O ZI RELAXATA

Astazi, 15 februarie, ne-am intalnit la Liceul „Spiru Haret”, fosti colegi de clasa.

Este o traditie pe care o respectam de multi ani – intalnirea anuala de ziua patronului liceului (Spiru Haret, personalitate reformatoare a inceputului de secol XX, nascut la 15 februarie 1851).

Noi am absolvit in 1949. Prima intalnire am avut-o la aniversarea a 20 de ani de la absolvire, in 1969. Atunci eram mai multi ( din cei 45 fosti colegi de clasa, ne-am revazut peste 30) si traiau inca unii dintre profesorii nostri inclusiv fostul director – George Serban, profesor de limba romana, om foarte respectat ( unchiul lui Octavian Paler, care si el a fost elev al liceului). Atunci am avut primul soc – ne despartisem adolescenti de 19 ani si ne revedeam barbati in toata firea, cu profesii diverse, cu fizionomii modificate. De atunci ne revedem in fiecare an – in data de 15 februarie.

Am facut-o si pana in 1989; o continuam si de atunci pana astazi. Intre timp, an de an ne-am imputinat – unii au decedat, vreo 10 au plecat din tara ( unii sfarsindu-si viata pe alte meleaguri). Ultimul dintre profesorii care a participat la o intalnire a promotiei noastre, prin anii 1990 a fost Gabriel Tepelea – profesor de limba franceza ( fost lider al PNTcd). Traieste inca, are 92 de ani.

Astazi ne-am mai intalnit 12 colegi. Au asistat cativa profesori din actuala generatie.

Intalnirea ne prilejuieste, de fiecare data amintiri placute, schimburi de idei, informatii, chiar si controverse colegiale.

NU DISCUTAM POLITICA .

Este o atmosfera destinsa si amicala, ca intre colegi.

2 Responses to “O ZI RELAXATA”

  1. emigrantul Says:

    Ati participat vreodata la o intilnire cu colegii si profesorii prin care ati aniversat un anumit numar de ani de la absolvirea liceului sau facultatii?

    SONDAJ: http://sondaje.php0h.com/intilnire.php

  2. cristiandan Says:

    @Ion Iliescu

    Va salut cu respect. Putem arunca o privire fugara si aici? Poate place..
    http://cristiandan.blogspot.com

    Multumesc
    Cu stima,
    Cristian

Leave a Reply

