RASPUNSURI RESTANTE

@ scurtul , @ instalatorul, @ diogenecainele, @ beranger, @ ciprian blidaru, @ drtm, @ cristiplesca, @ Mihnea S, @ Maria Barbu, @ Mihnea Georgescu, @ ancaf, @ Horia Blidaru, @ camuiesti, @ cameliamedo, @ oana123 – pentru soacra, @ radupress @ Ion @ troco, @aurelianbrezeanu @ Gabriela Savitsky , @ cirlovacristian, @ Dacy, @altii,,,

Multumiri pentru felicitarile sincere, prietenesti adresate cu ocazia Noului An.

Fie ca anul 2008, ceva mai bun si mai luminos sa fie pentru toti aducator de sanatate, pace sufleteasca si bunastare. “La Multi Ani!”

@ milear

Cum anume sa se formeze tinerii politicieni­­? Daca nu ar fi potrivita o forma specifica de pregatirea lor ?

Eu nu cred ca aceasta este calea pregatirii oamenilor politici – prin organizarea de scoli speciale pentru formarea si pregatirea lor. Politicienii se vor recruta totdeauna dintre oameni cu diferite profile si orientari profesionale. Deci pentru un tanar, esential este sa-si asigure o solida pregatire profesionala si de cultura generala tinand de inclinatiile si pasiunile proprii. Daca va intra sau nu in viata publica, aceasta este o problema care tine deasemenea de inclinatia pe care fiecare o are, sau nu, pentru aceasta . Inclinatia poate fi cultivata inca din anii de scoala prin participarea la diferite actiuni sociale, prin mediul scolar sau activitati extrascolare . Partidele, prin organizatiile lor de tineret ofera asemenea sanse de implicare in actiunile sociale destinate tinerilor inclinati spre astfel de activitati. O multitudine de probleme promovate de organisme ale societatii civile – ONG-uri pot oferi deasemenea sansa de formare a tinerilor pentru actiuni de interes general.
.

@ mihneageorgescu

referitor la editorialul din Cotidianul scris de Teodor Baconsky , consider ca nu merita nici o atentie din partea mea. Nu pot sa nu revin la autenticitatea clasicilor. “Caracterele”. apartinand lui La Bruyère ii denunta pe impertinenti, grosolani, palavragii, orgoliosi, lingusitori….!

@ smro

Chiar nu mai stiu ce sa cred…..Noroc cu colegii din blogosfera care au sesizat „malversatiunea” inscriptiei pe care ai vazut-o „cu ochii proprii” inainte de decembrie 1989! Altfel apreciam ca este de domeniul SF. Deasemeni nu inteleg care este semnificatia pe care doresti sa o atribui acestei intamplari. Poti fi sigur ca nu intervin pe textele autorilor la moderare.In rest…. mai mult ECHILIBRU!

19 Responses to “RASPUNSURI RESTANTE”

  1. Mihnea Georgescu Says:

    @Ion Iliescu
    Faceţi foarte bine că nu vă coborâţi la nivelul unui T. B. Teodor Baconsky, sau Traian Băsescu, că iniţialele le sunt la fel.
    Cât despre apelul la clasici, este suficient…
    Totuşi, i-am dedicat o replică domnului TB pe blogul meu… replică la care am primit aprecieri…

  2. RASPUNSURI RESTANTE Says:

    […] Citeste Aici mai multe detalii pe sursa originala a artricolului… […]

  3. emigrantul Says:

    OARE CEI CARE SCRIU PE BLOGUL LUI ION ILIESCU GANDESC INAINTE DE A APASA PE BUTOANELE TASTATURII? SE PARE CA NU!

    IMI ARGUMENTEZ AFIRMATIA CU URMATOARELE CITATE:

    CITATE: Bibliotecaru
    January 5, 2008 at 5:39 pm

    “1) Până nu reconstruim capitala de la cota -20 metri, nu o sa facem niciodată nimic.
    2) Am îngrămădit tot felul de blocuri şi clădiri într-un Bucureşti proiectat acum 200 de ani.
    3) Oricât am sistematiza acum, nu are cum să fie bine. Ca să se poată ajunge la o capitală europeană, trebuie reîncepută o altă zonă rezidenţială la câţiva km de actuala capitală
    4) din actuala capitală să se elimine rând pe rând blocurile de pe lângă străzile principale sau, dacă este mai economic, să se radă tot ce nu este valoare istorică şi să se facă din nou.”
    —————————————————————–
    Cei care simpatizeaza cu ideile Bibliotecarului pot consulta situl bogat in fotografii de aici: http://www.geocities.com/casamede2005
    care ne arata cum se prezinta un oras mare din lumea vestului si spre ce trebuie sa “tinda” Romania in acceptiunea Bibliotecarului!

  4. o altfel de leapşă « şofer prin Bucureşti Says:

    […] simpatii: Elena Udrea, Adrian Năstase, Renate Weber, Dan Mihalache, Cozmin Guşă, Dan Andronic, Ion Iliescu, Mircea Geoană, SCE (pentru a da mai departe prin partid), Andrei Chiliman, Radu Prisăcaru, Anca […]

  5. şoferul Says:

    Aveti o leapsa pe blogul meu. Multumesc!

  6. emigrantul Says:

    SE EXAGEREAZA FOARTE MULT CU IARNA ROMANEASCA CARE IA MEREU PE NEPREGATITE AUTORITATILE!

    Am pregatit special pentru presedintele Ion Iliescu un documentar in fotografii despre iernile grele dintr-o tara apuseana! Pozele pot fi consultate accesind linkul de mai jos:

    ========================
    http://canada.php0h.com/Iarna.html
    ========================

  7. cirlovacristian Says:

    Emigrantul

    Va rog sa va uitati si pe harta desfasurata a altor capitale si orase europene(nu canadiene).
    In plus fata de cele afirmate: o dezvoltare pe ”verticala” nu face decit sa ”umfle” preturile raportat la mp sau sqf.Orice cetatean are dreptul la o anumita suprafata de spatiu verde,noi bucurestenii de ce nu(European Law) ?
    In USA,Canada,UK,Irlanda,Germany se elimina rind pe rind ”concret building” din unuseful(blocks,parkinkg,supermarche,etc….)se folosesc cu precadere materiale eco(timber,brick,chiar recycle ).Sa nu uitam si de politica ”refuse” in EU.Romania are de strabatut aproximativ 25 de ani sa ajunga din urma cea mai prost cotata tara europeana.Daca aveti nelamuriri va rog sa-mi spuneti .
    Va multumesc

  8. oanastoicamujea Says:

    Ar fi frumos sa scrieti despre Dan: http://www.club-fantasy.ro/?p=383 Cine stie, poate ca prin intermediul dvs cineva cu putere financiara l-ar putea ajuta. Multumesc!

  9. emigrantul Says:

    Citat Mihnea Georgescu
    “Romania are de strabatut aproximativ 25 de ani sa ajunga din urma cea mai prost cotata tara europeana.”

    Orice emigrant roman din Canada (al treilea stat din lume ca nivel de trai) iti va spune ca locuintele Tarii Artarului sunt de calitate net inferioara blocurilor romanesti!
    Ca sa te convingi singur te rog sa vizionezi pozele de aici:
    http://www.geocities.com/casamede2005/MagaziileDinMontrealHTML.htm
    http://www.geocities.com/pozecanadiene/FireWallHTM.htm

  10. emigrantul Says:

    Citat: cirlovacristian
    “Orice cetatean are dreptul la o anumita suprafata de spatiu verde, noi bucurestenii de ce nu”

    Spatiul verde ar mari considerabil suprafata unei metropole si ca urmare mijloacele de transport in comun devin nerentabile atita vreme cit trebuie sa mergi vreo doi kilometrii pe jos pina la cea mai apropiata statie de autobuz!

    Pe de alta parte nici cetatenii Canadei, o tara cu orase pline de parcuri, nu beneficiaza de spatii verzi in jurul locuintelor personale. Ba as putea spune ca aleile din spatele rindurilor de case sunt mai mizerabile decit aleile blocurilor Romanesti.
    Exemplu aici:
    http://www.geocities.com/emigrareincanada/SfOctMontrealHTM.htm

  11. Bibliotecaru Says:

    @ emigrantul
    Dacă tot mă citaţi, unde am spus că în alte părţi este mai bine sau mai rău? De unde aţi tras concluzia afirmaţiei domniei voastre “Cei care simpatizeaza cu ideile Bibliotecarului pot consulta situl bogat in fotografii de aici: http://www.geocities.com/casamede2005
    care ne arata cum se prezinta un oras mare din lumea vestului si spre ce trebuie sa “tinda” Romania in acceptiunea Bibliotecarului!” ?
    Am să repet eu şi am să scriu îngroşat anumite cuvinte pe care nu le-ai văzut:
    “Ca să se poată ajunge la o capitală europeană, trebuie reîncepută o altă zonă rezidenţială la câţiva km de actuala capitală, de data aceasta pentru anul 3000, şi din actuala capitală să se elimine rând pe rând blocurile de pe lângă străzile principale sau, dacă este mai economic, să se radă tot ce nu este valoare istorică şi să se facă din nou.”

    Ce afirm eu este că infrastructura unui oraş trebui puternic supradimensionată, încă din faza de proiect, pentru a răspunde unui flux de 100 de ori mai mare decât cea gândită iniţial. Altfel este ca şi cum aş dimensiona electric o uzină la puterea nominală de 2 KW pe principiul că nu voi avea decât o maşină de găurit. Celebrele cazuri de căderi de tensiune pe perioada Crăciunul au fost posibile exact din această cauză. Nu se poate ca Electrica să creadă pe cuvânt un cetăţean că nu va folosi toată viaţa un fier de călcat sau o maşină de spălat. Când investeşti în infrastructură nu o faci pentru un an ci pentru 300 de ani pentru că nu mai poţi interveni. Soluţia pe care o expuneam eu era construirea într-o nouă zonă cu o infrastructură serioasă, începând, de exemplu, cu construcţia metroului, pentru că este mai uşor să astupi decât să sapi, peste metrou reteaua de canalizare care să permită două benzi de circulatie subterane pentru utilajele de reparaţii, să nu mai spargem astfaltul ca să înlocuim o ţeavă, o structură clară de cabluri care să acopere peste tot reţeaua de televiziune, internet, telefonie… apoi străzi cu câte 8 benzi de circulaţie pe sens… Desigur că astăzi o astfel de structură ar părea megalomanică, dar peste 100 de ani probabil că va ajunge la parametrii scontaţi şi o să beneficiem de megalomania de acum. În timp ce populaţia şi mediul de afacere se mută în acest “Manhattan” al Bucureştului, locurile rămase goale se fac parcuri şi parcări supraterane, până Bucureştiul vechi ajunge la o încărcare suportabilă a densităţii de locuitori şi cu un flux de circulaţie pe măsura dimensionării infrastructurii.
    Această soluţie este ceva pe termen lung care nu face pasarele sau sensuri unice menite să mai primească 1000 de maşini în plus în trafic. Eu despre asta vorbesc. Domnia voastre, domnule Emigrantul, despre ce soluţii vorbiţi? Doriţi întroducerea supozitoarelor pe artelele de circulaţie pentru fluidizarea traficului?

    Am să vă mai spun ceva. Întâmplător ştiu cam ce înseamnă un utilaj de dezăpezit. Pozele acelea pe care le postaţi cu desăpezirea sunt ale utilajelor de carieră, pentru transport şi manipulat steril sau minereu. Nu au nimic de a face ce desăpezirea. Staţionarea unui asemenea utilaj de mare randament costa cam 1000 de euro per oră. În desăpezire ar trebui să stea 11 luni per an. În Canada mă gândesc că e ceva mai multă ninsoare decât la noi. Este o problemă de eficienţă economică. Aţi fi putut să-mi puneţi o poză cu acei roboţei autonomi japonezi care transforma zăpada în gheaţă, o soluţie excelentă, evident scumpă, dar cu care aş fi putut fi de acord, pentru că nu necesită transportul zăpezii şi nici nu o mută dintr-o parte în alta.

    Am zeci de colegi în Canada, am mii de poze de acolo… curăţenia şi “civilizaţia” costă însă. Şi în Canada şi în Frankfurt şi în Liechtenstein.

    Aş putea discuta o săptămână fără a epuiza subiectul, dar nu o să o fac după ce m-aţi acuzat că nu gândesc. Prefer să zac în prostia mea.

  12. Gabriela Savitsky Says:

    Multumim pentru raspunsuri, pentru urari, pentru timpul si atentia pe cere ni le acordati.
    Da, blogul da dependenta. Asa cum e si mailingul… sunt semne ale atentiei semenilor care iti dau semnale, iti raspund la nedumeriri, ta contrazi sau te completeaza. E o lume a dialogului sincer, tocmai pentu ca nu vezi “fata” interlocutorului si, deci, poti sa-i spui orice. Mai exista si paravanul “nick-ului” care te imunizeaza la orice atac… Blogosfera e un spatiu minunat. E ca un parc de distractii intelectuale, ca o biblioteca interactiva… iti mobilizeaza toate energiile intelectului, te desfata, te imbarbateaza… Cand inchizi “ferestrele” si te intorci din minunata lume virtuala in cea reala, dezamagirea e cu atat mai mare.
    Aici e problema. Exista un clivaj al celor doua lumi. Cea in care traim si cea in care ne exprimam. E mai simplu sa vorbesti/scrii decat sa faci. Si o schizofrenie a dedublarii. Pe blog esti liber sa construiesti o lume perfect, in viata de zi cu zi trebuie sa suporti chingile lumii reale. Care, de cele mai multe ori, e departe de imaginea in epura a ceea ce ne dorim.

    V-am scris de multe ori, pe e-mail. Sunt convinsa ca unele scrisori au si ajuns sub ochii dumneavoastra. V-am scris prima scrisoare, intr-o nopate, la ora 2, disperata si contrariata, umilita si revoltata. A trecut mult de-atunci, lucrurile n-au putut fi indreptate. Pentru mine, s-au “strambat” din ce in ce. Si pentru cei de care imi pasa. In martie 2006 am suferit un infarct. Am trecut razant pe langa aripa mortii, pe care si acum o simt falfaind. Am avut noroc. M-a descoperit la timp medicul de familie, o femeie extrordinara si o doctorita cu instinct, careia, probabil, ii datorez aceasta a doua viata. Se numeste Ileana Popovici. Apoi, am avut noroc ca exista la Timisoara o Clinica de Cardiologie la un standard de vis. Nu mi s-a pus stent, nu stiu de ce, nu eu am decis, atunci. E drept, imi lipseau banii pe care i-ar fi presupus o atare interventie. Mi s-a facut doar explorare invaziva – angiografie. Inima mea functioneaza fara un sfert din ea. Au trecut doi ani, o vreme am luat medicamentele; dar, pentru ca sunt foarte scumpe chiar si compensate, le-am mai “taiat”. De doua luni nu iau decat aspirina. O sa spuneti ca acesta este un comportament sinucigas.
    Da, poate ca este. Lumea, asa cum o visez eu, mi-a dat multe satisfactii. Mi-a dat si multa nefericire; probabil din cauza felului in care privesc lumea.
    De aceea, sfaturile referitoare la bunatatea si intelepciunea de care am nevoie mi-au adus pe chip un zambet amar… Da, poate ca sunt rea, uneori. Sunt necrutatoare si nu sunt un asa de bun crestin incat sa uit si sa iert ranjetele celor care au tradat si au crezut, atunci, ca vor avea parte de fericire. Singura mea vina era aceea ca am spus tot timpul ce gandesc, fara sa-mi fie frica. Dar poate ca nu intotdeauna am avut dreptate si, in orice caz, de foarte putine ori am avut castig de cauza. Poate obiectivele mele atat de altruiste incat pareau ireale nu intruneau si acceptul celorlalti. Am primit o lectie usturatoare de la viata, lectia umilintei, care era cat pe-aci sa ma coste viata. Cred ca am invatat din ea, in orice caz, am invatat ca nu trebuie sa renunti la visul pe care il ai cu nici un pret.
    Sigur, sunt convinsa ca e enervant pentru barbati sa constate ca o femeie poate fi, eventual, mai desteapta. Poate ca nu sunt destul de diplomata. Oricum, dupa zambetul amar, cateva zile, m-am gandit si ma gandesc si acum recunosc, daca nu cumva bunatatea si intelepciunea vor deschide inimile oamenilor cu o cheie fermecata. Si poate ca nu ma vor mai privi ca pe un extraterestru ci ma vor vedea asa cum sunt.
    Sper ca voi reusi.
    E greu sa fii bun cand oamenii in care ai crezut ti-au facut atatea rele. Dar nu cred ca e imposibil. Oricum, suferinta si neputintele m-au facut sa inteleg ca nu cu mine incepe si se termina lumea, ceea ce e un bun castigat.
    Despre intelepciune, nu cred ca poate fi vorba, inca. Primul pas ar fi acceptatea erorilor proprii; am facut-o deja. Am demontat, in minte, in lunile in care am fost obligata sa stau in pat, aproape nemiscata, tot ceea ce am facut, ce am spus, unde am gresit, unde au gresit ceilalti. Concluziile nu au fost pe placul meu , dar mi-au folosit. Sa inteleg, in primul rand, ca acesta este farmecul minunat al vietii: nimeni nu e perfect. In slabiciunile si in erorile noastre rezida umanismul adevarat, profund. Sa recunosti ca esti slab, ca ai nevoie de sprijin, sa vezi ca la orice actiune a ta exista o reactiune.
    Va multumesc pentru cuvintele dumneavoastra buna, care au “taiat” ca laserul. Ma cunoasteti mai bine decat ma cunosc eu. Si eu stau toata ziua cu mine :) . Mi-ati strans mana o singura data si mi-a fost de-ajuns sa inteleg ca esenta lumii e bunatatea. Desi am venit pana la Bucuresti neconvinsa, mai mult din curiozitate, nu m-am asteptat deloc sa mi se schimbe felul de a privi lumea, de a intelege si de a crede, intr-o singura clipa, cand am vazut /atins /perceput Adevarul. Sunteti una dintre cele doua revelatii din viata mea. Cealalta este fiul meu, care m-a legat ca o ancora de matase, de viata si de realitate. Dumneavoastra m-ati legat, tot intr-un timp atat de scurt cat dureaza o nastere, de cer. Nu situ cum ati facut si nici nu stiu daca ati fost constient ca eu traiesc o revelatie. Oricum va multumesc ca existati si ca a ma vut sansa de a va intalni.
    Va doresc un an simplu si clar ca o aura diamantina.

