VIZITA IN GERMANIA

 

In perioada 8 – 10 iulie voi onora invitaţia Asociaţiei pentru Relaţii Externe a Bavariei, condusă de dr. Horst Mahr, participand la München la manifestările consacrate marcarii a 60 de ani de activitate a asociatiei.

In cadrul manifestărilor voi prezenta o comunicare referitoare la unele aspecte ale participarii României în cadrul Uniunii Europene, în calitate de stat membru cu drepturi depline. Pentru cei interesati voi publica textul pe blog.

 

Programul vizitei in Germania cuprinde de asemenea o serie de întâlniri cu board-ul Asociaţie pentru Relaţii Externe a Bavariei , cu primul ministru al landului Bavaria, cu parlamentari germani şi cu membri ai comunităţii româneşti din Bavaria.

18 Responses to “VIZITA IN GERMANIA”

  1. georgescuradu Says:

    cred ca o sa fie interesant, mult succes!

  2. Petrisor Socol Says:

    ……macar Dumneavoastra ca ministru de externe NU avem. Da chiar, cum il cheama?

  3. Gabriela Savitsky Says:

    Vă invidiem şi ne bucurăm pentru dumneavoastră că, măcar două zile, sunteţi departe de … lumea dezlănţuită de la noi. Parcă e mai tihnit să vă ştim aici, cu noi, acasă… Poate se mai destinde atmosfera până vă întoarceţi. Încă miroase a pucioasă.

  4. bucurestean2008 Says:

    Test! E prima oara cand intru aici si as prefera sa existe moderare! In orice caz, va urez comunicare cu succes… :)

  5. bucurestean2008 Says:

    OK! Asta sa nu care cumva sa apara! :) Numele meu este Lala si sint o prietena a lui Vladimir Lăzărescu. As fi vrut sa va atrag atentia asupra unui topic de pe blogurile “Cotidianul”… Acesta:

    http://vintilescu.blog.cotidianul.ro/2008/07/08/survivor-in-romania/

    Acolo am “combatut” cu nick-ul Bucurestean… Nu ar fi rau sa interveniti cumva pe acolo, dar relaxat si cu umor… :) Poate chiar Vova…. :)

    Am o rugaminte, anume să-i daţi lui Vova adresa mea de e-mail: liliana.babus@gmail.com Am reusit sa-i pierd telefoanele… :(

  6. sfinx667 Says:

    Domnule Presedinte,
    asteptam cu deosebit interes relatarile si impresiile dumneavoastra si va dorim mult succes . Indraznesc cu respect, daca timpul va permite, ne-am bucura si de cateva imagini .
    deosebita consideratie,
    Sibilla

  7. Băsescu şi sapa - Noi muncim, nu gândim! « Mihnea Georgescu Says:

    […] carieră politică, Băse a devenit elitist! O fi culpabil de “intelectualism,” precum Ion Iliescu în […]

  8. simona74 Says:

    Petrisor are dreptate, nororcul nostru ca ne puteti reprezenta si sunt convinsa ca o veti face ca de fiecare data: cu onoare si dragoste fata de Romania.

  9. faracianura Says:

    Domnule Iliescu,

    Partidul al carui presedinte de onoare sunteti si-a declarat sprijinul pentru proiectul legislativ de interzicere a cianurilor in minerit. Asta in toamna anului trecut. Moment dupa care tot prin diligenta colegilor d-voastra proiectului i-au fost aduse amendamente care modificau substanta lui si respectiv a fost ingropat in sertarul comisiei de industrii condusa de Iulian Iancu…Multi dintre cei care suntem preocupati de protejarea mediului in Romania am dori sa stim cu mai mare certitudine daca PSD va sprijini in continuare proiectul de interzicere a cianurilor in mineritul aurifer; daca deputatii sai vor renunta la echivoc si vor contribui la promovarea acestui proiect in Camera Deputatilor.

  10. Mihnea Georgescu Says:

    NEA ALECU

    Băsescu, dragul meu constănţean, e într-o formă de zile mari! S-a găsit personajul misterios care reprezintă veriga lipsă, nu a evoluţiei, ci a scurgerii de informaţii de la Parchet spre presă – NEA ALECU!

    Personaj mitic al copilăriei noastre de mitici, NEA ALECU, interzis de comunişti deoarece avea preocupări burgheze – vă aduceţi aminte celebra expresie NEA ALECU, NEA ALECU, TUNDE OAIA ŞI BERBECU? – NEA ALECU revine în forţă în anul de graţie 2008, tulburând apele politicii româneşti.

    O fi vorba de Mogulul Bekali, care tunde oi şi berbeci la Pipera City? Că de săracu “Conu Alecu,” care a dat şi numele străzii Paleologu, de lângă vechea Cale a Moşilor, nu mai poate fi vorba!

    Arată-te, Alecule!

  11. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    Cand aveti timp va rog sa imi spuneti ce parere aveti in urmatoarea problema:

    Vorbeam astazi cu un prieten despre programul de guvernare al PSD. Prietenul m-a intrebat daca am sesizat un aspect despre care nimeni nu vorbeste, pe care nimeni nu-l ia in calcul. Toti ne povestesc despre sistemul de impozitare, unii sustin cota unica altii cota unica pentru salariati si impozitul gradula pentru societati comerciale, dar nimeni nu scoate o vorba despre colectare. Eu stiu nenumarate cazuri de patroni care au datorii enorme la stat. Nu imi explic cum este posibil. Adica imi explic dar ma intreb daca cineva se gandeste la chestia asta cu seriozitate. Ma intreba prietenul meu daca am idee ce inseamna Garda Financiara in Italia sau IRS in SUA. Sincer despre IRS stiu din filme iar despre Guardia di Finanza nu pot spune decat ca am vazut un sediu al lor undeva in sudul Italiei cu paza militarizata.

    Despre fiscul romanesc stiu insa multe. Nu cred ca este cazul sa spun ce stiu pentru ca nu este nimic in plus fata de ce stim cu totii.

    Totusi, va intreb, inainte de a vinde pielea ursului din padure, de a face calcule bazate pe previziuni nu ar trebui facut ceva pentru a colecta banii la buget pana la ultimul leu??? Cum este posibil ca un pensionar sa stea la coada ca sa isi plateasca impozitele la stat iar un patron sa aiba datorii de miliarde la buget si sa nu-l intrebe nimeni de sanatate?

    Repet, ideea nu-mi apartine dar cred ca prietenul meu gandeste corect problema si am dezvoltat putin.

  12. S-a dat liber la ascultarea telefoanelor în SUA! « Mihnea Georgescu Says:

    […] îi dau dreptate userului Emigrantul, de pe blogul lui Ion Iliescu, deşi omul (Emigrantul, nu Preşedintele!) nu mă are la suflet (crede, de ex., că aş fi aceaşi […]

  13. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    M-am gandit in ultimele zile la raspunsul pe care mi l-ati dat cel in care ma sfatuiti sa iau aminte la spusele unui user care comenteaza si aici. Ei bine, raspunsul meu este nu am s-o fac adica nu am sa iau aminte la ce spune userul respectiv pentru ca eu cred ca spune numai prostii. Nu cred ca eu am ce invata de la userul la care va referiti, poate invers. Dar ca sa fiti linistit va promit ca am sa-l las pe userul cu pricina sa faca analize din care sa invete cine o vrea iar eu am sa ma limitez la a va pune unele intrebari la care daca doriti imi raspundeti daca nu, nu!

    In ceea ce priveste nationalismul invocat atat de mine in comentariul facut la Nastase cat si de user aici la dumneavoastra nu inteleg ce vreti sa spuneti. Eu am scris ca sunt unii neghiobi care incurajeaza tendintele nationaliste extremiste. Ma refeream evident la oamenii politici. Daca este sa vorbim despre ce scrie userul care mi-l dati exemplu putem vorbi numai de ocultism de o lume rea care este indreptata impotriva Romaniei, de americanii nemernici care au facut numai rau, de europenii si mai nemernici si peste toti suntem noi cu sufletul nostru bland de daci. Ori eu nu inteleg cateva chestii. Ce vi se pare gresit in comentariul meu sau mai ales in remarca conform careia sunt multi neghiobi care incurajeaza tendintele nationaliste agresive?

