şi eu ca prostul, adică precum băsescu: Cu ce bani? Cu ce bani, domnilor Preşedinţi Ion Iliescu şi Adrian Năstase, când am vândut avuţia naţională străinilor? Fond de solidaritate al marilor companii de 1%? În Ţara asta, numai cine nu vrea să încalce Legea, nu o încalcă! Peste tot se fură şi se şuntează Fiscul de sus până jos!

    Oferta noastră este sublimă, este desăvârşită, dar cu ce bani se poate realiza? Fonduri europene? Hmmm… Deocamdată mai mult contribuim la bugetul Uniunii decât recuperăm “investiţia”… Ţara se duce de râpă, tinerii şi săracii fug peste hotare…

    Aveţi cumva în vedere ceva naţionalizări? Ar fi o soluţie… Dacă s-ar naţionaliza PETROM, SIDEX şi celelalte companii pe care le-am dat străinilor pe bani puţini, poate s-ar mişca lucrurile. Dar Statul Român are grijă să retrocedeze foştilor aşa-zişi proprietari fostele lor imobile, inclusiv Regelui…

    Întrebarea de fond rămâne: este această ofertă sustenabilă?

  45. Ovidiu Says:

    Vedeti Video cu Generalul Victor Atanasie Stanculescu – dezvaluiri !!!!

    http://victorstanculescu.wordpress.com/

  46. Mihnea Georgescu Says:

    Dragă Sybilla,

    Mulţumesc pentru gândurile de bun simţ. Haidemo druje!

  47. Victor Says:

    Instalatorul,

    Eu iti dau dreptate in sensul ca intr-adevar, partidele arunca in fata la nesfasit figuri consumate lipsite de sare si piper, ii marginalizeaza pe cei din interior care ar putea avea impact la public iar in pargul alegerilor dau din colt in colt dupa celebritati care nu au nici o legatura cu politica. Acum nu suntem noi primii care am descoperit chestia asta. Legat de celebritati eu nu as fi asa dur gandindu-ma ca se practica si la case mai mari. Ma gandesc de exemplu la guvernatorul Californiei. Important ar fi, zic eu, sa se pastreze un raport decent intre celebritati si politicieni pur-sange. :)) Avem asa ceva?

  48. Victor Says:

    Mihnea,

    Pai si ce ti-au raspuns colegii tai de partid pentru ca banuiesc -ai avut curajul necesar sa intrebi. Spune-ne tot! Fa o informare completa ca sa intelegem the big picture vorba Premierului Nastase. By the way,legat de Mona Musca am auzit ca ea a fost cea care a declansat seria plangerilor la DNA impotriva lui Adrian Nastase. Banuiesc ca nu-ti schimbi pozitia plina de intelegere fata de “Danuta” pentru atata lucru chiar daca esti un admirator al Premierului. Nici nu are legatura. Doar cu caracterul “Danei” dar ce mai conteaza si caracterul asta pana la urma?…

  49. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu, nu inteleg un singur lucru, eu care nu injur, jignesc etc, sunt cenzurat. De ce? am scris ceva urat , v-am jignit cu ceva ?

    Ceea ce am scris nu este offtopic este la subiect.

    Sa-mi spuneti poate n-am voie sa scriu “Da click pe Ovidiu”

    Cu stima,
    Ovidiu
    ps. nu eu am facut video despre Generalul V.A.S ci B1 TV.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: