FELICITARI !

 

Sarbatoarea Floriilor  sa aduca tuturor zile senine, impliniri, bucurii, multa sanatate si fericire !

Fleurs_10_quito

Astazi e ziua Celor ce poarta nume de flori . Fie ca florile BINELUI  sa Va inunde viata si sa Va bucurati de preaplinul satisfactiei sufletesti in lumina renascuta a primaverii.

 “La multi ani!”

P.S. Aceleasi calde urari Gabrielei Savitsky pentru aniversarea de ieri – la schimbarea prefixului.

 

5 Responses to “FELICITARI !”

  1. Victor Says:

    Domnule Presedinte, va doresc sanatate, acelasi tonus si spirit tanar, iar dorinta mea este sa va vad cat de curand Presedintele partidului.

  2. isabellelorelai Says:

    Domnule Preşedinte,
    Nu am nume de floare, dar îmi aleg acum unul, doar pentru a avea parte de urările Dumneavoastră.
    Mie îmi plac ghioceii, aşa că vă mulţumesc. Şi vă doresc la rândul meu doar zile senine şi multă sănătate.
    Isabela

  3. Gabriela Savitsky Says:

    Domnule Presedinte,

    Sper sa apuc sa mai schimb vreo doua prefixuri macar… Desi mi-e frica de batranete, recunosc. Va multumesc din inima; venind de la dumneavoastra, urarea ma obliga suplimentar :) . Multumesc pentru flori, am considerat ca sunt ale mele.

    Ca o picanterie, in martie 2004 cand am fost la dumneavoastra la Cotroceni (desi incepusem “sarbatorirea presedintelui nostru” cu doua zile inainte si am mai continuat doua) sa va felicitam la aniversare, am dat nas in nas in curtea Palatului cu multime de lume. Vanghele avea un cos urias de trandafiri rosii, parca ii vad aevea, la fel lideri ai PSD-ului de-atunci… Noi, dupa o noapte in care v-am cinstit in nenumarate randuri, am cumparat in drum un buchet de trandafiri galbeni, un buchet mai modest. In curte, facand comparatia cu celelalte buchete, si uitandu-ne rusinati la al nostru, ne-am zis ca o sa parem ridicoli – deja eram prin comparatie. Ne-am imbarbatat si ne-am spus ca pentru dumneavoastra nu sunt importante dimensiunile buchetului ci faptul ca am venit de la 600 de kilometri sa va vedem. Si gandind asa, tot “pasam” buchetul de la unul la altul. Nu mai stiu cine vi l-a inmanat, buchetelul nostru modest si cuminte, ca o luminuta, in sera monumentala de trandafiri. V-am spus cateva cuvinte; eram atat de emotionata incat imi tremurau picioarele.
    Seara, am ajuns fericiti acasa, euforici, dupa ce am “vizitat” si o nunta la Caransebes. Aproape de miezul noptii, m-a sunat soferul, Petrica, si spunea ceva cu o voce inalta, ininteligibila. Zic: “Ce-i Petrica? Ce s-a intamplat, mai spune odata”. Zice: Pe buchetul nostru, al nostru, l-a luat domnul Presedinte! Pe al nostru, care i l-am dat eu!!!”. Zic: “Petrica, or mai fi fost si alte buchete la fel. Fii serios.” El insista, nu si nu, ca “ala era buchetul nostru, am vazut la stiri, il cunosc, ca eu l-am tinut in mana”. M-am uitat si eu la reluarea stirilor. Parea sa fie, dar nu am fost sigura. Oricum, Petrica este convins si astazi ca ati preferat buchetul nostru oricarui altul.
    Asemenea povesti or mai fi multe…

  4. cezarpesclevei Says:

    Dle. Iliescu,

    Parcă (Parcă??!) aveţi ceva în comun cu dl. Năstase…
    Nici dvs. nu menţionaţi măcar semnificaţia sărbătorii de Florii?

  5. SorinPLATON Says:

    Paste Fericit!
    http://sorinplaton.wordpress.com/2008/04/24/paste-fericit-tuturor/
    1=

Leave a Reply