    Apoi legat de limbajul meu, eu cred ca am un limbaj decent si nu am de gand sa mi-l schimb. Poate mai ma enervez uneori dar este firesc cand vad atata mizerie atata ipocrizie in jurul meu. Cand vorbim despre presedintele Basescu si ne intrecem in folosirea epitetelor de tot felul nu se mai sesizeaza nimeni . O singura persoana am vazut pe bloguri care a pus frana acestora: Anca Alexandrescu care a spus clar ca la ea pe blog nu vrea jigniri nici la adresa dumneavoastra nici la adresa presedintelui Basescu.

    In rest userul pe care mi-l dati exemplu l-a facut pe Basescu in fel si chip dar atunci probabil nu a deranjat. In schimb deranjez eu…

  14. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu, va recomand acest articol.

    http://stirea.wordpress.com/2008/07/11/radu-mazare-2/

  15. Cezar Pesclevei Says:

    Un nou mariaj politic sortit divorţului?

    Am deschis TV-ul. Atenţia mea s-a focalizat pe noul mariaj ce face obiectul actualităţii pe scena politică românească: mariajul dintre PSD şi PC oficializat de preoţii Dan Voiculescu şi Mircea Geoană.
    Acesta îmi aminteşte de mariajul alianţei D.A. dintre PNL şi PD şi care părea a fi oficializat pentru totdeauna dar, odată ce şi-a atins obiectivul major, acela de a prelua puterea, schimbând opoziţia cu guvernarea, s-a scindat asemeni Bisericii în anul 1054 când Răsăritul reprezentând Ortodoxia s-a desprins de Apusul ce simbolizează Biserica Catolică, pe motive doctrinare şi, de ce nu, politice. În cazul PD-ului şi PNL-ului care desemnează Ortodoxia şi care Catolicismul? Dar în cazul PSD-ului şi PC-ului? Având ca ipoteză corupţia din ambele curţi, oare mai are importanţă?
    Cum pot convieţui două entităţi cu viziuni şi doctrine diferite? Mai mult, cum poate persista un mariaj în care ambii soţi doresc conducerea? IMPOSIBIL! Cazul alianţei D.A. PNL-PD se va repeta şi în cazul PSD-PC. Ca pronostic, sugerez că scindarea va surveni cel mai devreme după alegerile parlamentare şi cel mai târziu imediat după alegerile prezidenţiale, când, în cazul câştigării guvernării de tandemul Năstase-Voiculescu, unul la prezidenţiale, celălalt lider al cabinetului executiv, la Guvern, neînţelegerea apărută peste noapte pe marginea viziunii guvernării îi va recomanda pentru divorţ.

  16. Cui pe cui se scoate! « Mihnea Georgescu Says:

    […] geniul politico-psihologic al lui Ion ILIESCU, care a ştiut să-şi transorme şi un duşman precum Radu “Măi animalule” Mazăre, […]

  17. Bibliotecaru Says:

    @ Ion Iliescu
    Aţi făcut foarte bine că aţi spus lucrurilor pe nume. Este timpul să arătaţi PSD-ului şi istoriei faptul că raţiunea politică naţională trebuie să fie deasupra intereselor imediate. Am mare încredere că veţi începe restructurarea conceptului de partid politic la limita lui filosofică, opusă politicii de cumetrie. Reinstaurarea filozofiei, a culturii şi a raţiunii este ultima şansă istorică a României. Dacă această şansă nu este jucată acum, se va irosi printre degete lacome.

  18. Au uitat de noi cei care gandim! « Victor Reloaded Says:

    […] i-a cam dat peste nas ponderandu-l si reamintindu-i ca pesedeii nu au castigat inca alegerile. Presedintele Iliescu a facut apel la echilibru si la realism dovedind inca odata daca mai era nevoie ca este singura […]

Leave a Reply