  13. oleiniceduard Says:

    Ce parere aveti despre alegerile din America. Va rog vizitati sit-ul si votati http://presidentofamerica.blogspot.com

  14. Maria Barbu Says:

    @Dle Presedinte,

    va multumesc inca o data pentru urari.

    Mi-as dori ca anul 2008 sa fie un an puternic, sa am idei bine structurate, sa initiez proiecte intelectuale si politice, sa scriu macar inca doua carti, sa imi fac chiar curaj si sa intru in politica, sa adun oameni in jurul meu, mai ales pe cei tineri si foarte tineri, in care cred si pe care simt ca ii pot molipsi de entuziasmul meu, sa imi transform blogul intr-o tribuna, sa incep sa merg prin tara si sa conferentiez, pentru ca strainatatea, desi tentanta, ma cam lasa rece. Cam asta imi doresc.

    Si mai e ceva: imi doresc sa imi fiti alaturi, asa cum mi-ati mai fost si altadata, dar mai implicat si mai aproape. Imi este drag modelul de om si de lider pe care il intruchipati, stiti asta. Si stiti mai ales ca o spun cu sinceritate.

    As vrea un an 2008 care sa ne scape de aceste culori politice care imi aduc aminte de bolile de ficat, si se vede clar ca simbolistica pe care o studiez cu pasiune imi da dreptate: metabolismul social si politic al Romaniei este acum intr-o grava criza, iar tara trebuie vindecata. Sunt gata sa particip la aceasta vindecare, cu tot ce am mai bun!

