MEMENTO

 

La finalul posatarii LOCUL SI ROLUL STANGII ASTAZI” am mentionat ca “voi insera pe blog, textul expunerii din 26 ianuarie 2004 la Şcoala Naţionala  de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti”.

Mi-am onorat promisiunea si am postat textul la “PAGINI”, Lucrari publicateRolul statului in societatea contemporana.

Recitind materialul consider ca temele expuse, cu 4 ani in urma sunt si acum actuale! Multumesc celor ce mi-au adresat interventii si promit ca voi raspunde intrebarilor transmise.

4 Responses to “MEMENTO”

  1. MEMENTO Says:

    […] continuarea pe ioniliescu.wordpress.com sursa […]

  2. emigrantul Says:

    SABOTAREA ECONOMIEI NATIONALE!

    Domnule Presedinte

    Pe parcursul anilor am constatat ca sunteti un foarte bun om politic (cel mai bun pe care l-a avut Romania postrevolutionara) insa din pacate totul se opreste aici. Pe cit de abil sunteti in politica pe atit de slab v-ati prezentat ca manager al economiei nationale. De numele dumneavoastra va ramine legata, in mod sigur, distrugerea agriculturii romanesti. Imi argumentez afirmatia cu pozele (luate din avion) pe care le puteti consulta aici:
    http://www.canada.php0h.com/Agricultura.html
    Practic intreaga suprafata de cimpie a tarii este facuta praf, sfisiata in mii de petece agricole lungi si subtiri, unele mai inguste decit drumurile.
    Permanent suntem intoxicati cu propozitia “Trebuie sa ne aliniem la standardele Uniunii Europene”. Special pentru dv. am creat pagina de internet de mai sus ca sa puteti face comparatie intre agricultura Romaniei si cea a Frantei si sa-mi spuneti cum veti comasa acele sfori de tarla in terenuri agricole cu suprafete mari cum era inainte de revolutie. Alta masura decit recolectivizarea nu vad! V-am aratat clar in link cum arata agricultura Frantei si cum se prezinta cea a Romaniei.

  3. andaa Says:

    Faptul ca Traian BASESCU a repus pe tapet scandalul Adrian Nastase inseamna ca presedintelui ii este teama de ascensiunea acestuia atat in sondaje dar mai ales in sanul PSD, principalul vector al stangii in Romania.

  4. TANDEM DE LIDERI « MariaBarbu Weblog - idee şi expresie Says:

    […] de azi, Politica — Maria Barbu @ 10: 55. pm. A fost de mare efect aparitia presedintelui Ion Iliescu si a fostului premier Adrian Nastase la Antena 3 ! Un exceptional tandem de lideri, sau, cum sa-i […]

Leave a Reply

