AGENDA 7 iunie

 

 

  • Voi participa la Bookfest 2008

 ·                  Lansare de carte: “François Mitterrand aşa cum a fost”

Standul editurii, ora 14.00

Organizator: Editura Historia

 

Invitaţi: Ion Cristoiu; Bogdan Chirieac

 

 

  • Incepand cu ora 18,00 sunt invitatul profesorului Anton Caragea la N24

9 Responses to “AGENDA 7 iunie”

  1. petrisorsocol Says:

    Multa bafta domnule Ion Iliescu ;)

    http://www.petrisorsocol.com

  2. Victor Says:

    Domnule Presedinte,

    Am urmarit emisiunea. Mi-a placut. Un Ion Iliescu pozitiv, tonic, echilibrat.
    Am retinut ingrijorarea dumneavoastra cauzata de adancirea decalajului economic dintre tarile lumii. Decalaje uriase intre cei bogati si cei saraci. Solutii nu numai analize: “Unui flamand sa nu-i dai un peste sa isi stinga foamea ci sa il inveti sa prinda peste.”

    Foarte interesanta propunerea de subordonare a structurilor financiare tip Banca Mondiala si FMI unei suprastructuri din cadrul ONU. Dar…

    Mi-a placut cum ati pus problema cu Obama. Am remarcat cat de simplu ati oferit solutia profesorului universitar care se afla langa dumneavoastra si care avea indoieli in privinta potentei acestuia de a conduce America mai ales in conditiile adancirii actualei crize a petrolului: Un grup de experti in jurul tanarului senator de Illinois care il va ajuta sa raspunda viitoarelor provocari cum ar fi criza mondiala a petrolului.

    “Ai pierdut continui, ai castigat continui” formula olimpica pentru Hillary Clinton.

    PS. Am apreciat de asemenea respectul pe care vi l-a acordat moderatorul. Intr-o tara in care domneste anormalul am ajuns sa ma bucur cand sunteti tratat cu deferenta cuvenita…

  3. Maria Barbu Says:

    Domnule Presedinte,

    m-am gandit de mai multe ori la o comparatie intre dumneavoastra si Francois Miterrand. Ceea ce va apropie de presedintele francez este in primul rand echilibrul perfect intre personalitatea intrinseca si cariera politica.
    In al doilea rand ar fi intelepciunea care va caraterizeaza si pe dv , asa cum il caracteriza si pe Miterrand.
    Ar mai fi complexitatea exceptionala a personalitatii, Miterrand fiind un politician de stanga dar si un credincios fervent, asa cum dv sunteti un foarte puternic politician de stanga, dar cu o sensibilitate extraordinara la universul artistic si la dimensiunea spirituala a lumii.
    Ar mai fi multe alte asemanari, dar le rezerv unui portret comparativ pe care il voi face la un moment dat.

    Stiti ca va admir si va sustin cu atata caldura pentru ca eu cred in etraordinara dv personalitate politica si in demersul eminamente pozitiv si constructiv pe care il aveti in permanenta, si cand ati fost sef al Statului, si ca presedinte de partid si in orice moment.
    In ultima vreme sunt multi care ma acuza ca as fi orbita de o pasiune de neinteles pentru dumneavoastra, dar este o pasiune a mintii si o inalta deferenta fata de un lider in a carui valoare cred cu tarie!

  4. sfinx667 Says:

    Domnule Presedinte Ion Iliescu,
    Va felicit !
    Nu voi repeta ceea ce au sesizat si mentionat deja colegii mei din blogosfera si care , la fel ca mine, ca multi altii va admiram pentru calitati, abilitati, experienta, cultura, demne de lauda si de urmat, vin insa cu o complectare, cea mai deosebita si minunata calitate a dumneavoastra este puntea pe care ati gasit-o si mentinut-o mereu spre oameni, zambetul cu care pastrati echilibrul acestei punti intre inimi, abordarea printr-o gandire sanatoasa si bogata in intelepciune a oricarei opinii, teorii ori provocari ale vietii .
    Credem in dumneavoastra si ne bucuram de prezenta dumneavoastra benefica si inspiranta in a ne motiva si pe noi.
    Respecte, stima si consideratie deosebita,
    Sibilla

  5. Mihnea Georgescu Says:

    Domnule Preşedinte,

    Îmi pare nespus de rău că programul nu mi-a permis să ajung la lansarea dvs., deşi am fost mai târziu la o alta… Am aflat prea târziu pentru a mai putea schimba ceva… Aştept să vă revăd în spaţiul real!