  15. cirlovacristian Says:

    Emigrantul

    In proportie de 85% orasele din Europa sunt dezvoltate ”pe orizontala”.
    In aceste orase nu am sesizat ca mijloacele de transport in comun sa fie nerentabile si nici ca statiile sa fie la o distanta de doi km.
    Inca o data (cu toate ca ma repet) va spun Romania este Romania.Nu cred ca putem compara cele doua tari din mai multe motive.
    Poate ca dv. sesizati numai partea rea a acestor cartiere(sau orase) din Canada.Romania are asa de multe orase murdare(in proportie de 95%)incit este foarte greu sa nu sesisezi ca mai rau decit in Romania este doar in Bulgaria.
    In zonele rurale(efectiv la tara) din Canada strazile sunt asfaltate?
    In Romania-in Bucuresti-nu avem strazi asfaltate(cu toate ca municipalitatea a platit pentru covorul asfaltic).
    Noi nu avem ”comunicatiile” puse la punct.
    Daca doriti va mai pot da asemenea exemple.

    In toata Europa o locuinta care inglobeaza si o suprafata de teren costa mai putin decit in Bucuresti.De ce?
    Sa nu mai vorbim si de standardul de viata si educatie.
    In Bucuresti la Super-market nu am auzit niciodata”va multumim ca ati vizitat magazinul nostru”.Pe cind ”afara” si daca nu cumparam nimic ne trateaza cu respect.

    Romania este Romania.”O tara de linga Bulgaria” asa am auzit o data un roman.
    Va multumesc

  16. emigrantul Says:

    USERUL “BIBLIOTECARUL” NU TRAIESTE CU PICIOARELE PE PAMINT!

    Citate Bibliotecarul

    1) “Soluţia pe care o expuneam eu era construirea într-o nouă zonă cu o infrastructură serioasă, începând, de exemplu, cu construcţia metroului, pentru că este mai uşor să astupi decât să sapi,”

    2) “străzi cu câte 8 benzi de circulaţie pe sens… Desigur că astăzi o astfel de structură ar părea megalomanică, dar peste 100 de ani probabil că va ajunge la parametrii scontaţi şi o să beneficiem de megalomania de acum.”

    3) “Aţi fi putut să-mi puneţi o poză cu acei roboţei autonomi japonezi care transforma zăpada în gheaţă, o soluţie excelentă, evident scumpă, dar cu care aş fi putut fi de acord, pentru că nu necesită transportul zăpezii şi nici nu o mută dintr-o parte în alta.”

    Nu prea mai am ce comenta. Proiectele Bibliotecarului sunt megalomanice, lipsite de sens si inutile. Omul acesta nu traieste ancorat in realitate ci undeva in lumea filmelor SF.
    Bibliotecarule, daca tot stii tu mai bine cum arata Canada si ai mii de fotografii, ia fa bine si arata-ne si noua roboteii aia japonezi care transforma zapada in gheata!

  17. Bibliotecaru Says:

    @ emigrantul
    Este pentru a două oară când vorbiţi despre mine lipsit de respect. Încă o dată şi vă ignor. Nu am timp pentru un război cu infanţi teribili.

    Este adevărat că vorbeam despre roboţei şi Canada în aceiaşi frază, nu în acelaşi context. Oricum, mă refeream la principiul roboţeilor care transforma zăpada în gheaţă şi nu la ei ca sisteme de tip gadget.

    inventorspot.com/articles/robot_snowplow_japan_shovels_sno_9534
    http://www.foxnews.com/story/0,2933,319473,00.html
    http://www.breitbart.tv/?p=24244

  18. smro Says:

    https://ioniliescu.wordpress.com/2008/01/03/raspuns/#comments

    Raspunsul meu la niste afirmatii care supara. Daca tot va supar mai bine “dispar“ de pe aici si gata, v-ati rezolvat.

  19. Elena Udrea este o doamnă! « Mihnea Georgescu Says:

    […] de Anul Nou. Lucru rar întâlnit în lumea politicienilor pe care o colind. Doar Ion Iliescu a mai făcut-o. Şi Adrian Năstase, la modul generic. Aşa că, doamna Udrea, bine aţi revenit în blogrollul […]

Leave a Reply

