HAI ROMANIA!

 

 

A inceput turneul final EURO 2008.

 

Romania face parte din echipele calificate in grupe. Este un prim succes ! Peste cateva ore va incepe meciul cu Franta. Dorim din tot sufletul o victorie!

 

 Declaratia lui Daniel Nicolae poate deveni o deviza :

 

 “ Reprezentam Romania si suntem obligati sa aratam ca suntem o forta”

 

 

HAI ROMANIA!  

10 Responses to “HAI ROMANIA!”

  1. Victor Says:

    Imi place fotbalul atunci cand se joaca la nivel ridicat. Poate fi interpretat ca un joc de strategie. De unii. Hai Romania!

    In sfarsit am gasit Planul B3.0-Lester Brown.O sa scriu ceva dupa ce o citesc.

  2. Maria Barbu Says:

    Fotbalul imi aminteste de tata. Cand eram micuta, tata ma lua la tot felul de meciuri si ma tinea langa el la televizor sa imi explice diverse faze.
    Am invatat in felul asta ce inseamna confruntarea, lupta pentru victorie, daruirea, spiritul de echipa.
    De aceea nu pot sa ratez niciodata campionatele mari de fotbal si imi amintesc mereu cum tata spunea ; “Hai, Romania, hai victorie!!

  3. sfinx667 Says:

    Domnule Presedinte Ion Iliescu,
    Cu totii ne dorim sa trecem de grupe, sa invingem Franta, Italia sau Olanda, nu este imposibil si, iata ca in aceasta seara am obtinut un scor de egalitate, desi se putea si mai mult. Avem inca probleme, disfunctionalitati in aparare, va trebui sa ne reamintim ca, ” cea mai buna aparare este natacul ” si ca pe contraatac putem inscrie cu usurinta, prin joc de echipa . Imnul National al Romaniei a fost intonat, trait pentru prima data prin forta unitatii, i-am simtit o echipa cu dorinta de a reusi . Ma mandresc ca toti resitenii de altfel cu Cristi Chivu, si suntem cu totii trup si suflet cu echipa nationala.
    Deviza mentionata de dumneavoastra, va deveni cu siguranta deviza poporului roman in viitor si atunci vom rosti cu si mai multa dorinta de reusita, victorie … ne vom mobiliza : Hai Romania !
    ” Reprezentam Romania si suntem obligati sa aratam ca suntem o forta”
    respecte si deosebita consideratie,
    Sibilla

  4. petrisorsocol Says:

    bravo Victor Piturca. ;)

  5. Ovidiu Says:

    Stimate presedinte Ion Iliescu, am vazut meciul dar ca un om care a jucat la juniori Steaua Bucuresti apoi la Otelul Galati, pot sa va spun ca am jucat prea organizat prea defensiv, ma mir de mirel radoiu, el trebuia sa fie playmaker-ul, dar era si dansu in ofensiva, cel mai binea jucat Banel Nicolita, nu poti castiga un meci daca nu marchezi goluri.

    Stimate Ion Iliescu, va rog sa cititi un interviu cu mama premierului Tariceanu, recomandat. va las link-ul

    http://pnl.ablog.ro/

    Anticipat,
    Ovidiu.

  6. paulbv Says:

    azi intru prima data pe blogul dumneavoastra.
    Stiam de el din presa de ceva vreme insa ma consider oarecum de dreapta si nu am dat importanta miscarii…
    Ma bucur sa constat activitatea intensa si mi-as dori-o extinsa si la alte persoane. Felicitarile mele.

    Pentru o clipa mi-as dori insa sa nu mai reprezentati Romania… Acea reprezentare a Romaniei cu Dumneavoastra in frunte… are inca niste lacune (sa nu le spun pete…) si poate ar fi mult mai potrivit sa spuneti ca sunteti roman alaturi de Romania… stiti sa incercam sa dispara acel Eu si sa evidentiem mai mult “echipa” Romania.

    Suntem parte a ei si Dumneavoastra chiar o parte importanta, dar suntem unitati ce vor impinge lucrurile inainte numai impreuna.

    Imaginea mea este aceea ca Echipa are nevoie acum de un impuls de drepata poate cel putin inca vreo doua mandate pana cand acumularile vor fi suficent de mari pentru a putea sustine o echilibrare spre stanga, urmata de alternanta “fireasca” a mersului inainte dublat de consolidarea pe orizontala.

    Imi doresc ca sa aveti in continuare puterea de a educa masele implicare si de a maturiza linia politica.

  7. Gabriela Savitsky Says:

    După umilinţa la care suntem supuşi în Europa, vine ca o mângâiere acest campionat european. Să ne “spele” puţin orgoliul.
    A fost un joc greu, dur, pe răpunere, a contat mai mult echipa decât individualităţile.
    Nu pot să nu amintesc cu acest prilej că minunatul şi modestul Cristian Chivu s-a născut şi a crescut aici la Reşiţa, în acest orăşel modest unde toate se fac precum oţelul, prin topiri şi retopiri succesive. În domeniul sportului, datorită uzinelor care susţineau economic cluburile sportive, Reşiţa a dat şi încă mai dă valori de excepţie.
    Privind aseară tricolorul, n-am putut să nu mă gândesc o secundă că o părticică din el este “fabricat la Reşiţa”…

  8. mirelateodorescu Says:

    Echipa nationala are nevoie de toti romanii pentru ca reprezinta Romania.
    Mi-a placut enorm cand i-am vazut pe toti membrii echipei cantand imnul, Chivu a fost deasupra tuturor.
    Bravo lor, suntem cu totii alaturi de ei si ne dorim rezultate bune pentru ca meritam.

  9. Victor Says:

    Avem parte de “impulsuri de dreapta” de 8 ani din cei 18 care au trecut de la Revolutie. Practic, cu exceptia primilor doi ani in care s-a pregatit Constitutia, dreapta a tot fost la putere. Si de fiecare data a consumat ce a acumulat stanga.

    Ion Iliescu reprezinta Romania, si acum cand nu mai este la putere prin recunoasterea internationala de care se bucura, prin invitatiile care i se adreseaza ca reprezentant al tarii noastre. Noroc ca nu trebuie sa ne pronuntam toti neavenitii cine trebuie sa reprezinte Romania si cine nu. Din afara tarii exista mai multa obiectivitate. Astfel, in timpul mandatului de presedinte, Ion Iliescu a avut o activitate pe plan international care aproape nu i-a permis o saptamana libera in timp ce acum , actualul presedinte nu este invitat nici macar in in Congo. Se pare ca cei din afara tarii considera ca nu este reprezentativ pentru tara. Sau dimpotriva? Cred ca raspunsul sta in bunul simt al fiecaruia dintre noi.

  10. radualexandrupsd3 Says:

    Bine ca nu s-a suprapus campionatul european cu campania electorala si cu primul tur si s-a putut realiza un minim de interes pentru alegeri . In privinta celui de al doilea tur este de asteptat ca dupa ora 19 prezenta sa fie simbolica si in general interesul pentru alegeri sa fie diminuat si din acest motiv .
    Oricum e fantastica nevoia de a fraterniza in jurul unui simbol comun si e remarcabil cat de rapid fotbalul eclipseaza orice alta preocupare .

Leave a Reply