  6. petrisorsocol Says:

    Din pacate nu am urmarit emisiunea, am avut probleme cu cablul, o sa ma interesez ce s-a discutat ;)

    O saptamana excelenta la toata lumea

  7. stef36 Says:

    DOMNULE PRESEDINTE ILIESCU!

    Urmaresc cu nerabdare toate comentariile, ma bucur pentru fiecare cuvint
    adresat Dvs. cu stima si respect, sunteti iubit si apreciat de cei multi, nu neaparat de cei cu ,, 7 clase”” cum se lauda Dnul Basescu, suntem din cele
    mai diverse profesii socio-profesionale, cu studii sau fara studii, avem cu
    totii discernamint sa apreciem un OM deosebit, un adevarat mediator intre
    unii politicieni plini de ura si oamenii napastuiti de soarta!
    Astazi, am trecut prin Piata Universitatii! Doamne, ce mizerii se scandau
    atunci la adresa Dvs., Ce desene oribile erau! In ciuda acestor nedreptati,
    Dvs. ati ramas calm cu demnitate, ati intins mina acelor oameni care fara
    sa gindeasca va jigneau mereu!
    Ma gindesc cum ar fi procedat cel care se crede primul om in stat ?
    Oare ar fi avut rabdarea si intelciunea Dvs.?
    Va condamna ca ati multumit minerilor Dar Dece nu gindeste acest om cum ar proceda acum daca institutiile statului ar fi atacate cu atita inversunare Oare cei care au dat
    foc la cladiri importante din Bucuresti, au cugetul linistit acum cind sunteti
    jignit pe nedrept?
    Pentru DVS Dle PRESEDINTE ILIESCU toata stima, sa aveti mereu putere sa rezistati acestor mirsavii, noi cei multi va iubim sincer, pentru ce ati fost inainte de /89 si mai ales dupa /89!
    Nimeni nu cunoaste cit ati suferit la atacurile fara rost, la aprecierile gra-
    tuite ale unor moderatori, mai mult sau mai putin
    Este adevarat ca ma simt bine vorbind cu ceilalti
    Sa avem o saptamina excelenta (asa cum spune petrisorsocol)

    SA AUZIM DE BINE! doamne ajuta

  8. Eu v-am zis « Victor Reloaded Says:

    […] Simplu : sa mi se inoculeze anumite idei. Sub pretextul ca detin informatii din preajma lui Ion Iliescu, cei care au incercat sa ma manipuleze au vrut sa imi induca anumite idei : sa ma intoarca […]

  9. Bibliotecaru Says:

    @ Ion Iliescu
    Mă uit la scorul egal pentru Bucureşti prezentat de INSOMAR şi nu mă pot gândi că, după alegeri, cel puţin 40% dintre alegători vor fi dezamăgiţi. Ar putea exista în politică românească o normalitate, un gest care să dovedească că politica este pentru cetăţeni şi nu pentru victorii electorale, de exemplu ar putea prelua învingătorul primar un 25% din programul politic al celui imediat pe locul 2? Sau chiar şi un 10% din cel ieşit pe 3… În ziua când politica va putea genera astfel de gesturi de normalitate şi, de ce nu, de eficienţă, probabil că mă voi transforma într-un cetăţean mai fericit şi voi reînvăţa să zâmbesc. Până atunci, politica generează conflicte între oameni şi atât. În timp ce scriu aceste rânduri văd la televizor un titlu macabru, “Crima în campanie”. Va mai fi politica pentru toţi oamenii?

Leave a Reply

